Ik vind jezelf een 9 geven zorgwekkender.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:50 schreef Salina het volgende:
Kut, sorry voor de saaie TT.
TT 1/10
OP 2/10
TS 9/10
Tja, ik blaas niet zo hoog van de toren meestal, maar moet eigenlijk een 10/10 zijn uiteraard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jezelf een 9 geven zorgwekkender.
Lekker op tijd ouwe reus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk vrienden
Echt bizar voor wat je krijgt, ik had minimaal een tientje verwacht. Ik ben hier erg content mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg net ook een mailtje hierover. Prima prijzen.
Eens, ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt bizar voor wat je krijgt, ik had minimaal een tientje verwacht. Ik ben hier erg content mee.
Tipje, is geldig tot 31 maart. Daarna wordt het 5,99 en 7,99. Zie deze post van Breulsgod.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, ik ook.
Toch nog een lichtpuntje op deze duistere dag.
quote:
Ja, al gezien. Maar ik neem straks direct het abonnement dus komt wel goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tipje, is geldig tot 31 maart. Daarna wordt het 5,99 en 7,99. Zie deze post van Breulsgod.
[..]
Klopt, lijkt mij een prima strategie. Ik zat nog te twijfelen maar voor deze prijzen neem ik het meteen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al gezien. Maar ik neem straks direct het abonnement dus komt wel goed.
Ze zullen wel gokken op een redelijke trage start aan abonnees, die vervolgens de dienst gaan aanprijzen zodat het meeste volk de reguliere prijs gaat betalen. Early adoptergod.
Wat hebben ze voor aanbod waardoor je een abonnement neemt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, lijkt mij een prima strategie. Ik zat nog te twijfelen maar voor deze prijzen neem ik het meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |