kun je ook niks aan doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben een kut kind.. en verschrikkelijk ipv schrikkel..
dan was je een schrikkeling?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
mn ma zat wel in de stress als het 15 minuten later zo ver was
Ook veel voor Boudewijn geschreven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft ook een leuke historie. Lennaert Nijgh.![]()
![]()
Ik vind je eerder een stom kindquote:
Dus als je 15 minuten later was geweest dan had je nooit seks kunnen hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Daarom ben ik juist een laat winterkindjequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een stom kind
Verhip ja.quote:
Zijn vaste schrijver, malle Babbe was ook voor Boudewijn bedoeld. Die had toen er geen tijd voor en toen heeft Adele Bloemendaal hem gezongen alleen dan in de ik vorm.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook veel voor Boudewijn geschreven.
Ik een lentekindquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist een laat winterkindje
In de lente kun je nog steeds stom weer hebben, in de late winter is iedereen juist blij en vrolijk want de lente is er bijnaquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als je 15 minuten later was geweest dan had je nooit seks kunnen hebben![]()
uhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar.. hopen dat t dit jaar niet zo is.. omdat al genoeg regen hebben gehadquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de lente kun je nog steeds stom weer hebben, in de late winter is iedereen juist blij en vrolijk want de lente is er bijna
Moet je ruzie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind je eerder een stom kind
10 Juni is geen lente.quote:
late winter is bijna gelijk aan lentequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de lente kun je nog steeds stom weer hebben, in de late winter is iedereen juist blij en vrolijk want de lente is er bijna
Kom vechten danquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je ruzie? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |