abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:50:53 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203997128
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 13:04 schreef KNAK het volgende:
Hoop niet dat ze ooit gaan verkondigen op TV, media e.d. dat poep eten goed is voor de gezondheid.

Gezien het hoge niveau van mensen die alles maar aannemen worden dat een hoop bruine mondjes.

:Y)
Vertel hoe zit het dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 maart 2022 @ 14:53:49 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203997158
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 12:08 schreef Alarmonoff het volgende:
BNW gedachte: Ik zie Zelensky misschien 'overgeven' aan Rusland en zelf verdwijnen zodra het westen gigantisch veel geld en oorlogsmateriaal heeft gesponsord.
Is laster, maar hij zit daar door een filantroop.
Er staat min of meer een prijs op zijn Hoofd. Geruchten gingen dat een bataljon Tsjetsjenen ingeschakeld was om hem uit de weg te ruimen..
Maar dat was tot dusver niet gelukt..
Of het waar is geen idee.. maar zou me weinig verbazen.
pi_203997267
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nog gekker, mensen geven het vrijwillig weg. Paar jaar geleden stond het land bekend als een van de meest corrupte landen ter wereld. Dan hebben ze nu een komediant en acteur als president, las laatst ergens in een stuk hoe hij gesjoemeld heeft met aandelen e.d. en nu zwaar miljonair is. Maar goed, je mag daar nu geen kwaad woord over zeggen want dan ben je automatisch voor Putin.
Het is de media die voordat soort mensen denkt. Je merkt nu ook dat niemand meer schrik heeft voor corona omdat we er niet 24/7 mee worden gebombardeerd.. zo zie je maar hoe invloedrijk die kakkerlakkeren zijn.

Voorheen was je een antivaxxer wanneer je kritiek had om het beleid, nu een Putin supporter _O-
pi_203997276
Bedankt voor de bijdrages my fellow comrads :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203997402
Waarom sponsort de Nederlandse ambassade een anti Russisch tv zonder ?

Uiteraard kon ome Soros niet uit de lijst ontbreken :')

twitter

Hromadske

Hromadske (Ukrainian: Громадське; lit. Public) is a digital broadcasting station in Ukraine that started to operate on 22 November 2013.[1] The project was announced in June 2013 by 15 journalists. It is registered as an NGO.[2]

Funding

The station is publicly and privately funded and has a bank account (Privat Bank) posted on its website. Individual contributions in 2013 amounted to over 1.1 million Ukrainian hryvnias, -₴-[15] and almost 1.5 million in the first quarter of 2014.[16]

According to the interim financial report Hromadske TV was funded in 2013 by the Netherlands Embassy (793,089 Ukrainian hryvnias, -₴-), the US Embassy (399,650 ₴) and by George Soros' International Renaissance Foundation (247,860).[15] By June 2014 Hromadske TV had received another 558,842₴ from the Government of Canada, 394,181₴ from the Fritt Ord Foundation, 287,898₴ from the Embassy of the United States, Kyiv, 207,402₴ from an auction organized by 'Dukat' (the Auction House) and 1,875,180₴ from individual contributors

https://en.wikipedia.org/wiki/Hromadske
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203997455
Hoe meer je hierin in verdiept hoe erger het word

dinsdag 8 maart 2022 @ 15:34:12 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203997617
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom sponsort de Nederlandse ambassade een anti Russisch tv zonder ?

Uiteraard kon ome Soros niet uit de lijst ontbreken :')

[ twitter ]

Hromadske

Hromadske (Ukrainian: Громадське; lit. Public) is a digital broadcasting station in Ukraine that started to operate on 22 November 2013.[1] The project was announced in June 2013 by 15 journalists. It is registered as an NGO.[2]

Funding

The station is publicly and privately funded and has a bank account (Privat Bank) posted on its website. Individual contributions in 2013 amounted to over 1.1 million Ukrainian hryvnias, -₴-[15] and almost 1.5 million in the first quarter of 2014.[16]

According to the interim financial report Hromadske TV was funded in 2013 by the Netherlands Embassy (793,089 Ukrainian hryvnias, -₴-), the US Embassy (399,650 ₴) and by George Soros' International Renaissance Foundation (247,860).[15] By June 2014 Hromadske TV had received another 558,842₴ from the Government of Canada, 394,181₴ from the Fritt Ord Foundation, 287,898₴ from the Embassy of the United States, Kyiv, 207,402₴ from an auction organized by 'Dukat' (the Auction House) and 1,875,180₴ from individual contributors

https://en.wikipedia.org/wiki/Hromadske
Oja dit weet ik nog dat dit ook al eens boven water kwam destijds na de MH17 in 2014.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203997619

Igor Kolomoisky, een Joods/Ukrainsche miljardair is de man achter Zelensky

Tevens de sponsor van '' the servent of the poeple''

Blijkt ook sponsor te zijn van Azov( de neo nazi/extreem rechts/ hoe je ze ook wilt noemen)

https://www.aljazeera.com/news/2022/3/1/who-are-the-azov-regiment

[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_boo op 08-03-2022 16:25:55 ]
pi_203997763
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203997781
Natuurlijk waren er problemen tussen de Russen en de Oekraïners. Maar het begon pas te escaleren na de coup in 2014. Er is heel wat gebeurd tussen die twee in die tussentijd

Itt wat de media beweert , besloot Putin niet zomaar uit het niets, zonder enige reden, een soevereine land binnen te vallen

Wat er aan het conflict vooraf ging kan je hier lezen :https://wikispooks.com/wiki/2014_Ukraine_coup

Kort, krachtig en straight to the point^^ :Y)
pi_203997943

Oleh Tyahnybok., de hoofd van extreem rechtse partij Svoboda

Is hier te zien met John Mccain

Nogmaals Mccain maar in een iets andere context

twitter
pi_203997981
Dat lijkt er bijna op dat dit allemaal een vooropgezette plan was

twitter
pi_203998008
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Oja dit weet ik nog dat dit ook al eens boven water kwam destijds na de MH17 in 2014.
Weet je nog wat de motivatie was toendertijd ? Dit is allemaal nieuw voor mij :@
pi_203998039
Goerge Soros over de oranje Oekrainsche revolutie van 2013

pi_203998288
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:45 schreef Nia het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat we hier in het westen nu openlijk een neo-nazistisch legeronderdeel van Oekraïne steunen. Ook al zijn het maar enkele duizenden. Het zijn enkele duizenden te veel.
Dit is Azov: neo-nazistische organisatie, maar nu deel van Oekraïens leger: https://www.hln.be/buiten(...)iens-leger~ad0f58f7/
Anno 2022 zijn de nazi's the good guys :Y :')

Er circuleren de nodige videos over deze groep in telegram , daar draait je maag van om :{
pi_203998838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 16:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Anno 2022 zijn de nazi's the good guys :Y :')

[ afbeelding ]

Er circuleren de nodige videos over deze groep in telegram , daar draait je maag van om :{
Onder meer kruisigingen en levende verbrandingen. Het zijn geen weke eitjes die Azov knakkers. En ze zijn altijd op zoek naar gespuis dat naar Oekraïne af wil reizen om oorlogje te spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nia op 08-03-2022 17:11:02 ]
pi_203998950
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:02 schreef Nia het volgende:

[..]
Onder meer kruisigingen en levende verbrandingen. Het zijn geen weke eitjes die Azov knakkers. En ze zijn altijd op zoek naar gespuis dat naar Ukraine af wil reizen om oorlogje te spelen.
Hier nog een BBC verslag uit 2018. Op het eind een interview met een woordvoerder van het ministerie van binnenlandse zaken die geen vuil woord over de Azov militie binnen het leger wil zeggen. Ze doen niets wat tegen de wet is:
  dinsdag 8 maart 2022 @ 17:31:30 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203999177
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Weet je nog wat de motivatie was toendertijd ? Dit is allemaal nieuw voor mij :@
Nee weet ik niet meer precies, wel dat er destijds ook al vraagtekens bij werd gezet waarom NL zo'n groot bedrag zou doneren aan een tv station? Het zaakje stonk toen al.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 18:16:49 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203999753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]

Oleh Tyahnybok., de hoofd van extreem rechtse partij Svoboda

Is hier te zien met John Mccain

[ afbeelding ]

Nogmaals Mccain maar in een iets andere context

[ twitter ]
En hoeveel zetels heeft hij?
pi_204000132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 13:04 schreef KNAK het volgende:
Hoop niet dat ze ooit gaan verkondigen op TV, media e.d. dat poep eten goed is voor de gezondheid.

Gezien het hoge niveau van mensen die alles maar aannemen worden dat een hoop bruine mondjes.

:Y)
In het hier luid toegejuichte India is koeienpoep een veel aangeprezen en gebruikt middel tegen corona. En dan voornamelijk onder vaccinatieweigeraars. Die mensen smeren zich van top tot teen in met koeienstront. Veel erger dan dat kan niet, hoewel dat nog altijd minder schadelijk is dan preventief ivermectine innemen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204000168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Helft van het NLse bevolking kent een MH017 slachtoffer (via,via,via) dus we mogen niet zoveel over hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204000653
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 8 maart 2022 @ 19:28:15 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204000853
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]
Helft van het NLse bevolking kent een MH017 slachtoffer (via,via,via) dus we mogen niet zoveel over hebben.
Ik meen dat jij er ook 1 kende?
Toch..
Kan me vergissen maar er was hier een veel postende user die een kennis had verloren.

Ik in ieder geval niet.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 19:30:26 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204000909
quote:
Wel apart ik ken geen enkele van die filmpjes..
En dat terwijl ik er nu al een paar honderd heb op non nieuws site.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 19:48:08 #175
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204001275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 19:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik meen dat jij er ook 1 kende?
Toch..
Kan me vergissen maar er was hier een veel postende user die een kennis had verloren.

Ik in ieder geval niet.
Daar was wel iemand ja... maar wie. Was voor mij een via via, middelbare school klasgenoot van een collega, iirc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')