SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
HAHAquote:
Zeg ik niequote:
ze maakte bv zijn kamer schoon in een stringetjequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een Slavische vagina is het goedkoop reizen en leven
Vertel verder....quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze maakte bv zijn kamer schoon in een stringetje
Daarom heb ik zo'n matige, kapers te snel af zijn.quote:
ik wacht geduldig mijn kans afquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n matige, kapers te snel af zijn.
Ja, dat heb ik bewust niet aan staan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Vanochtend ook 6 pushmeldingen van de NOS op mijn telefoon. Tering.
Ik zou willen dat ik bepaalde grote onderwerpen kan uitzetten bij die meldingen. Zo hoef ik ook geen corona pushmelding meer te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik bewust niet aan staan.
Oh god, ook dat nog. Geen idee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk eten we straks wat lekkers.
Wat gaan jullie eten?
Gewoon pushmeldingen niet aanzettenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Vanochtend ook 6 pushmeldingen van de NOS op mijn telefoon. Tering.
Satéschnitzelquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef bitterbal het volgende:
hopelijk eten we straks wat lekkers.
Wat gaan jullie eten?
Ik vind wel chill om te weten als er verder nog dingen gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon pushmeldingen niet aanzetten
Gewoon niks pushmelding.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik bepaalde grote onderwerpen kan uitzetten bij die meldingen. Zo hoef ik ook geen corona pushmelding meer te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |