Putin houdt huis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij wordt er stevig gemodereerd in NWS. Post 340 ofzo, jeetje.
Normale bijdrages worden verwijderd?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij wordt er stevig gemodereerd in NWS. Post 340 ofzo, jeetje.
Stukje Voldemort.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Arnold Karskens vindt het allemaal wel meevallen.
Dan schaart hij zich toch maar mooi in het rijtje Putin, Spongebob en user WAvanBurenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Arnold Karskens vindt het allemaal wel meevallen.
Zouden er ook users op FOK! betaald worden door het Kremlin of is dat de moeite niet waard?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan schaart hij zich toch maar mooi in het rijtje Putin, Spongebob en user WAvanBuren
Nee, dat zijn denk ik gewoon mensen die het echt grappig vinden om te trollen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden er ook users op FOK! betaald worden door het Kremlin of is dat de moeite niet waard?
Wa is een Rus toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat zijn denk ik gewoon mensen die het echt grappig vinden om te trollen.
Er zullen er ongetwijfeld ook zijn die echt geloven wat ze zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat zijn denk ik gewoon mensen die het echt grappig vinden om te trollen.
Geen idee om eerlijk te zijn. Maar hij is wel duidelijk pro-Rusland, in ieder geval qua sport. Of dat een act is of echt weet ik niet. En of hij voor dit soort ongein is weet ik verder ook niet.quote:
Hij is toch burgemeester van Kievquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Klitschko zit in het Oekraïense leger, nergens om je druk over te maken.
Vitali is z'n broertje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is toch burgemeester van Kiev
Dit is zo slecht dat het leuk is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrijwillig naar Arnold Karskens kijken is ook wel een stukje ernstige zelfkastijding hoor.
Lijkt mij geen programma die goed is voor je bloeddruk Slob.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb die Ongehoorde Aids 10 seconden volgehouden.
quote:Volgens de woordvoerder willen ‘mensen weten wat het conflict in Oekraïne voor hen betekent’. „Wordt de dienstplicht weer geactiveerd?” Het ministerie in Den Haag kan bezorgde bellers direct geruststellen. „Ze krijgen van ons te horen dat dit helemaal niet aan de orde is. Nederland heeft een beroepsleger dat in staat is om in NAVO-verband grondgebied te verdedigen.”
*datquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij geen programma die goed is voor je bloeddruk Slob.
Gaan worden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb heel veel zin in die filmpjes die opgenomen zijn in Georgië en De Krim die nu weer gepost gaan worden.
Het weekend wordt gewoon mooi.quote:
Het was leuk voor een dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het weekend wordt gewoon mooi.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, wat is de invloed op de woningmarkt?
De Oekraïense vluchtelingen gaan nu ook onze huizen innemen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, wat is de invloed op de woningmarkt?
Er zijn heel wat fokkers blij in NWS voor de lekkere wijven die nu onze kant op komen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Oekraïense vluchtelingen gaan nu ook onze huizen innemen!
Fokkers als Poepz0r?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn heel wat fokkers blij in NWS voor de lekkere wijven die nu onze kant op komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje zelfs Oost-Europese vrouwen zijn geen sekspoppenquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinds deze uitzending ben ik er wel achter dat ze toch niet allemaal zo makkelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |