SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
HAHAquote:
Zeg ik niequote:
ze maakte bv zijn kamer schoon in een stringetjequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een Slavische vagina is het goedkoop reizen en leven
Vertel verder....quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze maakte bv zijn kamer schoon in een stringetje
Daarom heb ik zo'n matige, kapers te snel af zijn.quote:
ik wacht geduldig mijn kans afquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n matige, kapers te snel af zijn.
Ja, dat heb ik bewust niet aan staan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Vanochtend ook 6 pushmeldingen van de NOS op mijn telefoon. Tering.
Ik zou willen dat ik bepaalde grote onderwerpen kan uitzetten bij die meldingen. Zo hoef ik ook geen corona pushmelding meer te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik bewust niet aan staan.
Oh god, ook dat nog. Geen idee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk eten we straks wat lekkers.
Wat gaan jullie eten?
Gewoon pushmeldingen niet aanzettenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Vanochtend ook 6 pushmeldingen van de NOS op mijn telefoon. Tering.
Satéschnitzelquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik vind wel chill om te weten als er verder nog dingen gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon pushmeldingen niet aanzetten
Gewoon niks pushmelding.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik bepaalde grote onderwerpen kan uitzetten bij die meldingen. Zo hoef ik ook geen corona pushmelding meer te hebben.
Had ik gisteren al.quote:
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon niks pushmelding.
Zoveel rustiger.Wereld komt al genoeg 'binnen'.
SUSHIquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Mja ik kijk toch vaak genoeg op nieuwssites dat ik het meeste wel meekrijg, in ieder geval wel de dingen waar ze normaal pushmeldingen voor sturenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel chill om te weten als er verder nog dingen gebeuren.
quote:
Hmm misschien zet ik het ook maar even uit ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik kijk toch vaak genoeg op nieuwssites dat ik het meeste wel meekrijg, in ieder geval wel de dingen waar ze normaal pushmeldingen voor sturen
En dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik kijk toch vaak genoeg op nieuwssites dat ik het meeste wel meekrijg, in ieder geval wel de dingen waar ze normaal pushmeldingen voor sturen
Stel 'm niet van die moeilijke vragen joh :$quote:
Zeg dat welquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel 'm niet van die moeilijke vragen joh :$
Speciaal voor de werknemers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk ontdekken ze die dingen nooit op werk
Nee, all you can eatquote:
Het lijkt je schoonloeder wel.quote:
ga ik klagen bij de arbeidsinspectiequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor de werknemers.
De sushi om de benenwagen van brandstof te voorzien daarentegen...quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
benenwagen is nog steeds gratis met de huidige bezineprijzen
eet je ook voor mij?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, all you can eatomnomnomonnnnnnommmm
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel 'm niet van die moeilijke vragen joh :$
quote:
Ik was haar net even vergeten, maar bedankt voor de reminderquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt je schoonloeder wel.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was haar net even vergeten, maar bedankt voor de reminder!
Ze leeft nog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was haar net even vergeten, maar bedankt voor de reminder!
quote:
mwahahahaaaaquote:
1 keer raden wat er vanavond bij het personeelseten op je bord ligtquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk ontdekken ze die dingen nooit op werk
Ja ...quote:
alls met zalmquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja hoor, wat zal ik voor je eten?
*meld zich ziek*quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 keer raden wat er vanavond bij het personeelseten op je bord ligt
Goede tip, alleen denk ik dat het laatste niet echt waar isquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
4ebi, je kan vragen of je met 2 personen voor de prijs van 1 mag eten want je eet toch niet zoveel [ afbeelding ]
quote:
weten zij niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede tip, alleen denk ik dat het laatste niet echt waar is
Ga je naar all you can eat sushi en dan ga je kip eten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:08 schreef LTVDK het volgende:
Bij die all you can eat sushidingen hebben ze vaak wel lekker kipspiesjes en dergelijke
In Japan eten ze ook rauwe stukken kipfilet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je naar all you can eat sushi en dan ga je kip eten.
Ja na 2 van die koude hompjes kleffe rijst met rauwe vis is het wel weer leuk geweest en wil ik warm voedselquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je naar all you can eat sushi en dan ga je kip eten.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na 2 van die koude hompjes kleffe rijst met rauwe vis is het wel weer leuk geweest en wil ik warm voedsel
Gewoon gefrituurde vis daarna togquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na 2 van die koude hompjes kleffe rijst met rauwe vis is het wel weer leuk geweest en wil ik warm voedsel
Ehmquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gefrituurde schoonloeder
Whutttt
Taai oud vleesquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gefrituurde schoonloeder
Whutttt
Stoofvlees dan maarquote:
Beetje krokant, zoals babi pangang. Kan best lekker zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gefrituurde schoonloeder
Whutttt
Ja, geen ideequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje krokant, zoals babi pangang. Kan best lekker zijn.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Gaarne niet over chinees voer praten hier, heb zondag nog op en wil niet weer
Moskougans.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja. Verdorie. Ik heb zin in pekingeend.
Oh, in praktijk wordt het wel iets met een aardappel hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Gaarne niet over chinees voer praten hier, heb zondag nog op en wil niet weer
Gekookte errepel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, in praktijk wordt het wel iets met een aardappel hoor.
Waarschijnlijk.quote:
Da's weer wat anders.quote:
Meej peeën en juinquote:
quote:
Ja, dat had ik gisteren dus. Met een vegasatéschnitzel (nee, dat was inderdaad geen briljante combinatie, maar goed, ik hoefde niet te koken).quote:
Voorgekauwd voedsel met maagsapjesjus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof gij daar zo vies van bent
Dat klinkt als een interessante manier om foie gras te oogsten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gans geweekt in wodka en bestookt met een paar BUK-raketten?
Ik moet nog naar huis, maar het is gestopt met regenenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
Blij dat ik de deur niet meer uit hoef.
Ja hier begint het net.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik moet nog naar huis, maar het is gestopt met regenen
Het leven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:37 schreef Karzai het volgende:
Daarna langs de appie voor een six pack en pizza
quote:Ik lust kaas. Helpt dat?
Kaasfonduequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjonge.
Ik vroeg kerel dus of 'ie wat wist voor het avondeten.
Krijg ik terug:
[..]
Ik mag hem wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjonge.
Ik vroeg kerel dus of 'ie wat wist voor het avondeten.
Krijg ik terug:
[..]
Ik moet een beetje op tijd weg vanavond, anders had ik het gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ook een optie, maar ik was eigenlijk wel íets met groente van plan.quote:
Zit ui bij. Anders een stoommaaltijdquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook een optie, maar ik was eigenlijk wel íets met groente van plan.
Ik vind gekookte aardappels niet echt een culinair genot nee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof gij daar zo vies van bent
wel als ze tot puree geplet zijn en vermengt met boerenkool en spekjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappels niet echt een culinair genot nee.
Ik moet eten voor twee verzorgen he.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit ui bij. Anders een stoommaaltijd
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uh ik sta al bijna 5 minute in de wacht, volgens mij is de mevrouw die ik aan de telefoon had aan het poepen
Eet ik alleen heel soms nog bij mijn vader thuis, maak dat zelf echt nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappels niet echt een culinair genot nee.
Blegh.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als ze tot puree geplet zijn en vermengt met boerenkool en spekjes
Dat kan wel maar niet gewoon zo heel op je bord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, kan ook, maar dan moet er nog steeds iets van groente bij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef Ama het volgende:
Kies liever voor gebakken aardappeltjes.
En jus, anders is het nog steeds droge toeliequote:Op donderdag 24 februari 2022 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daarom puree tochquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jus, anders is het nog steeds droge toelie
Zelf heb ik geloof ik ook al jaren geen aardappels meer gekookt, heb het eigenlijk alleen bij die kant-en-klaar stamppottenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Eet ik alleen heel soms nog bij mijn vader thuis, maak dat zelf echt nooit.
En rundvleesjus.quote:
Oh, was je bij m'n moeder?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En rundvleesjus.
Mja, purree zegt niet alles, ik ben een keer ergens geweest waarbij aardappel en boerenkool bij elkaar gestampt werd en dat was dan boerenkool!
Jup. Ik heb er geen hekel aan en ik maak kerel er enorm gelukkig mee.quote:
Zijn er niet veel van onze generatie die je daar nog heel gelukkig mee maakt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Ik heb er geen hekel aan en ik maak kerel er enorm gelukkig mee.
Omg.quote:
Overigens staat dat los van m'n hekel aan boerenkool, ik trek de structuur van die kool gewoon niet zo goed.quote:
Lekker, nog beter is gepureerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Ik heb er geen hekel aan en ik maak kerel er enorm gelukkig mee.
Oh, dat klinkt exotisch.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg.![]()
Nee, bij een huishouden waarbij ze kipkerrie maakte van instant kerriepoedersaus en doperwtjes uit blik
Ja, er is wat beweging in Oekraīne.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Is er nog wat gebeurd vandaag? Zat weer de hele dag in m'n home office bunker
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er is wat beweging in Oekraīne.
Zij vonden dat ook heel gewaagd idd.. wel met gortdroge Lassie Toverrijstquote:
Dan zijn ze op hun lekkerstquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef Ama het volgende:
Krijg honger maar het is te vroeg en ik wil niet snacken en mijn bananen zijn nog groen.
quote:
...quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zij vonden dat ook heel gewaagd idd.. wel met gortdroge Lassie Toverrijst
Jij hebt ze liever zo rijp dan je een soort dikke pisang ambon zit te knagen?quote:
Oh ja, ik hoorde Gergi vanochtend al schelden op z'n aandelenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er is wat beweging in Oekraīne.
Nee maar zodra er paar bruine spikkels opkomen zijn ze eigenlijk goed genoeg, smaken ze tenminste niet alsof ze net van een boom zijn geplukt en zijn ze ook niet zo hard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ze liever zo rijp dan je een soort dikke pisang ambon zit te knagen?
Groen zijn ze juist het lekkerst, zeker als ze dan ook nog net uit de koeling komen, dat die zo ijskoud isquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar zodra er paar bruine spikkels opkomen zijn ze eigenlijk goed genoeg, smaken ze tenminste niet alsof ze net van een boom zijn geplukt en zijn ze ook niet zo hard.
Ik durf bijna geen banaan meer te eten na dit berichtje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groen zijn ze juist het lekkerst, zeker als ze dan ook nog net uit de koeling komen, dat die zo ijskoud is
...koeling?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groen zijn ze juist het lekkerst, zeker als ze dan ook nog net uit de koeling komen, dat die zo ijskoud is
Ja die snap ik ook niet, hier liggen ze gewoon in de keuken.quote:
Ik ben echt blij dat ik niet ben opgegroeid met 7 dagen per week AGVquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...
Ik vind m'n mama echt lief hoor, maar het is wel een eckte Hollander wat eten betreft.
Ja als ze bij de supermarkt net vers zijn aangekomenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze bij de supermarkt net vers zijn aangekomen
Ik heb nu overrijpe bananen, dus die zijn goed om bananenbrood te bakkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar zodra er paar bruine spikkels opkomen zijn ze eigenlijk goed genoeg, smaken ze tenminste niet alsof ze net van een boom zijn geplukt en zijn ze ook niet zo hard.
AVG en af en toe smacaroni.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik niet ben opgegroeid met 7 dagen per week AGV
Het hoeft echt niet allemaal exotisch voer te zijn, maar een beetje afwisseling is wel fijn
Of op het werk als de fruitbezorgert is geweest, die heeft ook een gekoeld busjequote:
Gras is groenquote:
Nou ik heb liever gewoon kamertemperatuur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of op het werk als de fruitbezorgert is geweest, die heeft ook een gekoeld busje
Ik heb nog nooit SMAC opquote:
Waar sma(a)kt het naar?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:13 schreef Ama het volgende:
En ik weet niet beter want zo maakt hij het al sinds ik klein ben haha.
Ik ook niet, heb ook niet echt het idee dat ik er heel veel aan misquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit SMAC op![]()
Mis ik iets?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:52 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, uitje naar Tsjernobyl zit er niet meer inhttps://www.mirror.co.uk/(...)r-chernobyl-26320432
Ik ook niet, ziet eruit als hondenvoer. Zoiets wat mensen bij hun blikje Schultenbrau etenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Oeiquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten naar die chocola te kijken.
Ben dan gelijk geneigd om een augurk erbij te eten.quote:
Augurk moet ik niet. Doe mij maar de boterhamworst haha.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben dan gelijk geneigd om een augurk erbij te eten.
Van die kringverjaardagen-snacks
Boterhamworstquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Augurk moet ik niet. Doe mij maar de boterhamworst haha.
Weet je hoe dik mensen van Hawaii zijn, nou SMAC is DE oorzaak.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Die dikke met dat hele kleine gitaartje?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe dik mensen van Hawaii zijn, nou SMAC is DE oorzaak.
Nooit gehad maar kom sowieso maar zelden nog bij de AH.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BoterhamworstDie Limburgse van de specialiteiten bij de AH
smakkelijk om SMAC daarvan de schuld te geven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe dik mensen van Hawaii zijn, nou SMAC is DE oorzaak.
Die is qua smaak bijna gelijk aan de lekkerste die ik vroeger had van een slager, deze is dat https://www.ah.nl/product(...)enoten-boterhamworstquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nooit gehad maar kom sowieso maar zelden nog bij de AH.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dikke met dat hele kleine gitaartje?
Omg moet denken aan dat je vroeger altijd een plakje worst bij de slager kreeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is qua smaak bijna gelijk aan de lekkerste die ik vroeger had van een slager, deze is dat https://www.ah.nl/product(...)enoten-boterhamworst
Ja en als je daar nu als volwassene om vraagt wordt je alleen maar raar aangekekenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg moet denken aan dat je vroeger altijd een plakje worst bij de slager kreeg.
Stom he.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je daar nu als volwassene om vraagt wordt je alleen maar raar aangekeken
Bassieworst?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg moet denken aan dat je vroeger altijd een plakje worst bij de slager kreeg.
Bedelenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je daar nu als volwassene om vraagt wordt je alleen maar raar aangekeken
Waar komt je behoefte vandaan om altijd maar te moeten roepen dat we doodgaan of kanker krijgen of weet ik veel wat van de dingen die we eten of drinken of doen of zeggen of whatever.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
Kijk, je kunt er nog heen en jezelf dik en dood vreten aan afval, vanaf 22 april
https://spamjamhawaii.com/
Bezorgdheid om het algemeen welzijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar komt je behoefte vandaan om altijd maar te moeten roepen dat we doodgaan of kanker krijgen of weet ik veel wat van de dingen die we eten of drinken of doen of zeggen of whatever.
Geen zin in tbh.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie denkt dat slakken leren vliegen lastig is moet eens in mijn schoenen gaan staan.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitkering aanvragen en wiet gaan roken dan.
Nee en neequote:Op donderdag 24 februari 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitkering aanvragen en wiet gaan roken dan.
Ik wil wel nog een keer spacecake proberenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef Ama het volgende:
Ik neem nog een hijsje speciaal voor jou US.
Sinds dat je geboren bent?quote:
Samen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een keer spacecake proberen
Ik had een keer van die wietkoekjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Die dingen uit een smartshop? Dat is niks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer van die wietkoekjes.
Hoe was dat bevallen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer van die wietkoekjes.
Samen met schoonloeder, allebei in een gouden bikini, plakje boterhamworst erbij?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kunnen we ook worst gaan hoaln'
Ik wil zelf zo'n smeuīge cake makenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die dingen uit een smartshop? Dat is niks.
Boterhamworst is best lekker na blowen maar ja alles is dan wel lekker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met schoonloeder, allebei in een gouden bikini, plakje boterhamworst erbij?
Trek jij dan je huidkleurige badpak aan dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met schoonloeder, allebei in een gouden bikini, plakje boterhamworst erbij?
Ik heb dat nog nooit gemaakt hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil zelf zo'n smeuīge cake maken![]()
Of in brownie-vorm
Heb ik vandaag aan, schikt het om 17:15?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trek jij dan je huidkleurige badpak aan dan?
#experimentquote:
Nee, want ik ga uit etenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik vandaag aan, schikt het om 17:15?
Nu kan het nog, zo net voor de OORLOG.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik ga uit eten
Mensen stonden al in de rij voor benzine in Delftquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu kan het nog, zo net voor de OORLOG.
Hou toch je bek vervelend jankkindquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu kan het nog, zo net voor de OORLOG.
Sow danquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch je bek vervelend jankkind
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dorp verderop is er ook weer carnaval schijnbaar maar heb ik weinig last van, oh wacht ik ben niet eens thuis dit weekend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OH GRUTJES..
DIT WEEKEND CARNAVAL
FML
Nee dat was gewoon karton. En de lollies waren niet veel beter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die dingen uit een smartshop? Dat is niks.
Ik kom mn huis niet meer uit, denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dorp verderop is er ook weer carnaval schijnbaar maar heb ik weinig last van, oh wacht ik ben niet eens thuis dit weekend.
Die lollies heb ik nooit geprobeerd, leek me al een tegenvaller als je gewoon joints rookt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon karton. En de lollies waren niet veel beter.
Jezelf opsluiten met genoeg snacks en je tv.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom mn huis niet meer uit, denk ik
Ik zou best zo'n brownie willen proberen maar ben bang dat het heel slecht valt ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Die lollies heb ik nooit geprobeerd, leek me al een tegenvaller als je gewoon joints rookt.
Zoals elk weekend dus eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezelf opsluiten met genoeg snacks en je tv.
Je moet vooral geduldig zijn, vooral mensen die het nooit doen willen soms wel eens denken oh ik merk nog steeds niks en dan eten ze nog een stuk en dan gaan ze best hard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n brownie willen proberen maar ben bang dat het heel slecht valt ofzo
Ja en vriend erbij dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals elk weekend dus eigenlijk.
Morgen je veerbootje onder vuur door de Russische marine.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat had Gergi dus laatst. Koekje gegeten en een chocolade bonbon na een uur omdat ie niks merkte, helemaal ziek en in paniekerig ineens 2u laterquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n brownie willen proberen maar ben bang dat het heel slecht valt ofzo
Dat heb ik wel bij anderen gezienquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet vooral geduldig zijn, vooral mensen die het nooit doen willen soms wel eens denken oh ik merk nog steeds niks en dan eten ze nog een stuk en dan gaan ze best hard.
Oh, dit advies had Gergi wel kunnen gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet vooral geduldig zijn, vooral mensen die het nooit doen willen soms wel eens denken oh ik merk nog steeds niks en dan eten ze nog een stuk en dan gaan ze best hard.
Ik van 18:00 tot 20:00, door de OORLOG.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Zelf een meeting gepland van 17 tot 18u, dom
Ja als je het eet kan het gewoon een tijdje duren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik wel bij anderen gezienZeilkamp olé.
RIP mijn stroopwafels en M&M's die week.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als je het eet kan het gewoon een tijdje duren.
Ik ben echt te bang om drugs te proberenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:47 schreef Ama het volgende:
Net als met XTC, kan ook wel 2 uur duren voor het effect begint op te komen.
Oh appelOVAAL.quote:
Snap ik, ik heb ook altijd wel een gezonde spanning hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben echt te bang om drugs te proberen
Je doet 2u over een patatje oorlog eten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik van 18:00 tot 20:00, door de OORLOG.
Nee hij moet even heel kinderachtig overal OORLOG typen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je doet 2u over een patatje oorlog eten?
Krijg er slechts een gore pizza bij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je doet 2u over een patatje oorlog eten?
Wat ben je ook verstandigquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:49 schreef Ama het volgende:
En ik zou nooit iets nemen waar ik niet urenlang informatie over heb gelezen en bekeken.
www.zelfjefietsbandplakken.nlquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:52 schreef Ama het volgende:
Als ik dan toch onverstandig doe wil ik graag ook alles weten.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.zelfjefietsbandplakken.nl
Bah. Hier pasta carbonara vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg er slechts een gore pizza bij.
Houd je je nu ook al bezig met de BV Oekraīne?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik van 18:00 tot 20:00, door de OORLOG.
Erwtensoepquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah. Hier pasta carbonara vanavond
Hoop gedoetje wel hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Houd je je nu ook al bezig met de BV Oekraīne?
Een Foqueville Wide Webquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Tijd voor een fww in plaats van een www.
Klinkt sowieso goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezelf opsluiten met genoeg snacks en je tv.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bah. Hier pasta carbonara vanavond
Vroeger werkte HetNet toch zo? Kon je alleen Nederlandse sites bezoek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Tijd voor een fww in plaats van een www.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klein kogelvrij vestje en bunkertje gekocht voor Wattenschijfje?
Wat een hel. Alleen Fok en Dumpert.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger werkte HetNet toch zo? Kon je alleen Nederlandse sites bezoek.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op elkaar plassen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Kunnen ze oorlogje spelen
Zo’n langzaam wegstervende whieeeeeeeeeeeeeeeep klinkt precies als een mortiergranaatquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Kunnen ze oorlogje spelen
Elkaar trappen in de flank.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n langzaam wegstervende whieeeeeeeeeeeeeeeep klinkt precies als een mortiergranaat
Verkrachtingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elkaar trappen in de flank.
Frankrijk had/heeft ook zoiets.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elkaars vrouwen met poep besmeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elkaar trappen in de flank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |