SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
En een krant met twee kijkgaten. Die is ook onmisbaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende: [..]
Gezellig
Kondigen we dan aan dat we komen of gaan we incognito. Doen we zo’n beige jas aan een bril op en een plaksnor voor…..
Je maakt het iedereen wel héél makkelijk nu hè?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja strak plan en ik kan supergoed een debiel nadoen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadoen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kwijlen en aan de ramen likkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
“Heeft u ook snorrensmeersel?”quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Steeds woorden uit ons groene boekje gebruiken als ze in de buurt komt.
En een vergrootglasquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een krant met twee kijkgaten. Die is ook onmisbaar
Allemaal tomatensoep bestellen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een vergrootglas![]()
En als dan het tafeltje uitgeserveerd is gaan we eerst met dat vergrootglas de boel inspecteren![]()
Kijken of we een haar kunnen vinden en dan sturen we het hele zwikkie weer terug
Und?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
uhoh, kattenplaatje..
dan ligt zo de hele SC op 1 oor
Wtf is dit, modusquote:
“Wij hebben toch liever één bitterbal om te delen.”quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een vergrootglas![]()
En als dan het tafeltje uitgeserveerd is gaan we eerst met dat vergrootglas de boel inspecteren![]()
Kijken of we een haar kunnen vinden en dan sturen we het hele zwikkie weer terug
En kibbeling.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal tomatensoep bestellen.
Het gebrachte schaaltje bitterballen weggooien en dan met zijn allen bovenop haar springen en knabbelen en likken en tegenaan rijden, we want the real thingquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Wij hebben toch liever één bitterbal om te delen.”
Geen spatader veranderd eh, nicequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gebrachte schaaltje bitterballen weggooien en dan met zijn allen bovenop haar springen en knabbelen en likken en tegenaan rijden, we want the real thing
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je niet het leven konden geven dat je verdient. Een beter leven dan zij hebben gehad.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of je een beter leven elders gunden.
Mwa excuses excuses. Als je een kind neemt moet je er ook verantwoordelijkheid voor dragen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of niet in leven konden houden.
US over het randje ditquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gebrachte schaaltje bitterballen weggooien en dan met zijn allen bovenop haar springen en knabbelen en likken en tegenaan rijden, we want the real thing
Voor mij een romige mosterdsoep maar dan zonder mosterd want ik heb geen zin in een gele gerrie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En kibbeling.
En een salade, zonder de sla, maar dan graag met een extra augurk en inplaats van de zilver uitjes parmezaanse kaassnippers. Lekker random.
Ik zie dit voor me nu, weet niet wat erger isquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US over het randje dit![]()
Bah vieze man!
US is natuurlijk wel soort van gods gift to humanity en zulks wat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me nu, weet niet wat erger is
Ik wilde dit eigenlijk zaterdag al doen en dan de hele tijd Italiaans gaan praten, en mank lopen en om de drie seconden hoesten en een leverkleurig shirtje aantrekken en vooral heel veel handgebaren maken en soep in een glas bestellen en opgepaste opmerkingen maken om te zien wat ze dan hier gaat postenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Eigenlijk moeten we dit nu soberso een keer gaan doen en dan kijken hoe lang het duurt voordat ze er over gaat posten
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US is natuurlijk wel soort van gods gift to humanity en zulks wat.
Ik heb hier ook al over lopen brainstormen ergens vannachtquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde dit eigenlijk zaterdag al doen en dan de hele tijd Italiaans gaan praten, en mank lopen en om de drie seconden hoesten en een leverkleurig shirtje aantrekken en vooral heel veel handgebaren maken en soep in een glas bestellen en opgepaste opmerkingen maken om te zien wat ze dan hier gaat posten
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al over lopen brainstormen ergens vannacht
Dank je welquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knuffie terug schoonheid, leuk dat je er weer bent.
Bal gaat dit terug lezen en gaat nu bij elke gekke klant denken ‘wie is het…. Wie tehhhhh fuckkkk is het’quote:
Gaat ze allemaal lopen vissen en peilen en rare woordjes brabbelen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal gaat dit terug lezen en gaat nu bij elke gekke klant denken ‘wie is het…. Wie tehhhhh fuckkkk is het’![]()
Begint ze aan baarden te rukken. “Jongens! Ik weet dat jullie het zijn!”quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal gaat dit terug lezen en gaat nu bij elke gekke klant denken ‘wie is het…. Wie tehhhhh fuckkkk is het’![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begint ze aan baarden te rukken. “Jongens! Ik weet dat jullie het zijn!”
Ik wil gerrie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een shirtje met tekst laten drukken;
Oemfoefoe
Smurfen
Blije Fant
Naardepreutprater
Verwenkoffie
Berig
Toffels
Vleeskleurig badpak
Gerrie
Ja damn….. ik wil niemand van dezen zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een shirtje met tekst laten drukken;
Oemfoefoe
Smurfen
Blije Fant
Naardepreutprater
Verwenkoffie
Berig
Toffels
Vleeskleurig badpak
Gerrie
Jij krijgt je eigen Tamme Kut shirtje uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja damn….. ik wil niemand van dezen zijn
Niiiicccequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt je eigen Tamme Kut shirtje uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |