quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaren 90-films fansquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Lijkt een klein beetje op Ashley Judd
https://tenor.com/view/re(...)uri-noo-gif-20072464quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:59 schreef Nine. het volgende:
Heeft die Rus nou al z'n haar naar voren gekamt om zijn kalende schedel te verbergen?
"Oost-Cambodja is echt zoo mainstream geworden, de laatste twee keer dat ik Laos was zag ik ook allemaal Nederlanders. Gelukkig in het binnenland 8 maanden gechilled met de locals."quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef Fosive het volgende:
Vreselijk geforceerd dat "spontane" reizuhh en het liefst zo min mogelijk voorbereiden van je reis om interessanter over te komen
Nee, dat BRABANTED-gedrag is echt vreselijk niet charmant. Waarschijnlijk doet ze ook mee met Snollebollekes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wel leuke dame ja, dat kroegtijger hoeft dan alleen niet per se van mij.
Misschien is ie ook wel 'all-inclusive'quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Fosive het volgende:
Denk dat deze guy ook liever een piemel heeft
Mee eens ja. Ze noemden al op tafels dansen dus dan weet je idd genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, dat BRABANTED-gedrag is echt vreselijk niet charmant. Waarschijnlijk doet ze ook mee met Snollebollekes.
Een paar mooie inheemse tattoo's laten zetten met een stuk steen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Oost-Cambodja is echt zoo mainstream geworden, de laatste twee keer dat ik Laos was zag ik ook allemaal Nederlanders. Gelukkig in het binnenland 8 maanden gechilled met de locals."
Stukje Vrienden van Amstelaids.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja. Ze noemden al op tafels dansen dus dan weet je idd genoeg.
Authentieke tunnels met een diameter van een kleine koekenpan, lachen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een paar mooie inheemse tattoo's laten zetten met een stuk steen.
Met schorre stem net iets te hard praten. Zo gezellig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, dat BRABANTED-gedrag is echt vreselijk niet charmant. Waarschijnlijk doet ze ook mee met Snollebollekes.
Colt van 90 Days weet er anders wel raad meequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom al die Brazilianen
Verloren vader van Colty misschien
Ah kijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:08 schreef Fosive het volgende:
Soort B-versie van Martijn Koning deze gast
"Ik ben echt superbrak, 13 uur is wel vroeg, kun je ook om 17 uur?" GTFOquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Met schorre stem net iets te hard praten. Zo gezellig.
Martijn Koning, trieste lulquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Deze gozer heeft wat van iemand op tv, ben z'n naam even kwijt.
LaosGod. Helemaal naar de tering door de LaoLao. Beetje dobberen door de Mekong. Lekker man.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Oost-Cambodja is echt zoo mainstream geworden, de laatste twee keer dat ik Laos was zag ik ook allemaal Nederlanders. Gelukkig in het binnenland 8 maanden gechilled met de locals."
@Caland ook niet. We zijn wat op het spoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ze er niet? Moeten we ons zorgen maken?
Is er vandaag ook een gijzeling gaande?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is ze er niet? Moeten we ons zorgen maken?
Voor de drank en drugs kun je beter in NL blijvenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
LaosGod. Helemaal naar de tering door de LaoLao. Beetje dobberen door de Mekong. Lekker man.
Ach Rusland wordt gecanceld door iedereen….quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maar hij slaat wel homo’s in elkaar
Het gaat om het totaal natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Voor de drank en drugs kun je beter in NL blijven
Werk zat in Tilburgquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:10 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maar hij slaat wel homo’s in elkaar
Dat heb je dan toch niet meer doorquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het gaat om het totaal natuurlijk.
White knight typetje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Irritant mannetje, met zijn zalvende zachte stemmetje
Met z'n jampotglazenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:13 schreef SilverEyes het volgende:
Martijn Koning wannebe vindt zichzelf echt zooo interessant.
Is een zwarte coltroi jouw ding?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wel sympathieke jongen
En zwarte coltrui
Hetzelfde als een apothekerskastquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Nine. het volgende:
Wat is de lol van straalbezopen zijn?
Uiteraardquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Is een zwarte coltroi jouw ding?
Oh je bedoelde de hoeveelheid ik dacht puur een gevolg. Lamaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ook daar heb je mensen die geen maat kunnen houden
Haai haaiquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:33 schreef DKUp het volgende:
Roy
Zwarte coltrui
Hoogwaterbroek
Brabant
Frau
Brabant
BRABANTED
quote:
Want?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hahahaha. Dit is wat ze mij zouden matchen vanwege leuke kijkcijfers
Ze heeft waarschijnlijk 10 pakken gekregenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:37 schreef tja77 het volgende:
Denies d’r pakje oogt weer fris gewassen.
Omdat het totaal niet is wat ik zoek en af en toe zoeken ze de contrasten lekker op. Alles voor kijkcijfers.quote:
Dat pak moet een heel seizoen meegaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:38 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk 10 pakken gekregen
Ah zo. Wat zoek je wel? BLACKED met een hoop spieren?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet is wat ik zoek en af en toe zoeken ze de contrasten lekker op. Alles voor kijkcijfers.
Jim Taihuttu mag altijd bellenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah zo. Wat zoek je wel? BLACKED met een hoop spieren?
Zal het doorgeven!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jim Taihuttu mag altijd bellen
Onzekerquote:
Het kwam er wel goed uit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
Wel zielig, lijkt me een lieve vrouw
Zou wel een leuke match zijn, allebei met kinderen werken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n lieve jongen als Sjimmie past wel bij haar, maar dan 5 jaar ouder.
Ja, die moet je helemaal aan gort bevestigen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is wel lief maar misschien te onzeker waardoor de gemiddelde man geen geduld heeft en afhaakt
Ik denk dat zij niet heel na...aangetrokken is tot hem.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou wel een leuke match zijn, allebei met kinderen werken.
Wie gaat er nee zeggen
Ze wachten tot @DKUp actief meedoetquote:
Stukje omalippen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Ze met er jonger uitzien en blond, jammer joh
Alsof ie er 10 jaar aan 1 stuk op heeft gelegen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Fosive het volgende:
"Ben van me vrouw af"
Rare uitspraak altijd
Lekker sloffen sjek wegstomen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt een te pittige schoonmoeder maar blijkt uiteindelijk wel tof te zijn
Kratje bier voortuin skip ik dan maar jaquote:
HAAAIquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
Sportboy heeft een wat dommige uitstraling
Elke Brabander toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef Fosive het volgende:
Sportboy heeft een wat dommige uitstraling
quote:
Zwarte coltrui jongenquote:
Ahh, ik dacht zij. Dikke dijenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte coltrui jongen
Lichaam compleet uit proportie. Lelijk.
Verfrissend.quote:
“Ik moet ze teleurstellen”, leek even een te groot ego maar blijkt erg mee te vallen.quote:
Kleding kan toch uit?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
Je wordt toch niet geil van iemand, wie er hetzelfde uitziet als jezelf?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
Kop en haar ook heel erg hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleding kan toch uit?
@:Lenny_Leonard
Ik weet niet hoe dat werkt in de homolelarij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
Ja dit dus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:57 schreef Poefbank het volgende:
Ik dacht ze er echt einde aan had gemaakt
Niet ouwelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Ze ziet er prima uit, een beetje ouwelijk. Wel lichtelijk beschadigd en veel te lief waaarschijnlijk.
BAHquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hou daar helemaaaaal niet van.
Bah.
Alsof er geen mensen bestaan met klasse en toch een gezond sexlevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hou daar helemaaaaal niet van.
Bah.
Maar altijd leukere mannen dan vrouwen. vrouwen dan mannen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Dag 30: lekkere wijven? Nooit gezien.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof er geen mensen bestaan met klasse en toch een gezond sexleven
Ze zijn zeldzaam denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof er geen mensen bestaan met klasse en toch een gezond sexleven
Misschien ook door de cameraquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Echt aandoenlijk hoe onzeker ze is, zelfs voor zo'n kneusje als Jimmy.
Het is je gegundquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar altijd leukere mannen dan vrouwen.
Jouw smaak zou ik idd niet snel stijlvol noemen nee.quote:
Oh spelfoutquote:
Jij weet mijn smaak niet, jij denkt het te weten….quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw smaak zou ik idd niet snel stijlvol noemen nee.
Kan je nagaan als ze ook nog billen had gehad, dan was het ook echt tekort.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:02 schreef tja77 het volgende:
Ze vindt haar rokje/jurkje NET te kort.
Je profileert je ordinair. Weten doe ik het idd niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij weet mijn smaak niet, jij denkt het te weten….
Ik kan ordinair overkomen/gedragen maar mensen die me echt kennen weten wel beter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je profileert je ordinair. Weten doe ik het idd niet.
Dat kan ook juist heel simpel bedoeld zijn hoorquote:
Idd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Welk persoon heeft nou geen hobby's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |