SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dat klinkt als sarcasme maar tot nu toe had hij ook steeds de spellen goed door. Niet zoals Kitty of Julio die alles denken te weten maar er steeds naast zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:12 schreef danilel het volgende: Kristoff heeft het spel weer goed door!!
Ik bedoelde het niet als sarcasme maar gewoon dat ik het knap vindt hoe hij het meteen door heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat klinkt als sarcasme maar tot nu toe had hij ook steeds de spellen goed door. Niet zoals Kitty of Julio die alles denken te weten maar er staats naast zitten.
Kristoff heeft de dingen tot nu toe bijna altijd juist geraden en had dingen snel door, daarom zit hij er ook nog in.
Slecht gepland!quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
komop
ik moet zo het eten af maken![]()
Zij begon.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit en @:Suzi1
gedragen jullie je eens![]()
![]()
. lololquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit en @:Suzi1
gedragen jullie je eens![]()
![]()
oke, tegenwoordig is het hier soms moeilijk om te zien wat wel en niet sarcastisch is, zeker als het over Kristoff gaat 😂quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als sarcasme maar gewoon dat ik het knap vindt hoe hij het meteen door heeft.
echte ollanders hequote:
Wij eten later of ze gaan zelf de keuken maar inquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
komop
ik moet zo het eten af maken![]()
En Het Spel zit op Twitter daar heeft hier ook niemand wat aan , de gameroom zit weer op SL zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef Verida het volgende:
En dan denk ik dat ik eventjes wat anders kan doen, omdat er toch niets gebeurd en dan moet ik ineens twee cossen bijlezen en heeft Kristoff een pin![]()
zolang t me eigen oren maar zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef danilel het volgende:
[..]
nouw scheit eens uit anders zet ik jullie met de kop tussen de twee oren
En nu een twitergame waarin WIJ alles bepalenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef Verida het volgende:
En dan denk ik dat ik eventjes wat anders kan doen, omdat er toch niets gebeurd en dan moet ik ineens twee cossen bijlezen en heeft Kristoff een pin![]()
je mag zo meekijken oude brombeerquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Het Spel zit op Twitter daar heeft hier ook niemand wat aan , de gameroom zit weer op SL zoals gewoonlijk
Same old Same old
Eerst zien, dan geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag zo meekijken oude brombeer
so they said.. of het ook waar is valt nog te zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En nu een twitergame waarin WIJ alles bepalen![]()
![]()
Volgend jaar iemand anders op die plek.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:17 schreef Stargazing het volgende:
ben die domme kop van Peter vd Veire ondertussen ook moegezien door al die Beyond BBs
En ook graag ipv Geraldine een ander! Bridget ofzo!quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgend jaar iemand anders op die plek.
Dus er weer 3 op de bankquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:21 schreef Ireth het volgende:
Een weggeefnominatie!!! Dus 2 van de 3 worden genomineerd!!!
Hatseflats.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:21 schreef Ireth het volgende:
Een weggeefnominatie!!! Dus 2 van de 3 worden genomineerd!!!
Ja Angela.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef suzi1 het volgende:
ik stem met jullie mee. wir shaffen das!
Nope, weer 3 op de bank dus nawel blijftquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja maar dan kan N versus N niet meer?
Maar met 3 genomineerden overleeft Nawel altijd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeeee
Nawel is al genomineerd
Ondertussen loopt het hem dun door de benen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:23 schreef Verida het volgende:
en goelio zalft weer : dit gaat goedkomen..
Nu al een grandioos succes! Dit is ook veel leuker zo.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:23 schreef Ireth het volgende:
Bijna 3500 stemmen in 4 minuten tijd!!
begrijp ik welquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ondertussen loopt het hem dun door de benen.
Ze moeten gewoon Walter Grootaers terughalen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgend jaar iemand anders op die plek.
ja begreep het verkeerdquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar met 3 genomineerden overleeft Nawel altijd.
Met Nouchine erop moet ik het nog zien..quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar met 3 genomineerden overleeft Nawel altijd.
Ja hoor Nawel.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. geweldig .. Julio weer met een compleet verkeerde uitleg.
hij lult om zijn eigen zenuwen onder bedwang te hebbenquote:
die was al zo dun zoniet dunnerquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:25 schreef Verida het volgende:
Hanne is echt wel magerder geworden, zie je bij haar elleboogbotjes, het is gewoon een hoop botjes met een velletje eromheen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:27 schreef danilel het volgende:
hahah een paar fuckers stemmen op rood![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:27 schreef danilel het volgende:
hahah een paar fuckers stemmen op rood![]()
ik denk van wel hoor alleen kunnen wij dit niet zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:28 schreef Ireth het volgende:
Wel jammer dat de overige bewoners niet ook mogen meekijken......
Ik ga ff boodschappen doenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:28 schreef Giggio het volgende:
over 1 uur pas weer verder?
welterusten -zie het wel op TV morgen
voorzichtig hèquote:
* Ireth wijst naar stream 2...quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:28 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk van wel hoor alleen kunnen wij dit niet zien
heb je nu met groen viltstift zitten kleurenquote:
En niet naar de Apple store.quote:
Bedankt voor het geven van hoopquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:30 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie hier "Nawel veilig" apsseren maar wie zegt dat er niet opnieuw 2 naar huis gaan?
Als Nouchine genomineerd is en er gaan 2 naar huis is Nawel gefucked
dat is mijn mooiste avatar evah <3quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nu met groen viltstift zitten kleuren
Laten we het hopenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:30 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie hier "Nawel veilig" apsseren maar wie zegt dat er niet opnieuw 2 naar huis gaan?
Er zijn nog maar 4 weken over en er moeten nog minstens 5 mensen afvallen.
Als Nouchine genomineerd is en er gaan 2 naar huis is Nawel gefucked
Neeeeeee, Nouchine moet ons eerst vertrouwen en dan de nominatie pakken op vals adviesquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
pfff wat een laffe hap
geld uit die pot
https://twitter.com/bigbrothernlbequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:32 schreef Capaja het volgende:
Stap net binnrn van werk
Wat zit er in de doosjes (waar kan ik dat vinden)
Jouw obsessie met hem is ook niet gezondquote:
https://twitter.com/bigbrothernlbequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:32 schreef Capaja het volgende:
Stap net binnrn van werk
Wat zit er in de doosjes (waar kan ik dat vinden)
5 minuten is minimale duur van een pollquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:32 schreef freaky40 het volgende:
3 minuten resterend de poll. Ze hebben het aangepast.
Geen users aanvallen,dank u.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:32 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Jouw obsessie met hem is ook niet gezond
thanks !quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:32 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
https://twitter.com/bigbrothernlbe
Nee .. zogauw de eerste een nominatie pakt is het klaar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
kunnen ze in theorie ook alle 3 genomineerd worden??
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee .. zogauw de eerste een nominatie pakt is het klaar.
Oh slim ben je ik heb dus een obsessie, net zo afgestudeerd zeker als julio ;-)quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:32 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Jouw obsessie met hem is ook niet gezond
Nee, zodra iemand de nominatie pakt is het klaar...quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
kunnen ze in theorie ook alle 3 genomineerd worden??
Als we een euro kregen voor elke keer dat Julio zegt dat iets zo gaaf is, waren we inmiddels miljonair.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Julio nou te zemelen dat dit écht gaaf is??? Wat is hier voor hun nou gaaf aan?? Ze staan daar wortel te schieten
Het psychologische aspect ? Ze doen de hele dag niets.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Julio nou te zemelen dat dit écht gaaf is??? Wat is hier voor hun nou gaaf aan?? Ze staan daar wortel te schieten
goelio durft niets negatiefs over BB te zeggen, de schijtlijsterquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
Die probeert zieltjes te winnen bij de kijkers, zo'n positieve manquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
dat kort en pittig van FB vernaggeld het tochquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:36 schreef danilel het volgende:
ik wil dat ze ons helemaal vertrouwen zodat we op het laatst ze kunnen fucken
Julio heeft zwaar stress. Hij voelt dat zijn tijd in het huis erop zit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
hey, ik ben ook kort en pittigquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kort en pittig van FB vernaggeld het toch
Nou, je mist niks.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Zat netjes te wachten op het spel komt me dochter thuis en die maakt me wakker,, ja was weer in slaap gevallen![]()
Je verwacht het niet...quote:
Juli dan staat die er zeker opquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:41 schreef Tascha071 het volgende:
Saai dit!!! Wie gaan we nomineren nadat er al het geld binnen is?
dat is zijn altijd al neppe zijige stemmetje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:41 schreef Silves het volgende:
Zet julio nu zijn ultra fake stemmetje op...
tictactoequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:43 schreef Verida het volgende:
ienie miene mine moo is niet boter kaas en eieren
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Julio de nominatie pakt kiest hij Hanne, en vice versa.. dus Nouchine komt er alleen op als ze rechtstreeks de nominatie kiest.
Ok dit heb ik gemist. Ze moeten dus iemand mee nemen. Pufff
boodschapjes binnen ?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
Ik geloof het wel dat stemmen ... ik kies elke keer het tegenovergestelde van de meerderheid
ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
Ik geloof het wel dat stemmen ... ik kies elke keer het tegenovergestelde van de meerderheid
Wil ze een koekje?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:43 schreef Silves het volgende:
zat op de andere stream..Grace is geil....ben toen maar geswitch..
vertrouwen winnen en op het eindequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef Lpracing het volgende:
Veel te brave stemmers. Iedereen om beurten en alleen maar positief kiezen.
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:45 schreef Stargazing het volgende:
Nawel gaat wel alleen naar huis als Nouchine er op staat EN er 2 naar huis worden gestuurd. Dat is het probleem. Dus ik hoop echt dat het zo loopt
of zwart hèquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:47 schreef chufi het volgende:
Nu is Nous weer aan de beurt en mag ze rood openen
Efffectief een half uur .. vanaf 16:20quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:47 schreef Ireth het volgende:
3 kwartier bezig, allemaal 1kistje gehad...
Dit soort dingen gebeuren denk ik ook wanneer wij niet mogen mee kijken met de opdrachten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vervelen zich te pletter. Gaan gooien met de deksels.
Ow! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:45 schreef Was-beer het volgende:
Omdat er iedere keer positief gestemd wordt vertrouwen ze vast blind op de kijker bij de laatste rij
Zelfquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:49 schreef Giggio het volgende:
is de nominatie om weg te geven of is men dan zelf ook de sjaak?
Weggeven en zelf de sjaak.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:49 schreef Giggio het volgende:
Ja,dubbele nominatie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:49 schreef Giggio het volgende:
en zelf en een afgeven aan een ander die nog niet genomineerd is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:49 schreef Giggio het volgende:
beiden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:49 schreef Giggio het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:50 schreef Stargazing het volgende:
[..]
beiden.
degene die m pakt is genomineerd en mag moet 1 iemand kiezen die dan ook genomineerd is.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:51 schreef engine het volgende:
Hoe weten jullie wat er in die doosjes zit?
Dankjequote:
Dit hadden ze toch heel anders moeten oplossen, met een of andere tussen spel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ze vervelen zich te pletter. Gaan gooien met de deksels.
Geen Nominatie voor Hanne dus.quote:
dus Nous moet voor geld gaan en die andere 2 zoeken het maar uit en hopen dat ze elkaar nominerenquote:
zegt hij nu, tot hij de dubbele nominatie paktquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen Nominatie voor Hanne dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |