SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pics?!quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn Kitten mag in de schoolkrant omdat ze het tofste is met carnaval vandaag. In haar baby yoda pak.
quote:
quote:
quote:
quote:
wat voor saus is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:53 schreef Fogel het volgende:
Mijn avondsnack gister was een ‘Russian panini’. Lomp veel roast beef en wat Russian sauce. Lekker![]()
Zometeen maar eens wat ontbijt scoren
Zou ik wel willen laten zien maar ik zet m’n kind liever niet op fokquote:
Kan het niet onherkenbaar?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik wel willen laten zien maar ik zet m’n kind liever niet op fok
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn Kitten mag in de schoolkrant omdat ze het tofste is met carnaval vandaag. In haar baby yoda pak.
Een mix van mayo en ketchup en wat kruiden. Beetje thousand island dressing-achtig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor saus is dat?
ik ken volgens mij geen russische gerechten
Wilde het gewoon even zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Degenen die dat wat interesseren weten dat al.
Zal straks eens kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan het niet onherkenbaar?Gaat toch om het pakkie
Ik lees hier vooral 'OVERAL HAAR' inquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb een Britt/boskat kruising.sinds een half jaar.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Degenen die dat wat interesseren weten dat al.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral 'OVERAL HAAR' in
En klinkt heel mooi
Ik had gehoopt op "valt reuze mee maar daar kom je nog wel achter een keer achter jij mooie man"quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik hierop moet reageren
Ja sinds een paar weken is dat wel het geval. Dus nu ga ik niet meer naar de sportschool, want ik stofzuig genoeg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral 'OVERAL HAAR' in
En klinkt heel mooi
Ja mag het toch niet meer over DE OORLOG hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nou die kat fatshamen?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op "valt reuze mee maar daar kom je nog wel achter een keer achter jij mooie man"
quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja sinds een paar weken is dat wel het geval. Dus nu ga ik niet meer naar de sportschool, want ik stofzuig genoeg.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las net dat er vierrussen rondgaan op het werk.
zie net dat ze ergens een ziekenhuis aanvallenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Voor wie het buiten het eigen bed wel boeit![]()
Jij mag kiezenquote:
In Kharkov?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie net dat ze ergens een ziekenhuis aanvallen
Maar goed dat het geen Russian Blue isquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mag het toch niet meer over DE OORLOG hebben.
Wel mooie beestjes.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen Russian Blue is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |