Beter dan op dit moment he.quote:
Precies. Maar ja, de economische banden zijn toch belangrijker. Totdat het tegen ons gebruikt word. We hadden al veel eerder daar onze industrie etc moeten weghalen etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
China is nog erger dan Rusland. Kut land en het ontkennen dat er niks aan de hand is met de oeigoeren. En maar vrolijk doorgaan met die praktijken![]()
CCP![]()
![]()
![]()
#freetaiwan #freetibet #winniedepooh #freeuyghurs #freehongkong
Koningsbergen. En ook gelijk doorstoten naar Moskou wat mij betreft. Dit is er over.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:25 schreef Alpha0 het volgende:
Ban ik dan de enige die Kaliningrad wil aanvallen en terugveroveren?
Dan naaien ze zichzelf ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stel ze blazen Tsjernobyl op
holy shit
Op die fiets.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Beter dan op dit moment he.
Destijds stond Afghanistan bekend als het land waar je doorheen kon lopen met de hippie trail.
Dan heb je geen kernbom meer nodigquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
holy shit
Hebben die niet hun eigen Saabs?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:25 schreef hollandia02 het volgende:
VS moet gewoon F35s etc geven aan Zweden, is geen navo staat ha ha ha
Weet je dat echt niet? Dan kijk maar wat je straks betaalt aan de pomp, aan Essent en in de supermarkt etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:23 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dus ben benieuwd hoe de sancties keihard terug gaan slaan?
Denk je nou echt dat die jongens denken nou zin in vandaag gaan we even knokken daar!quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je kunt meevechten met een agressor niet zomaar afdoen als 'werk'.
Je denkt dat China de hoofdprijs betaald als zij de enigen zijn aan wie Rusland haar gas kwijt kan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:22 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heb je alleen al de energieprijzen bekeken vandaag? Straks betaal je 3 Euro per liter benzine en 600 Euro per maand aan energie thuis.
Rusland is ondertussen hun gas en graan etc gaan verkopen aan China. Die hebben minder last van de maatregelen dan ons straks.
met je
Gaat mij meer om Wit ruslandquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
holy shit
Als het oude Königsberg nog bestond dan zou ik het innemen. Nu is het een shithole.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Koningsbergen. En ook gelijk doorstoten naar Moskou wat mij betreft. Dit is er over.
Jaja kernwapens, ik weet het. Maar we kunnen dit echt niet laten passeren. Een totale boycot is nu aangewezen.
Gaan niet kapot als ik Mark moet geloven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Hebben die niet hun eigen Saabs?
Als ze daar echt aan het vechten zijn is het maar een kwestie van tijd tot een raket er even langsgaatquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan heb je geen kernbom meer nodig
Rusland mag helemaal kapot. Klaar met die onzin. Andersom gaat het net zo he? Die hebben er ook 0 moeite mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal 100. Die soldaten doen ook gewoon hun werk he.
B52 dik vliegtuig wel. Wil die wel een x in t echt zien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Flink lawaai net buiten (zit in Oxfordshire), vloog er een B52 over. Van Fairford naar oost Polen gevlogen, daar rondgecirkeld en zette hier weer de landing in. Afgelopen weekend waren er net 2 B52's daar teruggekeerd van een training in Finland of Polen(?). Denk dat ze toch maar weer gaat 'trainen'.
Met een legertje sneeuwvlokjes met regenbooghelmen en huilen om diversiteit en inclusiviteit die ten aller tijden safe-spaces nodig hebben ga je geen Chinees of Russisch leger tegenhouden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:28 schreef Confetti het volgende:
Er begint zich langzaam een as van het kwaad te vormen met China en Rusland.
Het Westen goed moet zich wapenen en bereid zijn om die landen desnoods te vernietigen als het moet. Dit is misschien wel de wederopstanding van de NATO.
De Enola Gay is dus gelukkig back in business.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Flink lawaai net buiten (zit in Oxfordshire), vloog er een B52 over. Van Fairford naar oost Polen gevlogen, daar rondgecirkeld en zette hier weer de landing in. Afgelopen weekend waren er net 2 B52's daar teruggekeerd van een training in Finland of Polen(?). Denk dat ze toch maar weer gaat 'trainen'.
Ja, als wij Rusland overnemen is het eigenlijk ook opgelost.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:29 schreef tim020hoorn het volgende:
Rusland mag helemaal kapot. Klaar met die onzin. Andersom gaat het net zo he? Die hebben er ook 0 moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |