quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Top 10 haywire trigger. Samen met zoete wijn en reizuh.quote:
quote:
Heel sporadisch…quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de homo’s wel leuk passen. Maar relaties met haais en potten hebben we nooit toch?
Hij heeft zich dan ook al jarenlang in een kamertje moeten behelpenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die kerel liegt. Hij zou er graag op willen.
Herkenbaar?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij heeft zich dan ook al jarenlang in een kamertje moeten behelpen
Qft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef tja77 het volgende:
Vrouwen met een bescheiden neusringetje hebben een plus
Ja, kale kop staat ‘m beter ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Bril moet even een restyling krijgen
Weg met die bril en kapsel
Slappeling is het.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Bril moet even een restyling krijgen
Weg met die bril en kapsel
Juist. Iwwitaantquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Haar steeemm iss een beeetjuhh irritaant
Iets dunner haar. Dunnere baard. Geen bril en emo kettingen. Andere kledingquote:
Haai haaiquote:
@tja77 is nog niet binnenquote:
Nee hij heeft de deur nog niet gevondenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
@:tja77 is nog niet binnen
Ik zag woensdag een leuke jongen met hengel. Helaas zat ik in de auto.
Kan primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |