abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2022 @ 19:56:39 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204001486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar was wel iemand ja... maar wie. Was voor mij een via via, middelbare school klasgenoot van een collega, iirc.
Enneacanthus_Obesus

Ik heb al bericht gekregen van een nichtje en een goede vriendin, die dierbaren zijn verloren. Schokkend inderdaad.
(Niet dat het minder erg was als het verder van mijn bed was geweest Dit komt alleen wat dichterbij en raakt me dus persoonlijk.)

Motorbloempje

Goh. Mijn promotor is dan één van de acteurs die ingehuurd is. Sterker nog, ál mijn collega's/profs. Een bachelorstudent van ons department is omgekomen bij deze ramp, mailde mijn promotor en meldde de universiteit.

Mijn oudleraren van mijn oude middelbare school ook. Allemaal acteurs. Meiske dat in 2013 eindexamen had gedaan. Ook dood. Wat een verdriet aldaar ook. De alumnivereniging riep op tot herdenking voor hen die dat wilden.

Nou. Of maakt mij dat nu ook een acteur?

[ Bericht 24% gewijzigd door theguyver op 08-03-2022 20:27:53 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204003631
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:02 schreef Nia het volgende:

[..]
Onder meer kruisigingen en levende verbrandingen. Het zijn geen weke eitjes die Azov knakkers. En ze zijn altijd op zoek naar gespuis dat naar Oekraïne af wil reizen om oorlogje te spelen.
Ah oke, je hebt ze dus ook gezien . Heb het geprobeerd om de video af te kijken maar de geschreeuw van die man, ondanks dat ze iets in zijn mond hadden gestopt om het geluid te dempen , werd mij teveel

Het westen lijkt het verder prima te vinden , sterker nog ze sturen hen de nodige wapens, zwaar geschut nog ook!

twitter

Als je dan ziet de schade die ze hebben aangericht met beperkte middelen , wat voor gruwelijkheden kunnen we op korte termijn van hen verwachten nu ze tot aan de tand bewapend zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204003675
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 18:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
En hoeveel zetels heeft hij?
666 zetels beste guyvie, verder nog ''vragen''?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 21:47:12 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204003747
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
666 zetels beste guyvie, verder nog ''vragen''?
Niemand dus.. ;)
Al snap ik wel dat je een link probeert te leggen met iemand die dus eventueel de touwtjes in handen heeft, maar een jood die samen spant met een neonazi...
Meh ..

Maar goed ander zeer informatief filmpje.
pi_204003855
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:19 schreef KNAK het volgende:
Mooi stukje van Vrijland.
[..]
Meer op z’n site. Al zijn een aantal zaken iets minder aannemelijk, de kern kan best kloppen.
Het verhaal in grote lijnen klopt wel aardig

We gaan naar de volgende fase van de great reset . Hongersnoden, oorlogen , cyberattacks, economische collapse , de ene na de andere vluchtelingenstroom , invoering van de digitale munt, digitale id

De mensen die denken dat de afgelopen twee jaar zwaar waren , die kunnen hun borst natmaken
  dinsdag 8 maart 2022 @ 22:27:18 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204004571
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het verhaal in grote lijnen klopt wel aardig

We gaan naar de volgende fase van de great reset . Hongersnoden, oorlogen , cyberattacks, economische collapse , de ene na de andere vluchtelingenstroom , invoering van de digitale munt, digitale id

De mensen die denken dat de afgelopen twee jaar zwaar waren , die kunnen hun borst natmaken
Ah..

Dat zal gepaard gaan met het uiteenvallen van de NAVO, moet leiden tot burgeroorlog in de VS, chaos en paniek in Europa (plunderingen, etc.) en de Turkse inname van Brussel.

Ff afwachten dus..

Vooral die Turkse inname van Brussel..

Ik vind helemaal mooi!

Maar goed, we gaan zien hoe het gaat ontvouwen, 2030 is de einddatum toch?
pi_204004786
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204005113
Vanavond op Telegram weer diverse weerzinwekkende foto's voorbij zien komen van Oekraïense strijders, die zwaar verminkte gedode Russische 'pigs' militairen als trofee tonen. Da's andere koek dan de westerse beelden van vluchtelingen over de grens in Polen of Hongarije :{
pi_204005287
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 8 maart 2022 @ 23:11:24 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204005339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 23:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
hebben ze pauze?
Luchtalarm gaat af, alleen mij is niet duidelijk welke van de streams de audio afkomstig is.
pi_204005408
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 23:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
hebben ze pauze?
De komende 2 weken zijn cruciaal
pi_204005440
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 23:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De komende 2 weken zijn cruciaal
want?
  dinsdag 8 maart 2022 @ 23:18:43 #189
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204005451
FYI @Ali_boo zit dichter bij de de waarheid dan de meesten hier denken :)

He no madman.. ^O^
Lach met een schone bips
  dinsdag 8 maart 2022 @ 23:21:16 #190
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204005487
Moet er wel bij zeggen @Ali_boo dat hij nog redelijk optimistisch is..
Lach met een schone bips
  dinsdag 8 maart 2022 @ 23:25:39 #191
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204005550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef Nia het volgende:
Vanavond op Telegram weer diverse weerzinwekkende foto's voorbij zien komen van Oekraïense strijders, die zwaar verminkte gedode Russische 'pigs' militairen als trofee tonen. Da's andere koek dan de westerse beelden van vluchtelingen over de grens in Polen of Hongarije :{
Maakt het iets uit? Wij burgers, en ook de soldaten worden al eeuwen lang als kanonnenvoer gediend als speeltje van degene in macht? Eeuwenlang al................................. En nu weer, en we gaan erin mee.......... ALWEER!
Lach met een schone bips
  dinsdag 8 maart 2022 @ 23:33:47 #192
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204005665
Heel eerlijk, ik geef geen fuck om geloof, kleur of wat dan ook.. Maar begint het bij sommige mensen nog steeds niet door te dringen dat de oorlogen die gevoerd worden geen fuck met geloof, kleur of afkomst te maken hebben.. Het is 1 groot spel wat die big mofo's spelen, en wij als burger of soldaat zijn collateral damage voor hun megalomane spelletjes en het is tijd dat we stoppen daar aan mee te doen! Fuck ze! Wij zijn de toekomst! Niet die stel rijken die er door politiek door de eeuwen heen op die plek zijn gekomen!

Het is aan ons als mens!
Lach met een schone bips
pi_204006546
twitter
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204008301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 23:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
want?
Corona meme :+

'wacht maar over 2 weken'
pi_204009132
  woensdag 9 maart 2022 @ 12:21:57 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204009399
quote:
Zeer verstandig om dan te gaan bombarderen vind je niet.
pi_204009412
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zeer verstandig om dan te gaan bombarderen vind je niet.
mss op vraag van Pfizer ? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204009484
Opletten als de vrouwen zich gaan moeien ...

quote:
Oekraïense first lady Zelenska in open brief: “Russen begaan massamoord op burgers, Oekraïne zal zich nooit overgeven”

Olena Zelenska, de echtgenote van de Oekraïense president Volodymyr Zelensky, beschuldigt de Russen van massamoord op burgers. In een open brief aan de media wereldwijd noemt ze de Russische aanval op Oekraïne onmogelijk te bevatten. Oekraïne wil vrede, maar zal zich verdedigen en zich nooit overgeven, schrijft ze. Ze roept ook op om het luchtruim boven Oekraïne te sluiten.

https://www.hln.be/buiten(...)-overgeven~a9feabf6/

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204009933
Documentaire van een Bulgaarse onderzoeksjournaliste over een Pentagon biolab in Tibilisi, Georgië

The US Embassy to Tbilisi is involved in the trafficking of frozen human blood and pathogens as diplomatic cargo for a secret military program. Internal documents, leaked to Bulgarian journalist Dilyana Gaytandzhieva by Georgian insiders, implicate US scientists in the transportation of and experimenting on pathogens under diplomatic cover. According to these documents, Pentagon scientists have been deployed to the Republic of Georgia and have been given diplomatic immunity to research deadly diseases and biting insects at the Lugar Center – the Pentagon biolaboratory in Georgia’s capital Tbilisi.
The military facility is just one of the many Pentagon biolaboratories in 25 countries across the world.

This investigative documentary was originally broadcast by Al Mayadeen TV. https://www.youtube.com/watch?v=rWyO9...
  woensdag 9 maart 2022 @ 15:01:58 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204011010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
mss op vraag van Pfizer ? :+
Misschien op de vraag van Peter uit Roermond..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')