SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
En een krant met twee kijkgaten. Die is ook onmisbaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende: [..]
Gezellig
Kondigen we dan aan dat we komen of gaan we incognito. Doen we zo’n beige jas aan een bril op en een plaksnor voor…..
Je maakt het iedereen wel héél makkelijk nu hè?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja strak plan en ik kan supergoed een debiel nadoen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadoen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kwijlen en aan de ramen likkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
“Heeft u ook snorrensmeersel?”quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Steeds woorden uit ons groene boekje gebruiken als ze in de buurt komt.
En een vergrootglasquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een krant met twee kijkgaten. Die is ook onmisbaar
Allemaal tomatensoep bestellen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een vergrootglas![]()
En als dan het tafeltje uitgeserveerd is gaan we eerst met dat vergrootglas de boel inspecteren![]()
Kijken of we een haar kunnen vinden en dan sturen we het hele zwikkie weer terug
Und?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
uhoh, kattenplaatje..
dan ligt zo de hele SC op 1 oor
Wtf is dit, modusquote:
“Wij hebben toch liever één bitterbal om te delen.”quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een vergrootglas![]()
En als dan het tafeltje uitgeserveerd is gaan we eerst met dat vergrootglas de boel inspecteren![]()
Kijken of we een haar kunnen vinden en dan sturen we het hele zwikkie weer terug
En kibbeling.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal tomatensoep bestellen.
Het gebrachte schaaltje bitterballen weggooien en dan met zijn allen bovenop haar springen en knabbelen en likken en tegenaan rijden, we want the real thingquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Wij hebben toch liever één bitterbal om te delen.”
Geen spatader veranderd eh, nicequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gebrachte schaaltje bitterballen weggooien en dan met zijn allen bovenop haar springen en knabbelen en likken en tegenaan rijden, we want the real thing
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je niet het leven konden geven dat je verdient. Een beter leven dan zij hebben gehad.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je een beter leven elders gunden.
Mwa excuses excuses. Als je een kind neemt moet je er ook verantwoordelijkheid voor dragen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of niet in leven konden houden.
US over het randje ditquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gebrachte schaaltje bitterballen weggooien en dan met zijn allen bovenop haar springen en knabbelen en likken en tegenaan rijden, we want the real thing
Voor mij een romige mosterdsoep maar dan zonder mosterd want ik heb geen zin in een gele gerrie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En kibbeling.
En een salade, zonder de sla, maar dan graag met een extra augurk en inplaats van de zilver uitjes parmezaanse kaassnippers. Lekker random.
Ik zie dit voor me nu, weet niet wat erger isquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US over het randje dit![]()
Bah vieze man!
US is natuurlijk wel soort van gods gift to humanity en zulks wat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me nu, weet niet wat erger is
Ik wilde dit eigenlijk zaterdag al doen en dan de hele tijd Italiaans gaan praten, en mank lopen en om de drie seconden hoesten en een leverkleurig shirtje aantrekken en vooral heel veel handgebaren maken en soep in een glas bestellen en opgepaste opmerkingen maken om te zien wat ze dan hier gaat postenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Eigenlijk moeten we dit nu soberso een keer gaan doen en dan kijken hoe lang het duurt voordat ze er over gaat posten
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US is natuurlijk wel soort van gods gift to humanity en zulks wat.
Ik heb hier ook al over lopen brainstormen ergens vannachtquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde dit eigenlijk zaterdag al doen en dan de hele tijd Italiaans gaan praten, en mank lopen en om de drie seconden hoesten en een leverkleurig shirtje aantrekken en vooral heel veel handgebaren maken en soep in een glas bestellen en opgepaste opmerkingen maken om te zien wat ze dan hier gaat posten
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al over lopen brainstormen ergens vannacht
Dank je welquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knuffie terug schoonheid, leuk dat je er weer bent.
Bal gaat dit terug lezen en gaat nu bij elke gekke klant denken ‘wie is het…. Wie tehhhhh fuckkkk is het’quote:
Gaat ze allemaal lopen vissen en peilen en rare woordjes brabbelen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal gaat dit terug lezen en gaat nu bij elke gekke klant denken ‘wie is het…. Wie tehhhhh fuckkkk is het’![]()
Begint ze aan baarden te rukken. “Jongens! Ik weet dat jullie het zijn!”quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal gaat dit terug lezen en gaat nu bij elke gekke klant denken ‘wie is het…. Wie tehhhhh fuckkkk is het’![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begint ze aan baarden te rukken. “Jongens! Ik weet dat jullie het zijn!”
Ik wil gerrie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een shirtje met tekst laten drukken;
Oemfoefoe
Smurfen
Blije Fant
Naardepreutprater
Verwenkoffie
Berig
Toffels
Vleeskleurig badpak
Gerrie
Ja damn….. ik wil niemand van dezen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een shirtje met tekst laten drukken;
Oemfoefoe
Smurfen
Blije Fant
Naardepreutprater
Verwenkoffie
Berig
Toffels
Vleeskleurig badpak
Gerrie
Jij krijgt je eigen Tamme Kut shirtje uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja damn….. ik wil niemand van dezen zijn
Niiiicccequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt je eigen Tamme Kut shirtje uiteraard
Badkamerman?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk nog even na over mijn shirtje
Zo danquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.parool.nl/ams(...)-overleden~bc7cc889/
Harmen Siezen, bospod, burgemeester of gewoon een met de badkamerpoets smiley eropquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk nog even na over mijn shirtje
hoe lang tot de politie wordt aangeklaagdquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang tot de politie wordt aangeklaagd
quote:
O ja, mijn poetssmiley is wel tofquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Harmen Siezen, bospod, burgemeester of gewoon een met de badkamerpoets smiley erop
Ik weet het niet, zal ik haar roepen?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zal ik haar roepen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef Dqod het volgende:
@:4everblackeyed GVD HIER KOMME SISTAHHHH!!!
Een klein groepje internetblaters verandert niet de regels van politie en justitie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
alles kan tegenwoordig, anders is het niet woke genoeg
And now we waitquote:
Heb dat filmpje op repeat gekeken vandaag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Aaawquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:56 schreef Dqod het volgende:
Ze komt nie heur, denk ik
En ik zit oude topics terug te lezen die ervoor zorgen dat ik nog meer oud-users ga missen.
[ afbeelding ]
Dat zekerquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawMaar wij zijn ook wel leuk hoor
Jup. En daarna into drones and handbagsquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeker
Ach ja, time is what turns kittens into cats natuurlijk :$
Geen geduld voor dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke fokker is dit?![]()
https://www.dumpert.nl/item/100023526_eedc6f8c
Betrek mij er niet bij, ok?quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En daarna into drones and handbags
Eigenlijk wel, hier dan. 7 uur gaat de wekker.quote:
Goeie timing ditquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef JijHebtGeenHandtas het volgende:
[..]
Betrek mij er niet bij, ok?
Die is nog niet thuis en ik moet er morgen wel gewoon vroeg uitquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht je niet op je balletje?
Hier ook. Zo ook maar slapen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, hier dan. 7 uur gaat de wekker.
Nog ff wat topics doorspitten eerst
Altijd had mijn middle name kunnen zijn, maar dat is het niet. Ik heb geen middle namequote:
Slaap is belangrijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nog niet thuis en ik moet er morgen wel gewoon vroeg uit
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:11 schreef JijHebtGeenHandtas het volgende:
[..]
Altijd had mijn middle name kunnen zijn, maar dat is het niet. Ik heb geen middle name
Welkom terug bedoel je :$quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Zo ook maar slapen.
O, en welkom in Foqueville trouwens
Ohhhhhh zo, sorry, blond.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Foqueville bestaat pas twee jaar![]()
Welkom terug in KSC
Vertel morgen eens over die honden?quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhhhh zo, sorry, blond.
In that case, thanks
Ok en nu slapen en dromen over geen idee nog en morgen honden. Honden as far as the eye can see![]()
Zal ze vast wel overleven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er niemand meer om Ballie op te vangen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zorgen dat iedereen veilig in zijn eigen warme bedje terecht komt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sociale controle helemaal weg hier.
net op tijd zie ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:03 schreef bitterbal het volgende:
heb net zon iniminie go scootertje gepakt.. Dat niet meer mensen zich daar op dood rijden zeg
quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga snel slapen voordat balletje terug gaat lezen.
Pas nadat we geweest zijn waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:10 schreef bitterbal het volgende:
k moet nu dus ergens anders gaan werken
neem morgen al ontslagquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pas nadat we geweest zijn waarschijnlijk.
We pakken je wel tijdens je uitwerkperiode dan. Hoewel je dan wel zoveel soep kunt gooien als jezelf wil.quote:
elke gast is nu verdachtquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We pakken je wel tijdens je uitwerkperiode dan. Hoewel je dan wel zoveel soep kunt gooien als jezelf wil.
niks moet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:10 schreef bitterbal het volgende:
k moet nu dus ergens anders gaan werken
Met of zonder gesmolten kaas?quote:Op donderdag 24 februari 2022 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga toch nog even wat nacho's eten
Met, want het is van taco mundoquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met of zonder gesmolten kaas?
Oehquote:Op donderdag 24 februari 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met, want het is van taco mundo
quote:
Omdat het bijna opstaan tijd isquote:Op donderdag 24 februari 2022 01:37 schreef mschol het volgende:
echt, waarom hoor ik nu vogels fluiten
quote:Russische aandelenbeurs ligt stil
De Russische aandelenbeurs heeft alle handel stilgelegd. Tot wanneer is niet bekend
Omdat Putin graag de sovjet unie weer compleet wil hebbenquote:
dringend advies blijft helaas:quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:17 schreef Karzai het volgende:
laatste dag dat de mondkapjes op moeten in de winkel![]()
tevens koffie
kans is aanwezig dat ik op werk er voorlopig nog mee rond loopquote:Op besloten plaatsen op het werk indien er geen 1,5 meter afstand kan worden gehouden of bij verplaatsing.
uiteraard,ik ben helaas niet verbaasd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, die gek heeft het toch doorgezet
werk heeft aangekondigd er voorlopig mee door te gaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dringend advies blijft helaas:
[..]
kans is aanwezig dat ik op werk er voorlopig nog mee rond loop
ik weet het nog niet, maandag merk ik het wel, morgen immers vrijquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk heeft aangekondigd er voorlopig mee door te gaan
All out war ook, dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, die gek heeft het toch doorgezet
En jij als Mando?quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sta me bij, ik ga Kitten schminken als baby yoda
Ikea Platsa en dan beetje afwerken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben youtube videos aan het bekijken over hoe ik zelf inbouwkasten onder een schuin dak kan maken. Weet nog niet of me dat gaat lukken
Zoveel mogelijk militaire infrastructuur uitschakelen. Oekraïne vleugellam te maken. Dan kan hij zijn gang gaan in de Donbas. Dat is voorlopig mijn gok. Maar met die gek weet je het nu niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
All out war ook, dat had ik niet verwacht.
Iedereen zijn lidmaatschap op russianbrides opzeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen er ook sancties vanuit Foqueville?
Een verbod op wodkaquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen er ook sancties vanuit Foqueville?
Even kijken hoe de reactie vanuit de rest van de wereld gaat zijn en dan weer het volgende gebied aan laten sluiten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk militaire infrastructuur uitschakelen. Oekraïne vleugellam te maken. Dan kan hij zijn gang gaan in de Donbas. Dat is voorlopig mijn gok. Maar met die gek weet je het nu niet.
Die oorlogsverklaring is zo vreemd om te kijken, alsof je een matige film kijkt, of een cutscene van Red Alertquote:Op donderdag 24 februari 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk militaire infrastructuur uitschakelen. Oekraïne vleugellam te maken. Dan kan hij zijn gang gaan in de Donbas. Dat is voorlopig mijn gok. Maar met die gek weet je het nu niet.
Dacht serieus dat hij eerst de complete Donbas zou pakken en daarna pas met een erg "goede" aanleiding Kiev omver zou werpen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk militaire infrastructuur uitschakelen. Oekraïne vleugellam te maken. Dan kan hij zijn gang gaan in de Donbas. Dat is voorlopig mijn gok. Maar met die gek weet je nu niet.
Ja hij begint gewoon gelijk met het hele landquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht serieus dat hij eerst de complete Donbas zou pakken en daarna pas met een erg "goede" aanleiding Kiev omver zou werpen.
Denk dat hij gokt dat er wat pro-Russische partijen zijn in hele Oekraïne die nu aangeven dat het beter is om maar Russisch te zijn aangezien andere landen toch niet geholpen hebben etc. Etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht serieus dat hij eerst de complete Donbas zou pakken en daarna pas met een erg "goede" aanleiding Kiev omver zou werpen.
Nee, de aanvallen richten zich op vliegvelden en militaire doelwitten in heel Oekraïne. Dat was ook wel voorspeld. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij heel Oekraïne wil inlijven. Maar helaas is alles nu mogelijkquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met alleen de Russische staten in het oosten was hij fluitend weggekomen, dan had hij nog steeds kunnen zeggen dat hij de Russen beschermd maar dit gaat wel een stukje verder, dan heeft echt niemand in de voorafgaande diplomatie ook maar half laten vallen dat Oekraïne nooit bij de NAVO zal gaan horen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij begint gewoon gelijk met het hele land
[ afbeelding ]
Ja nu is het afwachten wat de reactie van de rest van de wereld is, of het weer alleen wat halftamme sancties zijn of dat ze nu ook daadwerkelijk wat gaan doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de aanvallen richten zich op vliegvelden en militaire doelwitten in heel Oekraïne. Dat was ook wel voorspeld. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij heel Oekraïne wil inlijven. Maar helaas is alles nu mogelijk
Mja, ik vrees dat Poetin zijn bleke steppenreet afveegt met die sanctiesquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu is het afwachten wat de reactie van de rest van de wereld is, of het weer alleen wat halftamme sancties zijn of dat ze nu ook daadwerkelijk wat gaan doen
Enige wat je hier echt tegen kunt doen is onder NAVO vlag terugvechten en dan zijn we allemaal het bokje, dan kost benzine over een weekje 4 euro per liter en zijn tomaten duurder dan goud.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu is het afwachten wat de reactie van de rest van de wereld is, of het weer alleen wat halftamme sancties zijn of dat ze nu ook daadwerkelijk wat gaan doen
Wachten tot het land opgesplitst gaat worden. Of jezelf in een oorlog onderdompelen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak me ook druk dat virologen nu geopolitiek en oorlogs specialist worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige wat je hier echt tegen kunt doen is onder NAVO vlag terugvechten en dan zijn we allemaal het bokje, dan kost benzine over een weekje 4 euro per liter en zijn tomaten duurder dan goud.
Dan heb je onmiddellijk een Derde Wereldoorlog. Dan sta je over een paar weken op een schietbaan pang te roepen zodat je naar het front kan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige wat je hier echt tegen kunt doen is onder NAVO vlag terugvechten en dan zijn we allemaal het bokje, dan kost benzine over een weekje 4 euro per liter en zijn tomaten duurder dan goud.
Ik keek gister in COR en dacht dat ik in OEK zat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak me ook druk dat virologen nu geopolitiek en oorlogs specialist worden.
Er zullen wel weer prachtige complottheorieën ontslaan met Biden en NAVO als het werkelijke gevaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak me ook druk dat virologen nu geopolitiek en oorlogs specialist worden.
Ja eigenlijk zijn conventionele oorlogen bijna onmogelijk tegen te houden met de dreiging van verdere nucleaire escalatie.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je onmiddellijk een Derde Wereldoorlog. Dan sta je over een paar weken op een schietbaan pang te roepen zodat je naar het front kan.
Daarom moet je bij de NAVO zitten of zelf nucleaire wapens hebben. Oekraïne gaan we denk ik op opgeven en opsplitsen, als Poetin dat voldoende vind.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zijn conventionele oorlogen bijna onmogelijk tegen te houden met de dreiging van verdere nucleaire escalatie.
Zoals de minister van Buitenlandse Zaken van Oekraïne eergisteren zei: “Ons land zit in een machtsvacuüm. Alleen ons eigen leger kan ons beschermen.”quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet je bij de NAVO zitten of zelf nucleaire wapens hebben. Oekraïne gaan we denk ik op opgeven en opsplitsen, als Poetin dat voldoende vind.
In ieder geval gaat geen enkel land ooit nog zijn nucleaire arsenaal vrijwillig opgeven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moet je bij de NAVO zitten of zelf nucleaire wapens hebben. Oekraïne gaan we denk ik op opgeven en opsplitsen, als Poetin dat voldoende vind.
Met geknepen billetjes wacht de wereld af of Putin het genoeg vind.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks is het Nederland is weer Duitsland. thats allquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Oekraïne is weer Rusland thats all
Hmm, ook kort aan het begin van de Golfoorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Defcon 2, voor het eerst sinds de Cubacrisis
Nee, ik zit niet meer op de basisschool dus ik mag vandaag niet verkleedquote:
Klopt ook wel een beetje, Russische kernraketten op een eiland net onder de VS aan of Oekraïne bij de NAVO.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Defcon 2, voor het eerst sinds de Cubacrisis
Jawohl, habst du probleme damit?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks is het Nederland is weer Duitsland. thats all
van ons wel hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet meer op de basisschool dus ik mag vandaag niet verkleed
Trek in schnitzel nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trekt zijn piratenpakje weer uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat vind ik liefquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trekt zijn piratenpakje weer uit.
Leuk vuurwerk ter verbroedering.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En wat een creatieve vredesmissie zeg.
Moet meer zoiets worden, met de achterkant van de kasten tegen het schuine deel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ikea Platsa en dan beetje afwerken.
Zou ik niet erg vindenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@Puala inhuren, die maakt dat welquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet meer zoiets worden, met de achterkant van de kasten tegen het schuine deel.
[ afbeelding ]
Van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik verkleed me dagelijks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
flauwe dat je je niet meer mag verkleden omdat je niet meer op de basisschool zit
Goed om te weten, ik wil nog steeds m'n kast maar kerel schiet niet op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Puala inhuren, die maakt dat wel
Ik wil wel komen helpen
Trek dit aan vandaag dan;quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
flauwe dat je je niet meer mag verkleden omdat je niet meer op de basisschool zit
En als je er zelf aan begint en het helemaal fout doet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik wil nog steeds m'n kast maar kerel schiet niet op.
das niet echt verkleden hequote:Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek dit aan vandaag dan;
https://www.onesieskopen.(...)yEAQYCCABEgKv3vD_BwE
ja denk je dat de shit de fan zal hitten hierquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef Karzai het volgende:
Maar Even de wc rollen tellen als ik vanmiddag thuis kom
Daar zijn die rollen voor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk je dat de shit de fan zal hitten hier
Gelukkig heeft Fles genoeg rolletjes voor iedereen in Foqueville de komende drie jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef Karzai het volgende:
Maar Even de wc rollen tellen als ik vanmiddag thuis kom
Een fan is gewoon een geautomatiseerd poepmesquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Gasprijs schiet met ruim 40 procent omhoog na Russische aanval.
Dan kijkt 'ie me vrees ik vooral meewarig aan met een "ruim je het ook weer op?" vrees ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als je er zelf aan begint en het helemaal fout doet?
olie schiet ook omhoogquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
daar zaag je dan toch een uitsparing voor uit?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kijkt 'ie me vrees ik vooral meewarig aan met een "ruim je het ook weer op?" vrees ik.De ene wand heeft 'ie wel gedaan, maar het probleem met "mijn" kant is dat daar de verwarmingsbuizen lopen en dat vindt 'ie een uitdaging.
Dit idee, zeg maar:
[ afbeelding ]
jeetje, hij laat zich wel snel uit het veld slaan hequote:Op donderdag 24 februari 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kijkt 'ie me vrees ik vooral meewarig aan met een "ruim je het ook weer op?" vrees ik.De ene wand heeft 'ie wel gedaan, maar het probleem met "mijn" kant is dat daar de verwarmingsbuizen lopen en dat vindt 'ie een uitdaging.
Dit idee, zeg maar:
[ afbeelding ]
OneNote?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik serieus blij ben met m'n digitale notitieblok?
Ja, maar moet wel goed passen overal. En da's makkelijk gezegd vanaf de zijlijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zaag je dan toch een uitsparing voor uit?
30 toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Remarkable.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, hij laat zich wel snel uit het veld slaan he
[..]
OneNote?
Het wordt vast nog wel 40%.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
30 toch?![]()
Althans 20 minuten geleden
Gaat razendsnel nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
30 toch?![]()
Althans 20 minuten geleden
Ja dat blijktquote:
Ja, bizar, als dat in 20 minuten van 30 naar 40 gegaan is...quote:
Oh, gewoon echt een tablet achtig ietsquote:
Nee dit weekend geen tijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee vechten tegen de Russen dit weekend?
maar de ander heeft ie al gedaan zeg je..quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar moet wel goed passen overal. En da's makkelijk gezegd vanaf de zijlijn.
gaattie van smakken denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien als we putin dit filmpje sturen hij zich bedenkt?
https://fb.watch/bmZdf1Tfmk/
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, gewoon echt een tablet achtig iets
Dit is voor Putin slechts een appetizer, die eet kodiakberen voor zijn ontbijt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:01 schreef bitterbal het volgende:
misschien als we putin dit filmpje sturen hij zich bedenkt?
https://fb.watch/bmZdf1Tfmk/
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is voor Putin slechts een appetizer, die eet kodiakberen voor zijn ontbijt.
Zo denken vrouwen vaak die elke avond een blauw oog en een gebroken vingertje oplopen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wordt hij er wel super soft van
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denken vrouwen vaak die elke avond een blauw oog en een gebroken vingertje oplopen.
Het midden oosten is het niet met je eensquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk is oorlog toch gewoon niet meer van deze tijd he
Nee kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het midden oosten is het niet met je eens
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
En ik ren met rode panda [ afbeelding ] naar die naarling toe
Mja, in theorie. De kastdeuren moeten ook nog open kunnen (en langs de vloer loopt ook buis). Andere kant kopiëren gaat dus gewoon niet, denk dat de deur wat kleiner maken en een plankje waar de buizen lopen nog wel de minst onhandige oplossing is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de ander heeft ie al gedaan zeg je..
dan hoeft ie er alleen maar nog 1 te maken en later die uitsparing eruit zagen
Oefenen met goedkope panelenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, in theorie. De kastdeuren moeten ook nog open kunnen (en langs de vloer loopt ook buis). Andere kant kopiëren gaat dus gewoon niet, denk dat de deur wat kleiner maken en een plankje waar de buizen lopen nog wel de minst onhandige oplossing is.
Maar ik kan het dus vooral leuk bedenken, je wil me op dit moment niet loslaten op prijzige panelen en zin om te oefenen heb ik ook niet echt.
Ja, zie laatste zin.quote:
Ik heb nog zwaarder geschutquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Beige slanke vrouw in doorzichtig ondergoed gespot al rennende met een rode panda richting Moskou.
You just saved the worldquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nog zwaarder geschut
https://fb.watch/bmZQa2lA3n/
Ja, echt fantastisch.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ondertussen gaan we 3 miljard euro betalen voor de benzine en het gas.
je bedoelt dat we collectief failliet gaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cavia's in hokjes houden gaat binnen een maandje on-betaal-baar worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dat we collectief failliet gaan
quote:
Kak, dan laat ik ze maar los in het bos...quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cavia's in hokjes houden gaat binnen een maandje on-betaal-baar worden.
Misschien rijdt m'n auto ook wel op caviapoep.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cavia's in hokjes houden gaat binnen een maandje on-betaal-baar worden.
Huilende boscaafs.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak, dan laat ik ze maar los in het bos...
Benzine heb ik gelukkig geen last van, gas zal ik misschien wel gaan merkenquote:
Iew, andere mensen in je autobubbel.quote:
Shit, laat maar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iew, andere mensen in je autobubbel.
Mijn auto is mijn safespacequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iew, andere mensen in je autobubbel.
En kitten dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:26 schreef gianni61 het volgende:
MoKa zou natuurlijk altijd mogen meerijden
Moet je wel zelf voor een kinderstoeltje zorgen. die heb ik niet.quote:
Heb je ook standaard van die papieren zakjes binnen handbereik?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Mensen willen niet met mij meerijden![]()
Als mijn vader bij mij in de auto zit, zoekt ie in bochten altijd naar dat greepje
Ga jij met twee bandjes de bocht door?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Als mijn vader bij mij in de auto zit, zoekt ie in bochten altijd naar dat greepje
A30 richting Barneveld en dan de tweede afslag naar Ede-Oost nemen. Gieren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij met twee bandjes de bocht door?
Ben jij stiekem Joop?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Kitten en ik zingen altijd liedjes in de auto. Kitten roept ook allerlei verkeersregels onderweg, dus het is maar net wat jij kunt hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die zich een beetje gedragen of is ze net haar moeder?
Ja, dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen willen wel met mij meerijden, maar dat heb ik dan weer liever niet
Zingt ze "Let it go" want die zit wel in mijn repertoirequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten en ik zingen altijd liedjes in de auto. Kitten roept ook allerlei verkeersregels onderweg, dus het is maar net wat jij kunt hebben
Doe mijn moeder(73) ook. Die gilt ook '' PAS OP '' als er over 500 meter een auto aankomt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ah, die bandensporen op het wegdek zijn van jouquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
A30 richting Barneveld en dan de tweede afslag naar Ede-Oost nemen. Gieren.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen willen wel met mij meerijden, maar dat heb ik dan weer liever niet
Oei, dat wordt een probleem.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten en ik zingen altijd liedjes in de auto. Kitten roept ook allerlei verkeersregels onderweg, dus het is maar net wat jij kunt hebben
Nee, maar ze kent dat liedje wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zingt ze "Let it go" want die zit wel in mijn repertoire
Omver gereden paaltjes enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, die bandensporen op het wegdek zijn van jou
Alleen bepaalde brandstof is voor de zaak.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit.
Gelukkig is m'n brandstof voor de zaak.
Berm omgeploegdquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omver gereden paaltjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |