Er zijn veel culturen waar je de schoenen uit moet doen voor je de woonkamer in gaat, dan neem je ook geen vuil mee aan je schoenen. Ik stoor me niet aan andermans schoenen, maar vind zelf met schoenen uit wel fijner, tenzij de vloer heel koud of vies is. Wel grappig eigenlijk dat we bij anderen altijd moeten vragen of de schoenen uit mogen, alsof dat iets heel onbeleefds is. Ik denk dat ik ze in het lldl- huis gewoon uit zou doen, je moet daar toch gewoon doen alsof je thuis bentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen met schoenen aan in huis. Hebben meer dat of ben ik de enige? Een ander vindt het weer heel normaal.
Ben er ook geen fan van. En dan heb je ook nog van die figuren die uitgebreid met hun vieze schoenen op de bank of bed gaan liggen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen met schoenen aan in huis. Hebben meer dat of ben ik de enige? Een ander vindt het weer heel normaal.
Dat was geen dominantie hoor. Hij was erg aanwezig en erg aanhankelijk. En ook veel behoefte aan een relatie.. maar dominant? Nee joh.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Die Denise was met zijn tweeën, de andere had ze denk ik zelf opgegeten...Lieve help. Veel te onzeker om mee te doen aan dit programma. Als je dat van jezelf weet doe je toch niet mee. Die gozer was veel te dominant en dat gaf hij min of meer ook toe dus dat was wel sympathiek.
Ze is single omdat ze een onbereikbare man wilquote:Op maandag 21 maart 2022 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Hahaha ik weet niet of zij single is omdat ze te kieskeurig is, misschien schrikt Geer de mannen af
Sponsordeal al afgelopen?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Waarom bestelt ze niet met de Flink app?
Ah nee toch niet, ze leggen zelfs de app uitquote:
Helaasch..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah nee toch niet, ze leggen zelfs de app uit
Oh die arme man met de Geer vrouw
Ik heb een stukje gemist, maar heeft de Geer vrouw de man afgewezen? Die man haar toch ook wel hoop ik? Hij leek me echt een aardige man, gun hem iemand waarbij het bed niet met Geer hoeft te delen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik dacht die Geer vrouw vind het ook helemaal niks maar toch wel... En dan ineens niet toen ze zei dat er geen aantrekkingskracht was.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze wel reacties krijgen, maar dat die dan niet met hun kop op tv willen, of gelijk 24 uur opgesloten willen zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Of er komen geen reacties op de herkansers, maar eigenlijk kan ik me dat niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |