John Doe?quote:
Die komt in dat verhaal niet voorquote:
Ah okequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die komt in dat verhaal niet voor
Wiequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
De Publieke Omroep zijn ook ongewenst bezig geweest ... what's next
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.![]()
Het is weer lekker vochtig buiten.
Handig om te weten voor zondag!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Handig om te weten voor zondag!
Hoiquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:33 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.![]()
Het is weer lekker vochtig buiten.
Nee, ‘ievčn’.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Invoeren op google "uitspraak"
Ik denk iets als Jobien
Mag van mij snel.quote:
Hi.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Kon net even droog naar de supermarkt
Hier ging het kort daarvoor ook nog los.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hi.
Je woont dan ook een stukje verder van mij vandaan.
Die had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik noem hem/haar wel Dingske (aka Dinges)
Fc de kampioenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gehoord.
Ik noem haar gewoon @:Aoibheann .
Ik heb het je voorgezegd en je zei nog dat het makkelijk uit te spreken was!quote:
Zondag zien we elkaar weer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we hier alleen maar te typen.
Jaquote:
Nee, maar dat komt wel dicht in de buurt bij mijn Fok!bijnaam (Jobi)quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Invoeren op google "uitspraak"
Ik denk iets als Jobien
Jij bent ook wel eens in ESF geweest toch? Daar was ik een tijdje Aoidingesquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik noem hem/haar wel Dingske (aka Dinges)
Oh jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gehoord.
Ik noem haar gewoon @:Aoibheann .
Putin oaquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
Welke onderwerpen hebben vanavond een ban?
BB ligt gevoelig hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
De basketballers speelden in het Russische Perm → permbanquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
Topfilmquote:
We noemen haar gewoon Aiquote:
Die is makkelijk ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is je werkelijke naam waarschijnlijk makkelijker.
Visquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
Ook nietquote:
Hang jij wel eens een visnet tussen die boten van je? Snel je avondeten bij elkaar danquote:
Avondetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hang jij wel eens een visnet tussen die boten van je? Snel je avondeten bij elkaar dan
Aan de neut jij!quote:
Nu ben ik benieuwd wie er komt opdagenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mrs lovable
Waar eet je in de stad?
If only life was that easyquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
AvondetenWil je me vergiftigen of zo
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wie er komt opdagen
Plaag mij niet zo.quote:
quote:
quote:
Spontaan meiske.quote:
Ze heeft er even voor geoefendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
De gemiddelde 40+ er?Wie van de twee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ben er nog niet uit welke ergerder isquote:
De gemiddelde 40+ er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Drink je dat eigenlijk puur?quote:
gewoon blijven kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat die kilt wel even de lucht in ging, billen bloot.
Was ik maar zo blond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
gewoon blijven kijken![]()
De 11e ronde van dat gifje gebeurt dat
Ik vind het met cola wel heel lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Puur, door de thee, door de cola
Zondag aan de rumquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het met cola wel heel lekker
Nog geen idee, de stad bedoel ik Groningen nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mrs lovable
Waar eet je in de stad?
De gemiddelde 40+ er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik beiden nog niet gemeet.
Misschien zondag
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik ken alleen de pizzeria en de chinees daar ....quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog geen idee, de stad bedoel ik Groningen niet
Liefquote:
kijk nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:04 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Nu scoort Vitesse heel snel
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Die heb ik beiden nog niet gemeet.
Misschien zondag
Is dat niet met elke meet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Het wordt sowieso een bont gezelschap.
Zitten er best veel. Maar in Groningen stad centrum ben ik ook al een poosje niet meer geweestquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken alleen de pizzeria en de chinees daar ....
Ik heb het niet over Groningen natuurlijk ....quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zitten er best veel. Maar in Groningen stad centrum ben ik ook al een poosje niet meer geweest
Oh over V town?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Groningen natuurlijk ....
Sterkte danquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Die heb ik beiden nog niet gemeet.
Misschien zondag
Inderdaad jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Is dat niet met elke meet?
Goedenavond
Nee want je kijkt naar schetende vrouwen viespeuk.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:19 schreef mazaru het volgende:
Mogen we eindelijk het mondkapje af, moeten we een gasmasker op. Dat zit pas kut...
Ik hoop dat de mensen die dat mondkapje op de kin droegen dat ook met dat gasmasker gaan doen.
'Ik geloof niet in gas! Het is gewoon groene stoom!"
Zo dat is dan wel lang geledenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
bvMaar daar ben ik ook al meer dan 20 jaar niet meer uit eten geweest
Denk nog wel langer eigenlikquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat is dan wel lang geleden
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, maar dat komt wel dicht in de buurt bij mijn Fok!bijnaam (Jobi)
Geloof ik bestquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel veel veranderd in de tussentijd
Daar blijf je dan toch niet voor wakkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu koken ze zo als de boosen in brasil
erder zijn ze tot 20:30 geslapen dat is half 5 bij onz
wat wakker? hier is erst alf 10 avondsquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar blijf je dan toch niet voor wakker
Ah ok..quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat wakker? hier is erst alf 10 avonds
ik heb fout gezegt
Staan de russen al bij jou?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat wakker? hier is erst alf 10 avonds
ik heb fout gezegt
Nee, maar Rotterdam kan zomaar wel doel zijn, de haven dan. Mochten ze deze kant opkomen.quote:
Ja havengebied hier ook natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar Rotterdam kan zomaar wel doel zijn, de haven dan. Mochten ze deze kant opkomen.
Gok een stuk minder eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja havengebied hier ook natuurlijk
Kan ook ja ..quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gok een stuk minder eigenlijk.
De Zuidas zal in amsterdam veel belangrijker zijn.
Glennis ben jij het?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was met winkelmandjes aan het gooien in de plaatselijke jumbo
Die in rotterdan hierom: https://www.ad.nl/binnenl(...)t-oekraine~aa233d38/quote:
Das een leuke film!quote:
Er vliegen momenteel Apaches boven Vlaardingen en Rotterdam.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die in rotterdan hierom: https://www.ad.nl/binnenl(...)t-oekraine~aa233d38/
Smoesjes, ze gaan gewoon Schiedam van de kaart halen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er vliegen momenteel Apaches boven Vlaardingen en Rotterdam.
[ afbeelding ]
Zou het?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smoesjes, ze gaan gewoon Schiedam van de kaart halen.
Kan geen kwaad als dat gepauper eens opgeruimd wordtquote:
Er zitten ook nog wel wat goede wijken toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad als dat gepauper eens opgeruimd wordt
Ah nog een half uurtjequote:Op donderdag 24 februari 2022 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er vliegen momenteel Apaches boven Vlaardingen en Rotterdam.
[ afbeelding ]
Die heb ik dan niet gezienquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten ook nog wel wat goede wijken toch?
lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hen nu ook brodje,wurst gegeten
camembert
Ik zou er ook niet willen wonen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet gezien
Staan best wat mooie panden hoor, maar .............
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet willen wonen hoor
Geen haar, geen hakken.... lastig publiek hier...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
Ik kan er mee leven ... Maar hakken nee
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In het feestgedruis van vrijdag de 25e toch?
Ook goedemorgenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In het feestgedruis van vrijdag de 25e toch?
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:47 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen
Wat zijn de vogels weer vroeg wakker
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen.
[ afbeelding ]
👍🏻quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen.
[ afbeelding ]
Hey Tongquote:
Ben jij dat die ligt te slapen?quote:
Nee, lag naast me. Hoe het aan de andere kant was weet ik niet. Maar de nummers waren mij ook onbekend.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Nooit gehad nee, maar had je telefoon in je broekzak of jaszak? Want als hem gewoon op tafel hebt liggen bijv dan bel je niet ineens iemand natuurlijk
Vreemd dan welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, lag naast me. Hoe het aan de andere kant was weet ik niet. Maar de nummers waren mij ook onbekend.
Ja maar dan wil ik m ook op drinken ...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog opzoek naar een bijzondere fles whisky? Kost wel net iets meer dan gemiddeld.
Dat heb ik ook wel eens gehad ja. Gebrekkig engels, duidelijk van een bandje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vreemd dan wel
Ik word wel eens gebeld door zo'n Engelse stem , maar hang dan al snel weer op
Ja broekzak heb ik wel eens gehad.. laatst gebelde nummer of zo ... of de eerste in het Alfabet...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Nooit gehad nee, maar had je telefoon in je broekzak of jaszak? Want als hem gewoon op tafel hebt liggen bijv dan bel je niet ineens iemand natuurlijk
Inderdaad, zo irritant omdat ze bellen met een 06 nummer dus weet ook niet of zij het zijn of iemand andersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad ja. Gebrekkig engels, duidelijk van een bandje.
Kan je wel bij instellingen display een optie aan zetten, zodat dat niet gebeurdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja broekzak heb ik wel eens gehad.. laatst gebelde nummer of zo ... of de eerste in het Alfabet...
Zogenaamd Microsoft ... Belde eens 1 en toen had ik niets op Windows draaien ..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, zo irritant omdat ze bellen met een 06 nummer dus weet ook niet of zij het zijn of iemand anders
Is al wat jaren geleden met een nog niet smartphonequote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je wel bij instellingen display een optie aan zetten, zodat dat niet gebeurd
Gelukkig nooit gehad, maar veel die er wel in trappenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zogenaamd Microsoft ... Belde eens 1 en toen had ik niets op Windows draaien ..
Dat spul gooi ik bij mijn filterkoffie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog opzoek naar een bijzondere fles whisky? Kost wel net iets meer dan gemiddeld.
Of een sms dat er een pakketje wasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn man werd gebeld dat zijn bsn zou worden opgeheven.
Die had ik als voicemail ook iddquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn man werd gebeld dat zijn bsn zou worden opgeheven.
En dan even eerst betalen zodat je het kan ophalen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een sms dat er een pakketje was
Of op een link klikken, ik verwijder het meteenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan even eerst betalen zodat je het kan ophalen.
Kan jij dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:45 schreef Domnivoor het volgende:
Als Microsoft belt ga ik heel geagiteerd Fries praten
Niet echt, maar dat is het punt nietquote:
Ik was al redelijk verbaasd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat is het punt niet![]()
Ik kan het redelijk verstaan.
Mijn familie is Fries, dus ik heb er wel wat van meegekregen.quote:
Ik kan het spreken,lezen en schrijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn familie is Fries, dus ik heb er wel wat van meegekregen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het spreken,lezen en schrijven.
Ik weet hoe jouw naam heetquote:
Nee, heb ik nooit gehad, maar wel een gezellig babbeltje kunnen maken, dat is ook wel leukquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vraagje, hebben jullie dit al eens meegemaakt.
Ik word gebeld en zeg "hallo" de ander persoon zegt ook "hallo". Blijkt dat die persoon denkt dat ik haar heb gebeld, maar dat is niet zo. Zij belde mij (volgens mij dan). Ik heb dit ook al eens gehad met iemand die ik wel kende, hij bleef volhouden dat ik hem gebeld had. Wat niet zo was, maar oke. Aangezien we elkaar toch aan de lijn hadden hebben we een tijdje over "vroeger" gepraat.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als mooie taal? Kan je dat verstaan en spreken?
Daarom, maar vroeg me wel af hoe dat kon gebeuren. Het is geen spoofing.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb ik nooit gehad, maar wel een gezellig babbeltje kunnen maken, dat is ook wel leuk
Mjah, op dat gebied gaat Rusland het echt verliezen. Er zijn maar een paar landen die ze wel steunen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef chufi het volgende:
De 1e tegensancties van Putin tegen Boris
https://www.nu.nl/economi(...)ban-op-aeroflot.html
Goeie serie dat Shadow and Bones...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Té veel mensen vooral ouderen en dan met namen dat ze een bericht krijgen via sms of mail van de ''bank''
Veel omvliegen , maar MH-17 staat nog in onze herinnering gegriftquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, op dat gebied gaat Rusland het echt verliezen. Er zijn maar een paar landen die ze wel steunen.
Vooral omdat een zelfde actie door die landen ook tot de mogelijkheden hoort ....
Ja, slecht voor het milieu, een stuk beter voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel omvliegen , maar MH-17 staat nog in onze herinnering gegrift
Ik ben geen econoom, dus weet niet of dat slim isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, slecht voor het milieu, een stuk beter voor je gezondheid.
Wat mij betreft komt er ook een volledige ban op alle vervoer van en naar Rusland.
Als je die kant op wil dan maar meer betalen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen econoom, dus weet niet of dat slim is
MIjn dochter was op vakantie in Spanje en kreeg telefoon. Een onbekend nummer voor haar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom, maar vroeg me wel af hoe dat kon gebeuren. Het is geen spoofing.
Oke, een politieagent ook nog, schrik je toch eerst even.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn dochter was op vakantie in Spanje en kreeg telefoon. Een onbekend nummer voor haar.
IK heb dat nummer met mijn huistelefoon gebeld en bleek een politie agent te zijn. Hij had niet gebeld naar mijn dochter. Hij vertelde dat dit kon dat iemand bezit neemt van je telefoon. . Heel raar was dat toen.
Ja het blijft raar. Ze kunnen wat uitvreten tegenwoordig he. DIe agent een rechercheur was het, zei dat dat bij hun regelmatig gebeurde als iemand boos op hun wasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, een politieagent ook nog, schrik je toch eerst even.
Bij mij was dus dat ik zelf opnam en de andere persoon ook zijn eigen gsm opnam.
Hoe dan ook raar is het.
Ben wel blij nu dat mn dochter vnl de andere kant op vliegtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die kant op wil dan maar meer betalen.
Vliegen is toch al veels te goedkoop.
Knijper op je neus doen en twee boterbabbelaars in je mond stoppen. niet van echt te onderscheidenquote:
Volgende jaar seizoen 2 pasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie serie dat Shadow and Bones...
Gisteren 2 delen gezien.
Zucht, best zielig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het blijft raar. Ze kunnen wat uitvreten tegenwoordig he. DIe agent een rechercheur was het, zei dat dat bij hun regelmatig gebeurde als iemand boos op hun was
Een Nederlandse agent of een Spaanse?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn dochter was op vakantie in Spanje en kreeg telefoon. Een onbekend nummer voor haar.
IK heb dat nummer met mijn huistelefoon gebeld en bleek een politie agent te zijn. Hij had niet gebeld naar mijn dochter. Hij vertelde dat dit kon dat iemand bezit neemt van je telefoon. . Heel raar was dat toen.
Nederlander uit Enchedequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Nederlandse agent of een Spaanse?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Knijper op je neus doen en twee boterbabbelaars in je mond stoppen. niet van echt te onderscheiden
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:57 schreef pullup het volgende:
Ik ben net aan een cursus Spaans beginnen per app met Duo Lingo
Dat is wel realistischquote:
Waar zit ie nu dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje is blij. Zoon komt waarschijnlijk in maart weer eens naar NL.
Ik riep dat tegen mn AB en krijg Valhalla voorgeschoteldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie serie dat Shadow and Bones...
Gisteren 2 delen gezien.
Bij een of ander tech bedrijf?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinds 3 jaar of zo in Tsjechië.
Yep, die kant moet je nu niet op willenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben wel blij nu dat mn dochter vnl de andere kant op vliegt
Gaat hij ook verhuizen dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, eerst een daar en sinds een maand nu voor een in Engeland.
Dus komt ie langs op doorreisquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, eerst een daar en sinds een maand nu voor een in Engeland.
proefing in brasil duurte over 8 urenquote:
Okquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
proefing in brasil duurte over 8 uren
weinig gekijkt,geslapen van half 7 tot half 10
dann moest en meisje xixi
en de 2 mannen wonnen
Dat is het voordeel van telewerken tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor nu niet. Hij kan vandaar uit (of elke andere willekeurige plek) werken.
Hij komt op visite ja.quote:
Die woont al 20 jaar in Spanje en werkt nu als stewardessquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij komt op visite ja.Een paar weken.
Jouw dochter reist veel, of werkt ook in het buitenland?
Ik vind het erg Mario.quote:
Wel een mooi beroep, kom je nog eens ergens. Of vliegt ze vaak dezelfde routes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die woont al 20 jaar in Spanje en werkt nu als stewardess
Dat vind ik nog het ergste. Eigenlijk zouden die dikkoppen die oorlogje willen voeren (de zogenaamde leiders) samen moeten zetten en het zelf laten uit boksen. Maar dat doen ze natuurlijk niet, zitten veilig op afstand.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
Je zal maar worden opgeroepen om te gaan vechten.
zend help? zijn de gek in bb huis?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
Je zal maar worden opgeroepen om te gaan vechten.
Hier ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
Was me even een hagelbuitje. Straat mooi wit opeens.
Ze vliegt bij een niet al te grote dochter van IBE met een paar transatlantische bestemmingen .. Ze komt vaak op dezelfde bestemmingen, maar soms gaan ze op excursie als ze wat langer moeten blijven .. Ze vermaakt zich wel vooralsnogquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel een mooi beroep, kom je nog eens ergens. Of vliegt ze vaak dezelfde routes.
Begin jij nu ook al onzin te roepen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zend help? zijn de gek in bb huis?
dat mogen ze nu misschien in
de ukraine roepen maar niet de
vollgevretenen in bb
Deze post geef ik Mario wel gelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al onzin te roepen?
Eet smakelijk
Ik begrijp hem ook niet altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze post geef ik Mario wel gelijk.
Lekker skiënquote:
Wienerschnietzelquote:
Toe maar weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:32 schreef engine het volgende:
Weekend![]()
Tot donderdag![]()
En net gehoord dat ik ook een nieuwe badkamer krijg
quote:
quote:
dauerschneequote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:46 schreef mario390 het volgende:
als wat ligen blijven zoll moet het
nu over 1 dag sneeuwen
Hier ook continue op het nieuws geloof ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
is eigentlich wat verandert nu weg rus vs ukr
op jouw TV?? in duitsland veel
Valt wel mee... een paar programmas misschien..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:06 schreef mario390 het volgende:
ja maar ik bedoel entfallen
zendungen??
`Niet alle zenders moeten ook hier in meegaan.. Er moet wel een beetje afleiding / vertier blijven .. we zitten al 2 jaar in een crisis dus wat amusement willen we wel kunnen volgen af en toequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:10 schreef mario390 het volgende:
orf 2 heeft gisteren tot
middernacht nieuws gezeigt
in orf 3 kulturzender was wel
de Falco Nacht
Weer iemand blij gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn platen zijn net opgehaald![]()
V&A / [TK] Oude elpees en singles
Alles weg?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn platen zijn net opgehaald![]()
V&A / [TK] Oude elpees en singles
Er liggen er nog 2 maar die gaan ook weg.quote:
Meat Loaf en Duncan Brown?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er liggen er nog 2 maar die gaan ook weg.
Heb Meatloaf op cd, en beide als mp3 albumsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
liggen hier ook nog ergens te verstoffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |