En ze zijn maar in Oostenrijk, niet op Mars.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo. Het is niet alsof ze in de Oekraïne-oorlog iets kunnen betekenen in hun functie. Laat ze lekker skiën, in al hun irrelevantie.
Welke politieke partij richtte hij op?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:53 schreef Steven184 het volgende:
Deze terugkerende rubriek van het Koningshuis brengt me wel terug naar mijn middelbare schooltijd
Geen. Onze grote leider ging helaas dood op zijn 21e.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke politieke partij richtte hij op?
Wij allemaal weer lui die gingen pleiten voor kernergiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen. Onze grote leider ging helaas dood op zijn 21e.
Ik zat op christelijke, koningsgezinde school. Vond ik mooi moment om mijn verplichte betogen te houden over het afschaffen van het koningshuis en het verbieden van geloof.
Iets met pek en veren
Wel verstandiger..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij allemaal weer lui die gingen pleiten voor kernergieNet de VVD
Denk je dat er een president met een ceremoniële rol is in Europa die op dit moment aan het skiën is?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo. Het is niet alsof ze in de Oekraïne-oorlog iets kunnen betekenen in hun functie. Laat ze lekker skiën, in al hun irrelevantie.
Zou me niet verbazen als het Noorse koningshuis ergens aan het skiën is nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat er een president met een ceremoniële rol is in Europa die op dit moment aan het skiën is?
Die skiën naar hun werk, dat telt niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het Noorse koningshuis ergens aan het skiën is nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik wel één van de meest bijzondere argumenten ooit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:53 schreef franklop het volgende:
Ik zie er ook geen probleem in
Alle Brabantse mensen die meeleven gaan dit weekend toch ook gewoon carnaval vieren en zich niet meer met Oekraïne bezig houden
Jammer, was samen met Henk Grol toch altijd de leukste faalrubriek van de Spelenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Schermlul Verwijlen stopt ermee.
Hoera.
Was weer lachen in Tokio toen ie verloor van die Fransman en toen boos werd op de scheids.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer, was samen met Henk Grol toch altijd de leukste faalrubriek van de Spelen
In de laatste secondes klagen over het functioneren van je wapen, terwijl je a kansloos verloren hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer, was samen met Henk Grol toch altijd de leukste faalrubriek van de Spelen
Gefeliciteerd @Littlerabbit !quote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig is Henk de Jong terug. Toch nog een lichtpuntje.
Het gaat mij te ver om iemand geen goed herstel toe te wensen, maar ik had het verstandig gevonden als hij meer tijd met zijn familie zou spenderen om het te vieren de komende 30 jaar.quote:
Hij is even afwezig en Cambuur zakt gelijk weg. De hand van Henk werd gemist.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat mij te ver om iemand geen goed herstel toe te wensen, maar ik had het verstandig gevonden als hij meer tijd met zijn familie zou spenderen om het te vieren de komende 30 jaar.
Zijn hoofd en poppiejopie persoonlijkheid zodra hij een camera ziet een stuk minder daarentegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is even afwezig en Cambuur zakt gelijk weg. De hand van Henk werd gemist.
Waarbij Henkie in ieder geval nog 2x brons pakte, daar kwam Bas niet eens in de buurtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:48 schreef Szura het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |