SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pics?!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn Kitten mag in de schoolkrant omdat ze het tofste is met carnaval vandaag. In haar baby yoda pak.
quote:
quote:
quote:
quote:
wat voor saus is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:53 schreef Fogel het volgende:
Mijn avondsnack gister was een ‘Russian panini’. Lomp veel roast beef en wat Russian sauce. Lekker![]()
Zometeen maar eens wat ontbijt scoren
Zou ik wel willen laten zien maar ik zet m’n kind liever niet op fokquote:
Kan het niet onherkenbaar?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik wel willen laten zien maar ik zet m’n kind liever niet op fok
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn Kitten mag in de schoolkrant omdat ze het tofste is met carnaval vandaag. In haar baby yoda pak.
Een mix van mayo en ketchup en wat kruiden. Beetje thousand island dressing-achtig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor saus is dat?
ik ken volgens mij geen russische gerechten
Wilde het gewoon even zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Degenen die dat wat interesseren weten dat al.
Zal straks eens kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan het niet onherkenbaar?Gaat toch om het pakkie
Ik lees hier vooral 'OVERAL HAAR' inquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een Britt/boskat kruising.sinds een half jaar.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Degenen die dat wat interesseren weten dat al.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral 'OVERAL HAAR' in
En klinkt heel mooi
Ik had gehoopt op "valt reuze mee maar daar kom je nog wel achter een keer achter jij mooie man"quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik hierop moet reageren
Ja sinds een paar weken is dat wel het geval. Dus nu ga ik niet meer naar de sportschool, want ik stofzuig genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral 'OVERAL HAAR' in
En klinkt heel mooi
Ja mag het toch niet meer over DE OORLOG hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nou die kat fatshamen?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op "valt reuze mee maar daar kom je nog wel achter een keer achter jij mooie man"
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sinds een paar weken is dat wel het geval. Dus nu ga ik niet meer naar de sportschool, want ik stofzuig genoeg.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las net dat er vierrussen rondgaan op het werk.
zie net dat ze ergens een ziekenhuis aanvallenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Voor wie het buiten het eigen bed wel boeit![]()
Jij mag kiezenquote:
In Kharkov?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie net dat ze ergens een ziekenhuis aanvallen
Maar goed dat het geen Russian Blue isquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mag het toch niet meer over DE OORLOG hebben.
Wel mooie beestjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Russian Blue is
die heeft mijn nicht. Super mooie katquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Russian Blue is
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:04 schreef Karzai het volgende:
Op de helft, bijna weekend, staat het bier al koud?
Past wel bij me, I guess?quote:
Buckat, mooi.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerStond hoog uit de buckat list van mij en mijn ex.
Ze hebben de neiging om je zomaar aan te vallen en de helft van je huis onafhankelijk te verklaren.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben de neiging om je zomaar aan te vallen en de helft van je huis onafhankelijk te verklaren.
Het is gewoon all-out war.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben de neiging om je zomaar aan te vallen en de helft van je huis onafhankelijk te verklaren.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Past wel bij me, I guess?
Alleen hoe het eruit ziet he.quote:
Potato, potato.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zei ziekenhuis maar het is vliegveld
Hoe wil je er zelf komen als je eroverheen moet vliegen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen ze nu niet naar thailand. lekker rustig
Iedere keer dat ik mijn been verlies ren ik ook altijd naar Schiphol.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zei ziekenhuis maar het is vliegveld
kunnen er toch omheen vliegenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je er zelf komen als je eroverheen moet vliegen?
Ohquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen hoe het eruit ziet he.
Is niet, het burgervliegverkeer volgt alweer een tijdje Turkije, Irak, Iran richting die kant, harstikke veilig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe wil je er zelf komen als je eroverheen moet vliegen?
Ze heeft al tickets toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Omvliegen, zullen dure tickets worden met de olieprijzen.
Probeerde laatst te boarden bij de SEH.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik mijn been verlies ren ik ook altijd naar Schiphol.
Is het van de kruidvat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nieuwe parfum en hij ruikt zo lekker classyhoerig
Laat eens ruiken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nieuwe parfum en hij ruikt zo lekker classyhoerig
Nee het is dat flesje in de vorm van een pumpquote:
kom maar evenquote:
Godsamme, m'n hoofd wil echt niet vandaag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee het is dat flesje in de vorm van een pump
Glas whisky aan de verpleegster vragen en je nummer geven met een snaakse knipoog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeerde laatst te boarden bij de SEH.
Wat las je nu weer 🤣quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godsamme, m'n hoofd wil echt niet vandaag.
Ik weet niet zoveel van parfum verder hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee het is dat flesje in de vorm van een pump
Pomp. In combinatie met het "hoer"-gedeelte werd het een intrigerend mental image.quote:
Ja dat welquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van parfum verder hoor![]()
Maar positief classyhoer?
Misschien ook iets voor jou als onze eigen eerste oorlogshoer?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van parfum verder hoor![]()
Maar positief classyhoer?
Ik las ook pompquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pomp. In combinatie met het "hoer"-gedeelte werd het een intrigerend mental image.
Goede herder!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pomp. In combinatie met het "hoer"-gedeelte werd het een intrigerend mental image.
Wordt lastig voor El Al. Die mogen niet over de meeste Arabische landen vliegen en kiezen daarom vaak een noordelijke route.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet, het burgervliegverkeer volgt alweer een tijdje Turkije, Irak, Iran richting die kant, harstikke veilig.
Ik wilde zeggen "goddank, het ligt niet aan mij", maar eigenlijk is het helemaal niet zo positief natuurlijk.quote:
die neem ik sowieso nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt lastig voor El Al. Die mogen niet over de meeste Arabische landen vliegen en kiezen daarom vaak een noordelijke route.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
Ik zie @:dud0r hier de laatste tijd niet meer veel? Of kijk ik verkeerd.
oh dat geloof ik welquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie piloten hoor. Allemaal straaljagerervaring.
volgens buienradar wel droog als ik naar werk moetquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan andersom want dan was je vanavond zwanger.
Misschien heeft z'n koter vrij? Voorjaarsvakantie ditdat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zal toch niet ineens een leven hebben ofzo?
Klinkt plausibel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien heeft z'n koter vrij? Voorjaarsvakantie ditdat?
Jamaicaanse Cafe ruikt dat naar wiet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeej nieuwe waxjes@:ijsdraakje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk zeggen "alsof je daar een melt voor nodig hebt".quote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
Ik zie @:dud0r hier de laatste tijd niet meer veel? Of kijk ik verkeerd.
Homo!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zal toch niet ineens een leven hebben ofzo?
Nee ik vind hem lekker. Dus neequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaicaanse Cafe ruikt dat naar wiet?
O daar bestelde ik vroeger ook altijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leek me ook al vreemd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vind hem lekker. Dus nee
Gewoon het zakje opendoen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
En als je een wietlucht wil kan ik ook gewoon dikke joint roken in je woonkamer.
Ik heb het alleen opgehangen. Moest daarna kassa doen. Niet heel erg veelquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoeveel kleding heb je al verkocht?
Wat heeft ie eraan verpest?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel heeft de waxmeltbrander een beetje verpest. Goed genoeg excuus voor een nieuwe I guess?
Geld is weer op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Tis vandaag ook rustig. Gister was het heel druk
Het is ook niet echt lekker in-de-stad-slenterweer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Tis vandaag ook rustig. Gister was het heel druk
Hij ging de pyromaan uithangen, dus nu is 'ie zwart. Hij was wit.quote:
Oepsquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging de pyromaan uithangen, dus nu is 'ie zwart. Hij was wit.
Dan mag je gewoon op zijn kosten een nieuwe uitzoeken dus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging de pyromaan uithangen, dus nu is 'ie zwart. Hij was wit.
Oh, deze kwam uit een kerstpakket ooit. Van hem, niet van mij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mag je gewoon op zijn kosten een nieuwe uitzoeken dus.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mag je gewoon op zijn kosten een nieuwe uitzoeken dus.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, deze kwam uit een kerstpakket ooit. Van hem, niet van mij.
Maar mss geen hele dure dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens ja.
Nee. Zit gewoon niet zo heel lekker in m'n vel dus probeer wat minder intensief online te zijnquote:
En hoe maakt dat iets uit?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, deze kwam uit een kerstpakket ooit. Van hem, niet van mij.
Aahquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Zit gewoon niet zo heel lekker in m'n vel dus probeer wat minder intensief online te zijn
bestaan ze heel duur dan?quote:
Geen idee, ik heb altijd geurkaarsjes en wierook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bestaan ze heel duur dan?10-15 uuro dat is het wel dacht ik?
Goed punt.quote:
Dan mag hij mooi een nieuwe fiksen hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar ik had al gevraagd of 'ie er mee wilde nokken en dat was ok. Volgende dag ging 'ie 'm schoonmaken en volgde er een "oh, nu is 'ie zwart". M'n punt was duidelijk, geloof ik.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Zit gewoon niet zo heel lekker in m'n vel dus probeer wat minder intensief online te zijn
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee joh, dit is m'n kans om iets belachelijks uit te zoeken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan mag hij mooi een nieuwe fiksen hoor.
Het begint hier spontaan te regenen. Mooi is dat.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, dit is m'n kans om iets belachelijks uit te zoeken.
Begint over 17 minutenquote:Windstoten
Bij buien plaatselijk zware windstoten rond 85 km/u.
Begint zo ongeveer nuquote:
Oh, lol, als ik dat geweten had.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]Ik heb gisteren een coole wierookhouder gezien maar beetje duur met verzenden erbij.
https://eu.killstar.com/products/dark-haze-incense-holder
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, lol, als ik dat geweten had.Ik ga vanmiddag een pakketje van die lui ophalen van het pakketpunt.
Je hebt ook van die incense burners waarbij de rook die er aan de onderkant uit komt een soort watervalletje maakt. Ben alleen bang dat daar niks van terechtkomt zodra er ook maar iets van luchtverplaatsing in huis isquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]Ik heb gisteren een coole wierookhouder gezien maar beetje duur met verzenden erbij.
https://eu.killstar.com/products/dark-haze-incense-holder
Die zijn cool ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook van die incense burners waarbij de rook die er aan de onderkant uit komt een soort watervalletje maakt. Ben alleen bang dat daar niks van terechtkomt zodra er ook maar iets van luchtverplaatsing in huis is
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://eu.killstar.com/c(...)ducts/cthulhu-onesie
En anders kan je altijd Attitude proberen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
Ik ga hem wel kopen als hij er met mijn vakantiegeld nog is, zo belangrijk is het ook niet. Zag wel meer leuke dingen op de website.
Ik heb niet heel veel eisen bij een wierookhouder eigenlijk, als stokje maar goed blijft zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt ook van die incense burners waarbij de rook die er aan de onderkant uit komt een soort watervalletje maakt. Ben alleen bang dat daar niks van terechtkomt zodra er ook maar iets van luchtverplaatsing in huis is
Echt nog geen 10 seconden nadat ik dit postte komt het gelijk met bakken uit de luchtquote:
Ja, hier dus ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt nog geen 10 seconden nadat ik dit postte komt het gelijk met bakken uit de lucht
Ik denk niet dat AttitudeHolland of Large zoiets heeft maar geeft niet, vakantiegeld is er voor leuke dingen toch.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En anders kan je altijd Attitude proberen.
Weet ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Aahals er iets is kan je altijd app-n he. Ook al is mijn telefoon nu wel leeg.
Sorryquote:
Zeker! Maar van Attitude weet ik dat ze best veel Killstar verkopen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AttitudeHolland of Large zoiets heeft maar geeft niet, vakantiegeld is er voor leuke dingen toch.
En het komt uit Duitsland nu, dus geen gezeik met douane en met een dag of twee in huis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Zag vanaf 100 euro gratis verzenden, moet ik wel redden als ik beetje rondklik daar volgens mij.
Ooh dan is het best een goeie tip.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Maar van Attitude weet ik dat ze best veel Killstar verkopen.Succubus ook, al weet ik niet of die ook "homeware" doen.
Oh lekker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het komt uit Duitsland nu, dus geen gezeik met douane en met een dag of twee in huis.
dat ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk danword je toch helemaal zen van
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit heel kitscherig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Is dit niet een beetje extreem kitsch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Meestal kijk ik nooit naar mijn wierook ofzo, steek dat ding aan en ik laat het door het huis waaien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben vooral bang dat als je er langs loopt dat het een uur duurt voordat het effect weer hersteld is
Volgens die meneer die hier woont valt dat best mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje extreem kitsch?
Ik wil zijn inrichting dan niet zien denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens die meneer die hier woont valt dat best mee.
Ik heb serieus geen idee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben vooral bang dat als je er langs loopt dat het een uur duurt voordat het effect weer hersteld is
deze ff gegoogled gewoon. Incense burner of backflow incense burnerquote:
Niemand dwingt je hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil zijn inrichting dan niet zien denk ik.
Iedereen zijn ding. Jij zal die ik linkte niet snel in huis neerzetten denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het wel leuk maar mijn smaak is denk ik soms ook gewoon wat fout
Wel wat duurder hoor. Denk dat zoiets als in dat plaatje 4 tientjes zal zijn of zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.troepvoorondervijfeuro.nl
Nou en, is toch ook primaquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Ah daar is ons zonnestraaltje weerquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
Geen tankpas maar wel een garagepas. Wat een zeikregen
Dit vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
zoiets past dan mooi bij mijn struisvogellamp
[ afbeelding ]
Als je zo'n ding koopt kan elke mening of discussie over kitsch meteen het raam uitquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zo'n ding koopt kan elke mening of discussie over kitsch meteen het raam uit
Beetje kitsch in huis is wel leuk maar ik kies dan liever voor zoiets dan een waterval wierookhouder.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zo'n ding koopt kan elke mening of discussie over kitsch meteen het raam uit
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik overweeg die octopus nog steeds.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hangt in elke Thaise hoerentent, heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee, daar km ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze hangt in elke Thaise hoerentent, heb ik van horen zeggen.
Dankjequote:Op donderdag 24 februari 2022 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, lol:
https://www.attitudeholla(...)der-dark-haze-zwart/
Ik doe niks manquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:07 schreef Haags het volgende:
Ik heb er geen enkele kracht meer voor vandaag. Hou op met me!
Ja, da's het probleem natuurlijk.quote:
Maar als die niks doet hoe moet die er dan mee ophoudenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's het probleem natuurlijk.
oh ja ik ging werkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's het probleem natuurlijk.
Ingewikkeld dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als die niks doet hoe moet die er dan mee ophouden
Een mummie?quote:
Hebben ze vast ook als brander.quote:
Ali B heeft wel tijd genoeg nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
Ze weten ze wel uit te kiezen hier de publieke sprekers in de gemeente, eerst Ali B.en nu Wopke Hoekstra, die heeft denk ik momenteel ook wel wat beters te doen
Geloof dat dat 'inspiratiebezoek' van Ali eerst al een paar keer was uitgesteld door coronaquote:
Lolquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat dat 'inspiratiebezoek' van Ali eerst al een paar keer was uitgesteld door corona![]()
Wiequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is die nu wel aan het solliciteren bij Takkie.
Wordt het daarna nog kutter ja?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ramp dat UK formulier zeg, verschrikkelijk. @:Cherrylips hoop maar dat Lizzy minstens 114 wordt.
Oooohquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De opdrachtgever van de moord op Peter R. de Vries.
nou dan is de bedoeling dat het afgeschaft isquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt het daarna nog kutter ja?
Aaaaaaaaaah zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan is de bedoeling dat het afgeschaft is
En dat is een probleem?quote:
Het is me te vies weer om naar A'dam te gaan voor taart.quote:
Goed puntquote:
als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:38 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, maak je vanavond wel een foto van de Erasmusbrug
die zal ook wel in geel / blauw aangelicht wordenquote:
Dat mag je heus wel zeggen hoor maar oke oke mooi gebaar ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de kleuren van de vlag van oekraine vanwege de OORLOG
[ afbeelding ]
Waarom ren je weg?quote:
Zag net een tank over een auto met mensen erin rijden maar wat ik me afvraag, heb jij geurkaarsjes in huis, zo ja welke?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de kleuren van de vlag van oekraine vanwege de OORLOG
[ afbeelding ]
heb alleen die van rituals, die stokjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag net een tank over een auto met mensen erin rijden maar wat ik me afvraag, heb jij geurkaarsjes in huis, zo ja welke?
Kleuterschool zal ook best een goede naam kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben een nieuw subforum nodig. SCHOOLPLEIN
Gewoon lekker haren trekken alsof je 12 bent allen
Ooohja dat wist ik, die rooie hè?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb alleen die van rituals, die stokjes
Iets met posts die niet goed gelezen worden waardoor "aub niet iedere liveblogupdate hier neergooien" opgevat werd als "ALLE PRAAT OVER OEKRAÏNE EN RUSLAND IST VERBOTEN".quote:
Vanavond tafeltje vol kip Kievquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
maar aboutalbaas heeft zijn hulp aangeboden aan kiev
jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja dat wist ik, die rooie hè?
Vega Kiev klinkt maar matig.quote:
je reageerde zelf op die post henkquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets met posts die niet goed gelezen worden waardoor "aub niet iedere liveblogupdate hier neergooien" opgevat werd als "ALLE PRAAT OVER OEKRAÏNE EN RUSLAND IST VERBOTEN".
Was de bitterbal nieuwsdesk overuren aan het draaien?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets met posts die niet goed gelezen worden waardoor "aub niet iedere liveblogupdate hier neergooien" opgevat werd als "ALLE PRAAT OVER OEKRAÏNE EN RUSLAND IST VERBOTEN".
Ik dacht altijd dat Draakje meer een Ingrid was?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je reageerde zelf op die post henk![]()
nee johquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was de bitterbal nieuwsdesk overuren aan het draaien?
Of gewoon niet alles wat hier staat te letterlijk lezen, daarvoor zijn PI's heel nuttig omdat je in tekst lastig de toon kan aangevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij censuur vindt is voor de gemiddelde ksc'er al best extreem hequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh
deed flink aan zelfcencuur
nou het was 1 post die er door kwam.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar wat jij censuur vindt is voor de gemiddelde ksc'er al best extreem he
Ik twijfel aan deze cijfers, maar ik ga ook niet teruglezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het was 1 post die er door kwam.
had 7236123 post al achter gehouden
1 post van de nos live blog en een stukje op een reactie van een post van buda.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel aan deze cijfers, maar ik ga ook niet teruglezen
Zou eten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:53 schreef LTVDK het volgende:
Maar als ik het zo lees is het eigenlijk gewoon een met kruidenboter gevulde kipschnitzel?
dat klinkt best lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:53 schreef LTVDK het volgende:
Heb geloof ik nog nooit kip Kiev op, maar als ik het zo lees is het eigenlijk gewoon een met kruidenboter gevulde kipschnitzel?
zie je, dat zijn er al 2. dat is al een toename van 100%quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 post van de nos live blog en een stukje op een reactie van een post van buda.
Ik was het dit keer niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme weer dat gewijf echt.
LT bedankt
nee de halve is een reactiequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je, dat zijn er al 2. dat is al een toename van 100%
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat waren vrouwen uit Oekraïne ook, tot het OORLOG werd.
Beetje als een satéschnitzel maar dan met kruidenboter ipv pindasausquote:
nou moet je eens hier naar dat gefluit luisterenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik begin me ook een beetje te irriteren aan de woei, hoe vaak kan het stormen in een weekje, verbieden die hap.
Sorryquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme weer dat gewijf echt.
LT bedankt
neequote:Op donderdag 24 februari 2022 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als een satéschnitzel maar dan met kruidenboter ipv pindasaus
Met een Slavische vagina is het goedkoop reizen en levenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een keer in thailand een meisje uit oekraine leren kennen. Ze was aan het couchsurfen en ging zo de halve wereld rond zonder ook maar iets te betalen... dus ik vroeg mij af hoe ze dat nou voor elkaar kreeg.
Totdat ze bij een vriend ging slapen die boven mij zijn appartementje huurde.
Toen wist ik hoe ze het voor elkaar kreeg
Je had je ei in NWS kwijtgekund.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het was 1 post die er door kwam.
had 7236123 post al achter gehouden
Wie bende gij?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb genoeg gepraat voor vandaag
ze komen er nog aan, gedoseerd. Ook alsis straks de oorlog voorbij, tot in 2038 zullen er nog posts komen van de liveblog aka bitternewsquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had je ei in NWS kwijtgekund.
Ik ben gewoon het liveblogposten een beetje beu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je reageerde zelf op die post henk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |