Heb van nature geen enorme pluk shag onder m'n oksels dus dat scheelt gelukkigquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:21 schreef Discombobulate het volgende:
Promo voor volgende afl: geschoren oksels bij mannen.
Dat doe ik dus ook totaal niet. Al meerdere keren vrouwen in de serie gehoord die dat ook niks vinden. Hoe zit het daar hier mee?
Nee ook niet bijknippen. Het ziet er bij mij wel netjes en mannelijk uit qua haargroei. Dat is inderdaad niet voor iedereen hetzelfde. Maar als ik soms anderen zie dan denk ik van ja, als ik het zo zou hebben dan zou ik het wel even trimmen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Totaal niet? Ook niet wat bijknippen?
Zoveel mensen zoveel wensen. Mijn voorkeur gaat uit naar trimmen, liever geen bos, maar ook geen kale vlakte. Hangt trouwens ook nog wel van de haargroei af, die is ook niet voor iedereen gelijk. Maar wel of geen okselhaar zou ik sowieso niet als afknapper benoemen, er zijn zoveel belangrijker zaken (lengte, gebit, gezichtsbeharing, geur, dus de meer in het oog/neus springende zaken)
Ah zo, ja niet iedereen hoeft bij te trimmen, lucky you. Sowieso heb ik over het algemeen toch liever wel haar dan kaal, ook voor benen en borsthaar. Dat is toch die mannelijke uitstraling inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee ook niet bijknippen. Het ziet er bij mij wel netjes en mannelijk uit qua haargroei. Dat is inderdaad niet voor iedereen hetzelfde. Maar als ik soms anderen zie dan denk ik van ja, als ik het zo zou hebben dan zou ik het wel even trimmen.
Ja goed hè?quote:
Ja niet te geloven, zou hem 15-20 jaar jonger schatten. Ik zou er voor tekenen om er op die leeftijd nog zo uit te zien.quote:
Ja echt hè? Hij deed me een beetje denken aan een oom van me, ziet er ook nog geweldig uit voor zn leeftijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja niet te geloven, zou hem 15-20 jaar jonger schatten. Ik zou er voor tekenen om er op die leeftijd nog zo uit te zien.
Helaas stond ze niet open voor een tweede poging in LLDL anders had ik echt overwogen mijzelf op te geven.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:55 schreef Discombobulate het volgende:
Wel leuk meisje die ene. Dacht eerst dat is echt zo'n Vindicat chick, maar viel wel mee.
Edit: Ja zij is echt heel leuk. Ik wou dat ik zo op willekeurige momenten zo kan lachen om bijna niks.
Daarvoor hebben ze Instagram uitgevonden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:07 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Helaas stond ze niet open voor een tweede poging in LLDL anders had ik echt overwogen mijzelf op te geven.
Heb geen instagramquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze Instagram uitgevonden.
Die gozer trouwens met die frozen act en niet douchen wordt op diverse sociale beschuldigd van handen niet thuis kunnen houden bij z’n ex-en… toch dat half Marokkaans weer ….
Serieus? Dat verklaart wel z'n lelijke kop, kutmuziek, gewelddadige persoonlijkheid waarbij hij z'n vriendin meerdere keren mishandelt, en dat het een kutventje is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:30 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Rare opmerking over zijn half Marrokaans afkomst .
Ik wist trouwens niet dat Lil kleine half Marrokaans was ☺️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |