SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dat klinkt als sarcasme maar tot nu toe had hij ook steeds de spellen goed door. Niet zoals Kitty of Julio die alles denken te weten maar er steeds naast zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:12 schreef danilel het volgende: Kristoff heeft het spel weer goed door!!
Ik bedoelde het niet als sarcasme maar gewoon dat ik het knap vindt hoe hij het meteen door heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat klinkt als sarcasme maar tot nu toe had hij ook steeds de spellen goed door. Niet zoals Kitty of Julio die alles denken te weten maar er staats naast zitten.
Kristoff heeft de dingen tot nu toe bijna altijd juist geraden en had dingen snel door, daarom zit hij er ook nog in.
Slecht gepland!quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
komop
ik moet zo het eten af maken![]()
Zij begon.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit en @:Suzi1
gedragen jullie je eens![]()
![]()
. lololquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
@:FreshFruit en @:Suzi1
gedragen jullie je eens![]()
![]()
oke, tegenwoordig is het hier soms moeilijk om te zien wat wel en niet sarcastisch is, zeker als het over Kristoff gaat 😂quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als sarcasme maar gewoon dat ik het knap vindt hoe hij het meteen door heeft.
echte ollanders hequote:
Wij eten later of ze gaan zelf de keuken maar inquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
komop
ik moet zo het eten af maken![]()
En Het Spel zit op Twitter daar heeft hier ook niemand wat aan , de gameroom zit weer op SL zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef Verida het volgende:
En dan denk ik dat ik eventjes wat anders kan doen, omdat er toch niets gebeurd en dan moet ik ineens twee cossen bijlezen en heeft Kristoff een pin![]()
zolang t me eigen oren maar zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef danilel het volgende:
[..]
nouw scheit eens uit anders zet ik jullie met de kop tussen de twee oren
En nu een twitergame waarin WIJ alles bepalenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:15 schreef Verida het volgende:
En dan denk ik dat ik eventjes wat anders kan doen, omdat er toch niets gebeurd en dan moet ik ineens twee cossen bijlezen en heeft Kristoff een pin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |