SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 24-02-2022 13:31:35 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Grace wordt de dokter..quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:00 schreef zodeju het volgende:
Als Nous het niet wil doen, wie haalt nu de piercings eruit??
Waarom staat er een vraagteken door Nawel?quote:
Genomineerd dove.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom staat er een vraagteken door Nawel?
omdat ze al genomineerd isquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom staat er een vraagteken door Nawel?
Nee.. alleen dat Nawel zeker genomineerd is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even dan. Zijn de nominaties al bekend. Val zo binnen.
Ik volg die meuk toch bijna niet meer. Ik zal me straks even inlezenquote:
Dat ze zelf niet ziet hoe belachelijk ze er uit ziet met die flodder legging/majo's.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat dacht je van die lelijke leggings die haar geraamte nog meer laten shinen..ze heeft zelfs geen cameltoe..
ja ja dat zei je de vorige keer ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik volg die meuk toch bijna niet meer. Ik zal me straks even inlezen
En haar platte kont.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ze zelf niet ziet hoe belachelijk ze er uit ziet met die flodder legging/majo's.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ja dat zei je de vorige keer ook
Ben al wegquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ja dat zei je de vorige keer ook
Ja ze heeft leuke setjes in haar koffer...quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat jurkje in die laagjes stond haar mooi.
Een rokje ook wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze daar is om te herstellen van anorexia..quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ze zelf niet ziet hoe belachelijk ze er uit ziet met die flodder legging/majo's.
Veel herstel heb ik nog niet gezien sinds haar intrede. Heb soms de indruk dat ze nog steeds vermagert.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze daar is om te herstellen van anorexia..
Ze eet best veel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel herstel heb ik nog niet gezien sinds haar intrede. Heb soms de indruk dat ze nog steeds vermagert.
Ze heeft zeker wel leuke kleding.Maar heeft sturing nodig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
De hele dag praat ze over eten..over suiker, en haar pijntjes..wie weet steekt ze steeds die vingers in haar keel..maar ben geen dokter, vind haar ziekelijk mager, en ik denk dat ze dit mooi vind, anders loop je niet in die leggings..quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel herstel heb ik nog niet gezien sinds haar intrede. Heb soms de indruk dat ze nog steeds vermagert.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Silves het volgende:
[..]
De hele dag praat ze over eten..over suiker, en haar pijntjes..wie weet steekt ze steeds die vingers in haar keel..maar ben geen dokter, vind haar ziekelijk mager, en ik denk dat ze dit mooi vind, anders loop je niet in die leggings..
Onze Tobias in de COS.quote:
Danilel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef danilel het volgende:
welke piercing wordt er bij nawel verwijderd?
De piercing die haar altijd laat liggen?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef danilel het volgende:
weet je hoe zwaar die isquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef danilel het volgende:
Jij?quote:
Ik zit er ook al naar te kijken.quote:
Je bent nog op tijd.quote:
Nee hoor ik ben daar ook panisch voor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zit er ook al naar te kijken.
Ben ik nou een bange poeperd dat ik al brand voor me ziet of wat?
Ik zat al te kijken waar de brandblusser staat daar.![]()
Woonkamer!
ik blijf dus wonderbaarlijk kalmquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben daar ook panisch voor.
Vroeger onze boerderij afgebrand.
Julio is Feboquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
Potver Julio weer jiet genomineerd
Op dat moment wel.Bij de brand zat ik op school.En kon tijdens het speelkwartier de rookwolken zien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik blijf dus wonderbaarlijk kalm
dat lijkt me echt k..quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op dat moment wel.Bij de brand zat ik op school.En kon tijdens het speelkwartier de rookwolken zien.
Heel onwerkelijk,toen de meester het me vertelde werd ik boos.Dacht dat hij een slecht geintje maakte.quote:
En daar gaan we weer niks van zien in de uitzending.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
Hanna wil ook wat aandacht, maar daar is ze weer Nawel met haar IKKE IKKE Ik en niemand anders mag aan het woord..
Ik ben ook genomineerd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:23 schreef Silves het volgende:
Hanna wil ook wat aandacht, maar daar is ze weer Nawel met haar IKKE IKKE Ik en niemand anders mag aan het woord..
Ik kijk nog zelden, maar za dacht ik hoorde ik haar als goed is zeggen dat ze weer moest afvallen. En vroeg mij af of dit echt Hanne was geweest.quote:
Nee, hij heeft Hanne veel hoger zitten dan Nouchine.....quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
Tatta is het er niet mee eens.
[ afbeelding ]
onze priesterquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nu klaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Hanne dus genomineerd, dat gaat Nawel weer overleven
Al haar Mocro/Tunis aanhang in Vlaanderen en ander links draaiende yoghurt eters gaan weer op haar...en BB.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Voorlopig verrassend.. Maar de Nawel botjes zullen wel het verschil gaan maken bij de echte uitslag. En BB gaat natuurlijk nooit hun lievelingetje laten gaan.
[ afbeelding ]
Ze blijft maar p de nominatie stoel komen, maar ze wint het toch steeds. Ik denk deze rond ook met gemak.quote:
in kristofs bedquote:
Heeft Kris dan ook een spiegel voor zijn bed?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
in kristofs bed
met de pootjes bij zijn hoofdeind![]()
![]()
Er zijn wel sterke meningen over haar.. zowel voor als tegen. Dat is het enige geluk voor Hanne... maar denk ook dat Nawel het zal winnen, al dan niet door manipulatie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijft maar p de nominatie stoel komen, maar ze wint het toch steeds. Ik denk deze rond ook met gemak.
Hanne is een beetje een nietszeggend iemand in BB hoor en lees niet veel over haar.
hij lijkt op jason PRIESTlyquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een makkie voor haar.Hanne kan nu wel in gaan pakken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze blijft maar p de nominatie stoel komen, maar ze wint het toch steeds. Ik denk deze rond ook met gemak.
Hanne is een beetje een nietszeggend iemand in BB hoor en lees niet veel over haar.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft Kris dan ook een spiegel voor zijn bed?
Kris ligt in het middenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft Kris dan ook een spiegel voor zijn bed?
Dan meer op Dylan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:31 schreef danilel het volgende:
[..]
hij lijkt op jason PRIESTly
[ afbeelding ]
Ja, heel veel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:31 schreef danilel het volgende:
[..]
hij lijkt op jason PRIESTly
[ afbeelding ]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:31 schreef Kodiak100 het volgende:
2x Nawel gestemd
Met tegen zin, maar Hanne moet terug naar haar kind #slechtemoeder
en in nederlandquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al haar Mocro/Tunis aanhang in Vlaanderen en ander links draaiende yoghurt eters gaan weer op haar...en BB.
quote:
Had liever Julio gezien.....maar ja de meiden daar niet. Zien hem als medestander en geen tegenstander.quote:
Ben ze allebei zatquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dit is de kansquote:
jammer dat we geen duimpje naar beneden kunnen gevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:31 schreef Kodiak100 het volgende:
2x Nawel gestemd
Met tegen zin, maar Hanne moet terug naar haar kind #slechtemoeder
Nawel had allang thuis moeten liggen, mijn stemmen gaan naar hanne, ondanks dat ze een plant isquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
Als mensen op Hanne blijven stemmen zal dat grotendeels zijn omdat ze Nawel weg willen hebben.
Hanne lijkt mij geen grote fanbase te hebben.
Ik stem op Nawel blijven omdat ik Hanne niet leuk vind.
Dus Nawel leuker. Heb liever Hanne, en ook al weet ik dat ze geen kans maakt dan liever met zo weinig mogelijk verschil als ze ooit terug blikt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:34 schreef Rhosyn het volgende:
Als mensen op Hanne blijven stemmen zal dat grotendeels zijn omdat ze Nawel weg willen hebben.
Hanne lijkt mij geen grote fanbase te hebben.
Ik stem op Nawel blijven omdat ik Hanne niet leuk vind.
Yep, nu kunnen we zien hoeveel mensen nawel weg willen hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook op twitter in alle polls een meerderheid van zo'n 55/45 voor Hanne .. heh .. zou wel hilarisch zijn.
Dat is wel waar, zal wel Hanne stemmenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is de kans
alle nawel antifans kunnen nu op Hanne stemmen
Ik heb er meer vertrouwen in dan vorige keren aangezien er nu maar 2 op de bank zitten en er zijn ook veel mensen die nawel niet meer kunnen uitstaan, we gaan zien of het er genoeg zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:40 schreef Iluyan het volgende:
Heel erg jammer, die dooie Hanne maakt geen schijn van kans tegen Nawel met haar geestelijk gestoorde followers
wat een circusquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:44 schreef Silves het volgende:
schaam me in hun plaatst..laterz.....
Ze moeten zich daar wel de pleuris ( excuse my language ) vervelen om zo'n toneelstuk op te voeren zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een gekkigheid om een piercing![]()
Snapt Irethquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Ireth het volgende:
* Ireth opent de streams....
* Ireth sluit de streams....
Aandachtshoer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Bezigheidstherapie hoezo wil ze die piercing eruit?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef Jockari het volgende:
Zelfs als ze in groep een toneeltje spelen, heeft Nawel de rol van bedligger.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel eruit vanwege infectie dadelijk.
Nawel is ook niet leuk maar die ontwijk ik niet op de stream. Hanne wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus Nawel leuker. Heb liever Hanne, en ook al weet ik dat ze geen kans maakt dan liever met zo weinig mogelijk verschil als ze ooit terug blikt.
Say goodbey.quote:
Daar kunnen ze nu wel 3 uur mee vullenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef Was-beer het volgende:
Jammer dat ze die psycholoog niet meer hebben in de liveshow
Ben benieuwd naar de analyse van ditquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef Was-beer het volgende:
Jammer dat ze die psycholoog niet meer hebben in de liveshow
Ja, hoor niet graag negatieve dingen over hem maar hier kom ik niet onderuit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
Nu we het er toch over hebben.
Tobias in zo'n strakke skinnyjeans/broek is ook geen gezicht.![]()
Schoenmaat 46 er onder
Sneetje gefrituurd brood.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:52 schreef Ireth het volgende:
Gaan ze dat ding nou ook nog collectief cremeren in de pizzaoven??? Incl droge cake enzo?
Kristof is oké ole ole!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het sneu voor Hanne.
Nu vertrouw ik Kristof helemaal niet meer. Hij heeft toch veel minder met Julio? Dat zogenaamde verkeerd gestemd slaat nergens op. Ze hadden het al dagen over Julio.
Hij elimineert hiermee de enige medestander van Tobias en Grace.
Hij focust zich totaal op die verkeerde ranking.
Nou, verjaardagspartijtje was nog niet genoeg......quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, echt he...Dit moet niet kunnen...
Dat zie ik nu pas.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hanne nam net voor Grace de arm van Tobias.
Ja, als eerste was die zogenaamde dominee er mee gekomen....dat hij het luguber vond. Maar Kristoff wilde het en nu heet het ceremonie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:54 schreef mangalie het volgende:
Ik zit met volle verbazing te kijken..Is er nu echt niemand die zegt: Jongens dit is een nogo???
Blijkbaar heeft de FEBO er geen moeite meequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:54 schreef mangalie het volgende:
Ik zit met volle verbazing te kijken..Is er nu echt niemand die zegt: Jongens dit is een nogo???
Ik snap kristof wel , Hanne is belg , dus er gaat sowieso een Belg uit, meer kans voor hem om bij de laatste 2 Belgen te komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het sneu voor Hanne.
Nu vertrouw ik Kristof helemaal niet meer. Hij heeft toch veel minder met Julio? Dat zogenaamde verkeerd gestemd slaat nergens op. Ze hadden het al dagen over Julio.
Hij elimineert hiermee de enige medestander van Tobias en Grace.
Hij focust zich totaal op die verkeerde ranking.
Nee, is wel op het randje als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:57 schreef Rhosyn het volgende:
Is dit een begrafenis ceremonie belachelijk maken of overdrijf ik dan ook.
Die is halsoverkop familie voor in de gameroom aan het regelenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de FEBO er geen moeite mee![]()
FEBO+
=
Tuurlijk, prinsessen content komt gewoon in de uitzending als het niet negatief isquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:57 schreef mangalie het volgende:
Als dit de uitzending haalt...![]()
Smiley
Inderdaad. Peuters, kleuters, autisten van 25, 35, 40 jaar is wat het publiek zich mee wil vermaken. Uw zoon dochter moet maar eens met zo iemand thuiskomen. Ik weet wat ik zou denken en doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ze overdrijven weer verschrikkelijk.
Nee, het is echt not done....quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:57 schreef Rhosyn het volgende:
Welke van de twee dominees?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, als eerste was die zogenaamde dominee er mee gekomen....dat hij het luguber vond. Maar Kristoff wilde het en nu heet het ceremonie.
Ik heb dat gevoel ook wel een beetje, maar he... zolang er maar niemand over een muurtje gluurtquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:57 schreef Rhosyn het volgende:
hij wist ook net dat er maar 2 zouden zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:58 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik snap kristof wel , Hanne is belg , dus er gaat sowieso een Belg uit, meer kans voor hem om bij de laatste 2 Belgen te komen.
Ik kijk ook zonder geluid. Heb de beelden aan en volg wat er gebeurd via de cos. Ik moet zeggen is wel leuker zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:55 schreef Ireth het volgende:
Ik kijk zonder geluid.... en zelfs dan vind ik het niet om aan te horen...
Das ook een dieptepunt...
Grace haar gedragquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:00 schreef Ireth het volgende:
Volume up
Grace stort ter aarde
Volume down
Hebben ze twee of 1naam moeten noemen??quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij wist ook net dat er maar 2 zouden zijn
Ik zie geen grap.Alleen een belachelijke vertoning.quote:
1quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze twee of 1naam moeten noemen??
1quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze twee of 1naam moeten noemen??
jij denkt dat die bewoners hummie kenden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef Was-beer het volgende:
En dan te bedenken dat ze geen moment stil hebben gestaan bij het overlijden van Hummie behalve een klein regeltje in de aftiteling
Die piercingquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef Jockari het volgende:
Hoor ik het goed ? Ze gaan Nawel over het hek gooien ?
Helaasquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef Jockari het volgende:
Dus dat. Waar slaat dit in godsnaam op. Zingen ze weer een liedje van die idioot(MB). Wanneer zeggen ze eens bij de regie dat die idioot geen platvorm meer verdiend.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie geen grap.Alleen een belachelijke vertoning.
Ja, maar voor de tweede naam hebben ze misschien wel twee namen moeten noemen of dan nooit?. Want ze hadden natuurlijk ook gelijke stand kunnen hebben. 3julio 3hanne ?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hanne nam net voor Grace de arm van Tobias.
Buiten dat Grace haar moeder is ernstig ziek, echt snap er geen hol van om met deze dingen te spotten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef Was-beer het volgende:
En dan te bedenken dat ze geen moment stil hebben gestaan bij het overlijden van Hummie behalve een klein regeltje in de aftiteling
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij denkt dat die bewoners hummie kenden?
Verdorie, ik heb blijkbaar die oorontsteking van Uto overgekregen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die piercing
ze weten het niet hequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Zitten ze te geinen, terwijl er nog geen 1600km verderop dooien vallen. Ik kan dat maar moeilijk handelen. Kan aan mij liggen hoor.
Dus dat. Walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:05 schreef Yolk het volgende:
Marco erbij. Nu alleen nog het Russische volkslied aanheffen, dan kan het niet fouter.
Ja maar dat weten ze niet he, sowieso is begrafenisje spelen wel maf natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Zitten ze te geinen, terwijl er nog geen 1600km verderop dooien vallen. Ik kan dat maar moeilijk handelen. Kan aan mij liggen hoor.
Ow... die kunnen er wel achteraan!!!quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:07 schreef Hieraldo het volgende:
Nawel vergeet dat ze valse tanden heeft.
Word eens tijd dat ze eerst eens gaan horen, wat voor gigantische eikel Borsato is. Ze hebben toch een DBK. Dat andere komt dan later wel.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow... die kunnen er wel achteraan!!!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
stagiaire kan op zoek in de regen
ligt niet aan jou, ik kan het ook niet aanzien of aanhoren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Vergis je niet, de gemiddelde kijker vindt dit soort toneelstukjes geweldigquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn ze nog steeds bezig. Zo over de top.
Trouwens.
Als dit Kristof zijn initiatief is zal dat zijn populariteit geen goed doen. En die is buiten FOK toch al niet enorm.
Ja 9/11 werd destijds ook verteldquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Word eens tijd dat ze eerst eens gaan horen, wat voor gigantische eikel Borsato is. Ze hebben toch een DBK. Dat andere komt dan later wel.
Of gewoon even een update. Borsato, Ali, Kleine en Grace.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt tijd dat ze een krantje krijgen
ik bedoelde dat ze niet eens weten wie het is. nog nooit van die naam hebben gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]je hoeft iemand niet perse te kennen toch. Ze zitten in een programma waar zij vroeger heel belangrijk voor was
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Deze vertoning was echt het dieptepunt van BB2022
Ze hadden het zo anders kunnen doen als de aandacht weer totaal op Nawel moest vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:08 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar ik heb er niet zoveel moeite mee,maar vind wel dat ze te lang door gaan......even was oke
Dat moet toch ook. Dit gaat de hele wereld aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja 9/11 werd destijds ook verteld
Waardeloze BB dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe je ook kunt walgen van deze figuren, ze zijn onschuldig tot de rechter, met bewijzen, deze lui schuldig hebben bevonden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Of gewoon even een update. Borsato, Ali, Kleine en Grace.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden het zo anders kunnen doen als de aandacht weer totaal op Nawel moest vallen.
Piercing eruit en onderdompeling van Nawel in de hottub bv. En het om het te rekken natuurlijk 3 keer 10 minuten .
![]()
blij dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dan nog vraag ik me af of het ze boeit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat moet toch ook. Dit gaat de hele wereld aan.
Ah zo, ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ze niet eens weten wie het is. nog nooit van die naam hebben gehoord.
Kijkende naar het egoïsme niveau, verwacht ik er weinig van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan nog vraag ik me af of het ze boeit.
Ik ook niet. Kon er stiekem wel om lachen. Zoiets hebben wij ook wel eens gedaan toen de hamster van de kinderen dood ging;)quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:08 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar ik heb er niet zoveel moeite mee,maar vind wel dat ze te lang door gaan......even was oke
Zou zomaar kunnen dat een aantal bewoners niet eens weet waar de Oekraïne isquote:Op
[quote][b]Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat moet toch ook. Dit gaat de hele wereld aan.
Terwijl heel NL en B via live streams konden meekijken??quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:13 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kon er stiekem wel om lachen. Zoiets hebben wij ook wel eens gedaan toen de hamster van de kinderen dood ging;)
Ja. We gaan van een kinderlijk toneelstukje over een afscheid door naar orale sex.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:13 schreef Sofia35 het volgende:
Toby en grace over seks aan het praten. Zogenaamd brood maar is orale sex
Orale seks, ik dacht gewone seksquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:13 schreef Sofia35 het volgende:
Toby en grace over seks aan het praten. Zogenaamd brood maar is orale sex
Dat lijkt me erg interessant om terug te zien, kan er niets over vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja 9/11 werd destijds ook verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |