geloof jij dat zelf ook?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
En wat als hij compleet zoek word gereden dit jaar?
Ja!quote:
Ik denk dat die mof wel op de radio komt bij Russell als ie iets te snel gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
En wat als hij compleet zoek word gereden dit jaar?
Het is ook allemaal de schuld van de moffen ja. ALLES.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat die mof wel op de radio komt bij Russell als ie iets te snel gaat.
Hamilton is nog altijd de posterboy.
No Mikey no no no..quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal de schuld van de moffen ja. ALLES.
Denk dat Verstappen vannacht ook beter geslapen heeft met de gedachte niet te hoeven racen tegen Mazepinquote:Op vrijdag 4 maart 2022 06:58 schreef theguyver het volgende:
Mazzelpik van een Hamilton, mazepin zou het m heel erg moeilijk hebben gemaakt dit jaar, helaas is die de F1 uitgeschopt.
Nja logisch omdat ze de stekker uit zijn sponsor hebben gehaald..
Wel jammer we zullen nooit weten hoeveel moeite Hamilton zou hebben gehad met mazepin in een haas!
Dat niet alleen, hij heeft ook net een dik contract getekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat Verstappen vannacht ook beter geslapen heeft met de gedachte niet te hoeven racen tegen Mazepin
Denk dat ik ook m'n baas eens vraag om 40-50M per jaar. Kijken hoe 'ie reageertquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij heeft ook net een dik contract getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat ik ook m'n baas eens vraag om 40-50M per jaar. Kijken hoe 'ie reageertSucces en no worries werk zat Momenteel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
De enige die we dit seizoen weer heerlijk gaan zien janken van verdrietquote:Op zondag 13 maart 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Het begint er aan te komen
Hamilton gaat de eerste race winnen en dan gaan alle max lovers weer huilen dat er een raket motor is geplaats in het goddelijke Mercedes monster
Hamilton zegt dat zijn auto kut is..quote:Op zondag 13 maart 2022 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Het begint er aan te komen
Hamilton gaat de eerste race winnen en dan gaan alle max lovers weer huilen dat er een raket motor is geplaats in het goddelijke Mercedes monster
Met een auto die kut is 8 keer wereldkampioen wordenquote:Op maandag 14 maart 2022 08:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hamilton zegt dat zijn auto kut is..
Hopelijk heeft ie een keer gelijk dit zegt ie al 8 jaar..
7xquote:Op maandag 14 maart 2022 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met een auto die kut is 8 keer wereldkampioen worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik tel die van 2021 gewoon meequote:Op maandag 14 maart 2022 18:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
7x
Lewis Carl Davidson Hamilton MBE is een Brits Formule 1-coureur en zevenvoudig wereldkampioen. Hij rijdt bij het team van Mercedes.
Ik dacht dat jij zo'n grote fan was..
Schijnbaar heb ik me vergist..
Klaas weet niet alles helaas.
Je kan het meetellen maar hij is niet ingehuldigd als kampioen en heeft die beker niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee ik tel die van 2021 gewoon mee
gewoon keihard genaaid
iedereen heeft het gezien
dit jaar zijn negende titel
Trump is een kleine jongen vergelijken bij mijquote:Op maandag 14 maart 2022 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je kan het meetellen maar hij is niet ingehuldigd als kampioen en heeft die beker niet.
En zal niet op zijn conto worden bijgeschreven.
Je bent toch geen Trump of wel..
wat een legendequote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)kwijtraakt~ac63f751/
Wat een cuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |