Heerlijk, indien dit russen blijken te zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn volgens de drones die Oekraine van Turkije heeft gekregen toch?
Oude beelden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:16 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Heerlijk, indien dit russen blijken te zijn.
NUL kans dat ze iets in Polen gaan doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zou Poetin stoppen bij de Oekraïense grens als het razendsnel gaat? Of gaat hij door naar Polen? Je hoopt dat de NAVO voldoende afschrikt, maar als Poetin verder wil dan is dit wel het moment want we zijn als Europa totaal niet voorbereid op een oorlog. Dus je kan dan snel grote stukken land innemen.
Hmm, ik wil niet flauw doen maar kun je citeren welk deel uit de speech daar op zou wijzen? Hij tracht er volgens mij vooral een militaire reactie mee af te wenden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin? Die speech van hem was dat wel.
Alleen als hij echt gek is, maar zie hem wel voor Moldavie gaan nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NUL kans dat ze iets in Polen gaan doen.
Als je zag hoe hij publiekelijk het hoofd van de Veiligheidsdienst aanpakte toen hij niet geheel meeliep aan de leiband, denk ik niet dat Putin zich daar iets van aantrektquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat steeds meer kennissen en vriendjes in de entourage van Vlad aan zijn deur gaan rammelen of deze aanpak nu wel zo'n slim idee was.
Het bezet houden van zo'n gebied zal van korte duur zijn. Maar wat als Poetin gewoon in de geschiedenisboeken wil komen? Hij neemt wel meer rare beslissingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat het al een hele kluif voor hem wordt om heel Oekraïne de komende jaren te bezetten. Wat moet hij met nog meer bezet gebied?
Maar groter dan nul kans dat Poetin wel de komende jaren meer gaat proberen in te pikken als zijn avontuur in Oekraïne een groot succes blijkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
NUL kans dat ze iets in Polen gaan doen.
Ze kunnen daar zo een bericht van de Amerikanen voor recyclen.quote:
Zie hier, een equivalent van een NSB'er.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die Putin is slimmer dan al de westerse leiders, met hun grote bek, bij elkaar.
Volkskrant Liveblogquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je hier een bron bij? Mocht dit zo zijn dan is het wel een walgelijke verwerpelijke actie
Zijn doel is denk ik wel degelijk om Oekraïne een tweede Wit Rusland te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het bezet houden van zo'n gebied zal van korte duur zijn. Maar wat als Poetin gewoon in de geschiedenisboeken wil komen? Hij neemt wel meer rare beslissingen.
Niet meer dan logisch. Tis geen NAVO-land.quote:
Oh dat wist ik niet. Goed gedaan dan Ruslandquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ze kunnen daar zo een bericht van de Amerikanen voor recyclen.
https://www.nbcnews.com/n(...)ombed-report-n469411
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |