quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is zo, maar vlees kun je beter in de vaatwasser wassen. Als je dan vaatwaszout gebruikt, spaar je gelijk tijd uit bij het kruiden, grootmoeders tip!
Hij heeft wel een goed lichaam, maar z'n gezicht lijkt net een jongere versie van boer Willem uit BzV...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, in mijn herinnering zag hij er anders uit, maar heb niet zo goed naar z'n gezicht gekeken
Ach, het gaat toch om het innerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed lichaam, maar z'n gezicht lijkt net een jongere versie van boer Willem uit BzV...
Ik vraag me dan af of hij echt niet doorheeft dat deze bril niet zoveel voor m doet, of dat het gewoon een statement bril is. Of misschien heeft de opticien hem wijsgemaakt dat deze goed stond, tenslotte zitten er bij het brillen passen geen glazen in, dus misschien kon hij het zelf niet zienquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef Nine. het volgende:
Die Star Wars gozer zou een wat vlotter montuurtje moeten nemen of lenzen. Want deze bril ...
Ik denk dat ie het zelf niet doorheeft. Een statement bril lijkt ie me ook veel te introvert voor. Dus dat opticienverhaal klinkt wel plausibelquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag me dan af of hij echt niet doorheeft dat deze bril niet zoveel voor m doet, of dat het gewoon een statement bril is. Of misschien heeft de opticien hem wijsgemaakt dat deze goed stond, tenslotte zitten er bij het brillen passen geen glazen in, dus misschien kon hij het zelf niet zien
Zou wel een leuke plottwist zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha ik zie nu zo voor me dat net nadat ze hem heeft afgewezen hij zn bril af zet en dan enorm aantrekkelijk is, zij spijt![]()
(heb teveel slechte romcoms gezien denk ik)
Lijken wel twee bakvisjes van 13quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Hij laat er geen gras over groeien "Vind jij dat we al in een relatie zitten?" 🤣
Zo'n opticien heb ik ook wel eens gehad. Makes sense.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het zelf niet doorheeft. Een statement bril lijkt ie me ook veel te introvert voor. Dus dat opticienverhaal klinkt wel plausibel
Op de een of andere manier krijg ik het gevoel dat dit volledig in scène gezet is,..quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:08 schreef Discombobulate het volgende:
Hoezo fixt die brillendude haar zo makkelijk?
Laat dat subtiele maar weg, complete boodschappenlijstjes worden er nu besteldquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:55 schreef RipCity het volgende:
Oh nu gaan ze dus dagelijks iets vergeten en dan bestellen bij FlinkSubtiel sponsormomentje.
Pfff idd zelfs met uitpakken en alles.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Laat dat subtiele maar weg, complete boodschappenlijstjes worden er nu besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |