abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204025676
Een ieder die hier geïnteresseerd is in wat de Russen inmiddels aan informatie uit de military biological programs documenten hebben gehaald, verwijs ik naar Telegram: https://t.me/mod_russia_en
pi_204025894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:03 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gog & Magog oorlog is Rusland, Turkije, Iran, Libie en alle -stan landen ddie Israel zullen omsingelen, maar er komt nooit een oorlog, ze maken elkaar af, zie Ezechiel 38 en 39.
Ja opvallend dat onze MSM het al voorbereidt

quote:
Vrees dat Rusland chemische wapens inzet groeit bij inlichtingendiensten

Het Witte Huis stelt dat Rusland mogelijk chemische of biologische wapens zou kunnen inzetten in Oekraïne. Die bewering komt van Witte Huis-woordvoerder Jen Psaki als reactie op een beschuldiging van de Russische autoriteiten. Rusland beschuldigt de VS ervan een “militair biologisch programma” in Oekraïne te ondersteunen met dodelijke ziekteverwekkers, waaronder pest en miltvuur.
https://www.hln.be/buiten(...)endiensten~a060ddd7/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:47:03 #228
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204030121
Amai...hadden wij hier niet een goede draad daarover !!

Guyvy !!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:48:12 #229
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204030141
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:34 schreef PSVCL het volgende:
We leven al een tijdje in new Babylon,
Zo kun je het bekijken, alleen ik denk dat we pas aan het begin staan.. Dat de echte shitshow nog moet beginnen.
Lach met een schone bips
  donderdag 10 maart 2022 @ 20:50:17 #230
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204030167
ff inlezen voor degene die nie weten .....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gog_en_Magog
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_204030995
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef DeMolay het volgende:
ff inlezen voor degene die nie weten .....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gog_en_Magog
Ok en wie is wie?

En is het niet typerend voor gelovigen om te denken dat net zij in de profetische tijd leven waarin ook jezus zal terugkeren?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:38:05 #232
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204031214
Saddam en Bush...nebudkenasker
Δημοσθένης
pi_204031436
Zomaar een video uit 2015, zeer relevant wil je de situatie vandaag de dag beter begrijpen

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:47:09 #234
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204031446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok en wie is wie?

En is het niet typerend voor gelovigen om te denken dat net zij in de profetische tijd leven waarin ook jezus zal terugkeren?
Hier heb ik dan ook weer niks mee, al geloof ik wel dat er een "goed" en een "kwaad" is.. En we nu tot een punt in de geschiedenis zijn gekomen waar het "kwaad" de overhand neemt en we inderdaad tot een reset gaan komen van de huidige maatschappij wereldwijd.

Van de andere kant, zonder een "kwaad" kan er ook geen "goed" bestaan, en moet er een balans tussen beiden zijn. En eens in de zoveel duizenden jaren loopt het over naar een bepaalde kant en beginnen we opnieuw. (degenen die overblijven dan).

Daarom refereerde ik eerder naar Babylonië omdat ik denk dat we op dit moment op dat punt belandt zijn. Maar hey, wie ben ik? :)
Lach met een schone bips
pi_204031603
quote:
The Pentagon: How to kill 625,000 people for just $0.29 cost per death

(Brought to you by US taxpayers™)

"A US Army report in 1981 compared two scenarios – 16 simultaneous attacks on a city by A. Aegupti mosquitoes, infected with Yellow Fever, and Tularemia aerosol attack, and assesses their effectiveness in cost and casualties."

Turns out Plague Inc was inspired by the US govt...
Dit is slechts een van de vele wapens wat ze tot hun beschikking hebben .

Georgie komt echt heel vaak in het stuk voor , misschien is het iets voor jouw Nia ?

Behoorlijk lange read maar zeker het moeite waard : http://dilyana.bg/the-pentagon-bio-weapons/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204031648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:03 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gog & Magog oorlog is Rusland, Turkije, Iran, Libie en alle -stan landen ddie Israel zullen omsingelen, maar er komt nooit een oorlog, ze maken elkaar af, zie Ezechiel 38 en 39.
Over die 3e bericht van Jen Psaki , ik zag gisteren een bericht op telegram van een Russische generaal die beweert dat de Amerikanen een false flag aan het voorbereiden zijn op een van die vele faciliteiten en de schuld in de schoenen van Rusland willen schuiven
  donderdag 10 maart 2022 @ 22:06:23 #237
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204031729
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Over die 3e bericht van Jen Psaki , ik zag gisteren een bericht op telegram van een Russische generaal die beweert dat de Amerikanen een false flag aan het voorbereiden zijn op een van die vele faciliteiten en de schuld in de schoenen van Rusland willen schuiven
Ik blijf erbij wat ik al eerder gezegd heb, het is 1 groot plan en iedereen werkt er aan mee :)
Lach met een schone bips
pi_204032951
De Russen delen hun bevindingen en het komt aardig overeen met de info die hier eerder gepost is

pi_204032964
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik blijf erbij wat ik al eerder gezegd heb, het is 1 groot plan en iedereen werkt er aan mee :)
Yep, eerst Rusland, daarna China , vervolgens het midden oosten voor the grand finaly
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:13:51 #240
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204032996
quote:
9s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Yep, eerst Rusland, daarna China , vervolgens het midden oosten voor the grand finaly
En we gaan elkaar allemaal haten en ook afmaken als burger... Well, not me! Iedereen is welkom hier :) We zijn allemaal hetzelfde zielige stukje leven toch?
Lach met een schone bips
pi_204033093
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok en wie is wie?

Toch triest dat men de Schrift niet meer kent tegenwoordig.

Wie oren heeft, die hore.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:50:06 #242
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204033274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Bijbelse schriften gaat dit over? Wie oren heeft die hore? Ik denk werkelijk wie ogen heeft, meer dan 2 ziet waar we heen gaan.
Lach met een schone bips
pi_204034068
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:23 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

"triest dat men de Schrift niet meer kent"

Sorry maar dat heeft de godsdienst aan zichzelf te danken ...
Een godsdienst die zichzelf verklaart tot de enige echte verwatert niet zomaar tot niets.
pi_204034089
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bijbelse schriften gaat dit over? Wie oren heeft die hore? Ik denk werkelijk wie ogen heeft, meer dan 2 ziet waar we heen gaan.
Waar we heen gaan wordt stilaan duidelijk ja.
Maar waar is de link met godsdienst ? ("godsdienst" ...een god dienen klinkt ook al zo ...)
De opkomst van het "Kwade" ... blijft ook iets door god geschapen hé
En wachten op de terugkeer van jezus is weer zoiets van "je moet niets doen, je zal worden gered, je moet enkel bidden" ... je kan op geen betere manier de invoering van het kwaad helpen dan door niets te doen.
En vertrouwen op bidden ... ik denk dat er in de geschiedenis van de mensheid al veel gebeden werd, en de wereld zakt steeds verder weg in verval.
pi_204040568

lol

[ Bericht 45% gewijzigd door Alarmonoff op 11-03-2022 18:26:04 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 11 maart 2022 @ 19:32:42 #246
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204041251
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 07:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waar we heen gaan wordt stilaan duidelijk ja.
Maar waar is de link met godsdienst ? ("godsdienst" ...een god dienen klinkt ook al zo ...)
De opkomst van het "Kwade" ... blijft ook iets door god geschapen hé
En wachten op de terugkeer van jezus is weer zoiets van "je moet niets doen, je zal worden gered, je moet enkel bidden" ... je kan op geen betere manier de invoering van het kwaad helpen dan door niets te doen.
En vertrouwen op bidden ... ik denk dat er in de geschiedenis van de mensheid al veel gebeden werd, en de wereld zakt steeds verder weg in verval.
Wij allen als mens samen zijn god :) Maar veel te lang verhaal en gewoon geen zin om uit te typen :)
Lach met een schone bips
pi_204042239
twitter
pi_204042299
Gaat er vanavond iets gebeuren?
Deze pro kremlin account suggereert dat ons iets groots staat te wachten

twitter
pi_204042367
quote:
''The Pentagon: How to kill 625,000 people for just $0.29 cost per death

(Brought to you by US taxpayers™)

"A US Army report in 1981 compared two scenarios – 16 simultaneous attacks on a city by A. Aegupti mosquitoes, infected with Yellow Fever, and Tularemia aerosol attack, and assesses their effectiveness in cost and casualties."

Turns out Plague Inc was inspired by the US govt...''
Post gisteren deze bericht^^

En vandaag kwam ik deze tegen

Nieuwe biowapen ?
pi_204042496

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')