SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
In mijn ogen wel een beetje kansloosquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebeurt wel vaak ja
heb het al vaker gehoord
maar dat is denk ik ook een bepaalde instelling
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In mijn ogen wel een beetje kansloos
Is dat dan ook bindingsangst ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Dotteke het volgende:
Tobias heeft echt weinig vertrouwen in de mensen. Komt door al zijn stiefvaders en moeders, verteld hij aan Grace
Net zoiets als meedoen om beroemd denken te worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In mijn ogen wel een beetje kansloos
Ik denk als je mensen niet echt vertrouwd je je dan ook niet snel aan iemand wil binden.quote:
Dat is het leuke aan Nouch,dat lijkt me een harde werker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Thorelf het volgende:
mss dat ze beter eerst een baan kunnen zoeken, overal wordt personeel gevraagd
of omgekeerd, dat je bindingsangst heb en daarom mensen niet durft te vertrouwen omdat je bang bent dat ze toch weer uit je leven verdwijnenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk als je mensen niet echt vertrouwd je je dan ook niet snel aan iemand wil binden.
Heeft veel voor zijn kiezen gehad zo te horen, al op jonge leeftijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias moet zo te horen nog maar wat sessies met zijn coach inplannen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef tiki het volgende:
Tobias voelt zich nu wel goed en denkt dat hij alles heeft verwerkt.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
of omgekeerd, dat je bindingsangst heb en daarom mensen niet durft te vertrouwen omdat je bang bent dat ze toch weer uit je leven verdwijnen
hechtingsproblematiekquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
of omgekeerd, dat je bindingsangst heb en daarom mensen niet durft te vertrouwen omdat je bang bent dat ze toch weer uit je leven verdwijnen
Die had ik je in vertrouwen gestuurd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er zijn nog beelden van
[ afbeelding ]
Begrijp me niet verkeerd, zo te horen heeft hij het inderdaad best moeilijk gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft veel voor zijn kiezen gehad zo te horen, al op jonge leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |