SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
HAHAquote:
Zeg ik niequote:
ze maakte bv zijn kamer schoon in een stringetjequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een Slavische vagina is het goedkoop reizen en leven
Vertel verder....quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze maakte bv zijn kamer schoon in een stringetje
Daarom heb ik zo'n matige, kapers te snel af zijn.quote:
ik wacht geduldig mijn kans afquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n matige, kapers te snel af zijn.
Ja, dat heb ik bewust niet aan staan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Vanochtend ook 6 pushmeldingen van de NOS op mijn telefoon. Tering.
Ik zou willen dat ik bepaalde grote onderwerpen kan uitzetten bij die meldingen. Zo hoef ik ook geen corona pushmelding meer te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik bewust niet aan staan.
Oh god, ook dat nog. Geen idee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk eten we straks wat lekkers.
Wat gaan jullie eten?
Gewoon pushmeldingen niet aanzettenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Vanochtend ook 6 pushmeldingen van de NOS op mijn telefoon. Tering.
Satéschnitzelquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik vind wel chill om te weten als er verder nog dingen gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon pushmeldingen niet aanzetten
Gewoon niks pushmelding.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik bepaalde grote onderwerpen kan uitzetten bij die meldingen. Zo hoef ik ook geen corona pushmelding meer te hebben.
Had ik gisteren al.quote:
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon niks pushmelding.
Zoveel rustiger.Wereld komt al genoeg 'binnen'.
SUSHIquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Mja ik kijk toch vaak genoeg op nieuwssites dat ik het meeste wel meekrijg, in ieder geval wel de dingen waar ze normaal pushmeldingen voor sturenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel chill om te weten als er verder nog dingen gebeuren.
quote:
Hmm misschien zet ik het ook maar even uit ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik kijk toch vaak genoeg op nieuwssites dat ik het meeste wel meekrijg, in ieder geval wel de dingen waar ze normaal pushmeldingen voor sturen
En dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik kijk toch vaak genoeg op nieuwssites dat ik het meeste wel meekrijg, in ieder geval wel de dingen waar ze normaal pushmeldingen voor sturen
Stel 'm niet van die moeilijke vragen joh :$quote:
Zeg dat welquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel 'm niet van die moeilijke vragen joh :$
Speciaal voor de werknemers.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk ontdekken ze die dingen nooit op werk
Nee, all you can eatquote:
Het lijkt je schoonloeder wel.quote:
ga ik klagen bij de arbeidsinspectiequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor de werknemers.
De sushi om de benenwagen van brandstof te voorzien daarentegen...quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
benenwagen is nog steeds gratis met de huidige bezineprijzen
eet je ook voor mij?quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, all you can eatomnomnomonnnnnnommmm
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel 'm niet van die moeilijke vragen joh :$
quote:
Ik was haar net even vergeten, maar bedankt voor de reminderquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt je schoonloeder wel.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was haar net even vergeten, maar bedankt voor de reminder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |