dat mag altijd toch?quote:
quote:
Als die audio in sync is dan heeft zelfs mijn dode oma een snellere reactietijd dan Luluquote:
Hij zat 41 seconden achter de identieke Mercedes van zijn teamgenoot die hem keurig achter Perez had staanquote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Moet wel echt super frustrerend zijn voor die gast. Jarenlang vooraan rijden en dan nu beetje voor spek en bonen (en tig mln euro per jaar) mee rijden. Heb ergens wel medelijden met hem. Ben benieuwd wat er gedurende het seizoen gebeurd. Of ze ineens toch de snelheid in die Mercedessen gevonden krijgen.
Die is in syncquote:Op zondag 27 maart 2022 21:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als die audio in sync is dan heeft zelfs mijn dode oma een snellere reactietijd dan Lulu
Als AlonsoGodddd! een manier kan vinden om Lewis te fucken, zal hij het niet laten.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Had meer in gezeten als de pitlane niet gesloten was door die mafiosie van de FIA.
Hij had beter na vorig seizoen kunnen stoppen. Nu ziet iedereen dat zijn successen door de beste auto kwamen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Moet wel echt super frustrerend zijn voor die gast. Jarenlang vooraan rijden en dan nu beetje voor spek en bonen (en tig mln euro per jaar) mee rijden. Heb ergens wel medelijden met hem. Ben benieuwd wat er gedurende het seizoen gebeurd. Of ze ineens toch de snelheid in die Mercedessen gevonden krijgen.
Ook met de beste auto heb je skills nodig om 7 keer wereldkampioen te worden hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 07:32 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Hij had beter na vorig seizoen kunnen stoppen. Nu ziet iedereen dat zijn successen door de beste auto kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 28 maart 2022 08:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook met de beste auto heb je skills nodig om 7 keer wereldkampioen te worden hoordie man heeft een gruwelijk talent maar nu een kutauto
Vraag is, Waarom kan Russell er beter mee uit de voeten? Een G.O.A.T. zou beter moeten zijn dan zijn teammate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol pitlane was nog open eerste keer dat Sir Lewis er voorbij kwam. Z'n team lag te slapen.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Had meer in gezeten als de pitlane niet gesloten was door die mafiosie van de FIA.
Het seizoen is nog lang
Nog niets aan de hand
Zelfs dat niet er was al halve ronde een gesprek tussen team en Lewis, hij kreeg nog zelfs voor de bocht te horen box box en hij reed gewoon stug door ..quote:Op maandag 28 maart 2022 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol pitlane was nog open eerste keer dat Sir Lewis er voorbij kwam. Z'n team lag te slapen.
In de 1ste race kwalificeerde en finishte Hamilton nog voor Russell, het is nu nog te vroeg om daarover te oordelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vraag is, Waarom kan Russell er beter mee uit de voeten? Een G.O.A.T. zou beter moeten zijn dan zijn teammate.
Sir L. Hamilton-Larbalestierquote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wij feliciteren dat immer sympathieke L. Hamilton-Larbalestier met een fraaie 10e plek 👏🏻
iddquote:Op maandag 28 maart 2022 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zelfs dat niet er was al halve ronde een gesprek tussen team en Lewis, hij kreeg nog zelfs voor de bocht te horen box box en hij reed gewoon stug door ..
Eigen fout.
Ik gun hem dit wel.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:18 schreef aloa het volgende:
Wel een afgang voor Hamilton. Hij had beter op zijn top kunnen stoppen, dit gun je hem nou ook weer niet.
Eerlijk gezegd heb ik meer moeite met Toto Wolff dan met Hamilton. Die jongen is gewoon anders dan waar ik van houd, maar doet weinig kwaad en is gewoon een topcoureur. Het gedrag van Toto Wolff is waar ik veel meer problemen mee heb.quote:
Zo denk ik er ook over. Topcoureur, anders was hij niet zo vaak wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik meer moeite met Toto Wolff dan met Hamilton. Die jongen is gewoon anders dan waar ik van houd, maar doet weinig kwaad en is gewoon een topcoureur. Het gedrag van Toto Wolff is waar ik veel meer problemen mee heb.
RBR die probeerde aan te tonen dat Hamilton in Silverstone 2021 een grove fout had gemaakt waardoor Verstappen enorm hard crashtequote:
quote:Lewis Hamilton kampt al een tijdje met mentale problemen. De zevenvoudig wereldkampioen van Mercedes heeft donderdag zijn gevoelens geuit in een bericht op Instagram.
"Het is nu al een zwaar jaar, met alles wat om ons heen gebeurd is. Soms is het moeilijk om positief te blijven. Ik heb het lange tijd mentaal en emotioneel zwaar gehad en het is een uitdaging om door te blijven gaan", laat Hamilton weten.
https://www.nu.nl/formule(...)tief-te-blijven.html
Pumpernickelquote:Op maandag 28 maart 2022 18:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik meer moeite met Toto Wolff dan met Hamilton. Die jongen is gewoon anders dan waar ik van houd, maar doet weinig kwaad en is gewoon een topcoureur. Het gedrag van Toto Wolff is waar ik veel meer problemen mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |