quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Top 10 haywire trigger. Samen met zoete wijn en reizuh.quote:
quote:
Heel sporadisch…quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de homo’s wel leuk passen. Maar relaties met haais en potten hebben we nooit toch?
Hij heeft zich dan ook al jarenlang in een kamertje moeten behelpenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die kerel liegt. Hij zou er graag op willen.
Herkenbaar?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij heeft zich dan ook al jarenlang in een kamertje moeten behelpen
Qft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
Vrouwen met een bescheiden neusringetje hebben een plus
Ja, kale kop staat ‘m beter ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Bril moet even een restyling krijgen
Weg met die bril en kapsel
Slappeling is het.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Bril moet even een restyling krijgen
Weg met die bril en kapsel
Juist. Iwwitaantquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Haar steeemm iss een beeetjuhh irritaant
Iets dunner haar. Dunnere baard. Geen bril en emo kettingen. Andere kledingquote:
Haai haaiquote:
@tja77 is nog niet binnenquote:
Nee hij heeft de deur nog niet gevondenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
@:tja77 is nog niet binnen
Ik zag woensdag een leuke jongen met hengel. Helaas zat ik in de auto.
Kan primaquote:
Zwarte frau, neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:38 schreef RipCity het volgende:
Moet de nieuwe Sergio al gecancelled worden?
Ik vind het heerlijk. Geen tegelspreuk en door naar de bar. Snel en kort.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:38 schreef RipCity het volgende:
Moet de nieuwe Sergio al gecancelled worden?
Dit scoort wel goed bij je toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Filmpje knuffelend op de bank inclusief Disney abonnement.
Inclusief 62 eisen.
Ik ga idd heel goed op een lekker stukje vet.quote:
Jammer dat @Lenny_Leonard nu aan het carnavallen is in Breda. Hiermee had ie mooi zijn Disney+ account kunnen delen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Filmpje knuffelend op de bank inclusief Disney abonnement.
Inclusief 62 eisen.
Dat had ik idd ook even willen aanraken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jammer dat @:Lenny_leonard nu aan het carnavallen is in Breda. Hiermee had ie mooi zijn Disney+ account kunnen delen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Ik beweeg elke dag
Oefeningen
Thai chi
Glas blazen
Ik ben binnen, papaweekend hier, jeweetwel met dat joch in die oranje bolstoel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:tja77 is nog niet binnen
Ik zag woensdag een leuke jongen met hengel. Helaas zat ik in de auto.
Wil ik kijken maar ik wil geen Videolandquote:
Ga je nog carnavallen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben binnen, papaweekend hier, jeweetwel met dat joch in die oranje bolstoel.
Idem, lijkt me wel een leuke serie, fragmentjes die ik heb gezien vond ik goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil ik kijken maar ik wil geen Videoland
Eerste week is gratis, daarna gelijk opzeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een gruwelijke schurfthekel aan Carnaval, mijn blaag zal wel naar de optocht willen, dus ik vrees dat ik er niet onderuit kom.quote:
Klopt, wie weet een keer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef Nine. het volgende:
[..]
Eerste week is gratis, daarna gelijk opzeggen
Ff wachten tot het seizoen is geupload en dan gratis proefabootje nemen van n maand.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iptvquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreselijkquote:
Echt he. probeert zich beetje typetje aan te meten. Popi-jopi. Komt zeker uit Noord-Holland.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nee niet iedereen heeft jaloezie meid
Hier gaat iets niet goed.quote:
Ja klopt, het was eerst wel een maand. Maar Mocro Maffia valt wel te bingen in een (lang) weekend, dus dat moet lukken met die proefweek.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:49 schreef RipCity het volgende:
Ff wachten tot het seizoen is geupload en dan gratis proefabootje nemen van n maand.
Oh week blijkbaar
Als je ze 1 keer hebt gezien..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
Rechter Haai met bril lijkt al een keer geweest te zijn
Het erge vind ik dat hij een Feyenoord smoelwerk heeft. Het kampernellie gezicht. Beetje oostblok ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt he. probeert zich beetje typetje aan te meten. Popi-jopi. Komt zeker uit Noord-Holland.
@DKUp is al minstens 8 afleveringen de langoustines vergetenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Denies helpt zelfs mee in keuken. Sergio voelde zich daar te goed voor
Beetje timide/verlegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Is rode ruit slechtziend? Hij kijkt steeds naar beneden
Sergio had andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Denies helpt zelfs mee in keuken. Sergio voelde zich daar te goed voor
De oogjes bedoel je?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:DKUp is al minstens 8 afleveringen de langoustines vergeten
Er gebeurd niks waaraan ik het kan refererenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:DKUp is al minstens 8 afleveringen de langoustines vergeten
Dan moet het heel heel leuk zijn wil ik bingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja klopt, het was eerst wel een maand. Maar Mocro Maffia valt wel te bingen in een (lang) weekend, dus dat moet lukken met die proefweek.
Echt subje ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Wim stelt zich graag ondergeschikt op
Dan verzin je maar watquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er gebeurd niks waaraan ik het kan refereren
quote:
Niet dmv nieuwsgroepen te downloaden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet het heel heel leuk zijn wil ik bingen.
Dus ik wacht nog wel even.
Ja nee, alsof ik het niet druk genoeg heb.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet dmv nieuwsgroepen te downloaden?
Quequote:
Te druk om te downloaden, maar niet om die serie te kijken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, alsof ik het niet druk genoeg heb.
Nee dat laat ik aan je hoofddoekje over.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Te druk om te downloaden, maar niet om die serie te kijken?
Waar ben jij druk mee, huisvrouwtje spelen?
Ik heb dickpic gestuurd maar geen reactiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen First Dates voor nodig? Stuur lukraak wat DM’s. Probeer @:Pisces29 eens
Mijn hoofddoekje heeft geen hoofddoekje, daarnaast wil ik met het salaris dat zij heeft, graag huisvadertje spelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat laat ik aan je hoofddoekje over.
Balenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb dickpic gestuurd maar geen reactie
Gezellig bourgondischquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof 60% in dit programma Brabant Limburg is. Hoe dan.
Zag geen sixpack, dus dan houdt het op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verwachten van haar….quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Erg hoge eisenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag geen sixpack, dus dan houdt het op.
Ik denk dat @Lenny_Leonard een Switch heeft. Past perfect in de sfeer van het Disney abonnement.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
PlayStation voor de leuk
Pokémon @:Pisces29
Zeker niet.quote:
Oerwoud?quote:
quote:
quote:
Dit noem je toch een lekker zacht kussentje?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, forse benen, dikke kont en flinke vagijn.
Grof dus.
Waarom ben je zo laat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Ze wil heel graag zeggen dat ze Braziliaanse is!!
Een waterbed komt meer in de buurtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dit noem je toch een lekker zacht kussentje?
Grof in het slipje is niet per definitie slecht hè….quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit noem je toch een lekker zacht kussentje?
Wat heb je gekookt?quote:
Kom niet aan Irene Schoutenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
West-Friesland, dat boerse Noord-Holland
Ik alleen voor het zingenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef DKUp het volgende:
De kerk
Alleen met de feestdagen en soms….
Ireen en Irenequote:
Dikkie gespotquote:
Dieet gespotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |