SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
vvvvvvvvvv.........quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
Dus heb van beide soorten 2 in de kast liggen nu.(Wel melkchocolade hoor)
alles!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh wat hebben mannen nu weer misdaan?
Ik zeg toch dat het in de kast ligt en niet hier voor mijn neus? Ik doe daar wel een tijdje mee hoor.quote:
opquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ineens enorme trek in appeltaart met slagroom
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het in de kast ligt en niet hier voor mijn neus? Ik doe daar wel een tijdje mee hoor.
Wat nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh wat hebben mannen nu weer misdaan?
mensen staan daar altijd in de rij voor een plekje op het terrasquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer naar Hotel New York dan.
Gaat zeker uit het assortiment.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:07 schreef Ama het volgende:
Normaal is dat ¤10.80 samen en nu ¤2. Beetje dom om dan 1 reep te halen.
Ja, ik wil binnen zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen staan daar altijd in de rij voor een plekje op het terras
ja om 1700quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moest toch werken vandaag?
nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je net niks aan je dag.
Geen idee, was van de week bij "mijn eigen" Jumbo en daar zag ik het nog gewoon liggen. Er staat ook nog steeds nieuw op de verpakking.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat zeker uit het assortiment.
Nog een uurtje en dan kun je gaan rollenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet.
ik zit alleen maar te wachten totdat ik weg kan
Nee, was een of andere vage viool op straat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je er een dickpic bij?
ja eerder want half 5 etenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan kun je gaan rollen
ik kom er aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Hele dag al hoofdpijn. Ik zoek nu iets om mijn hoofd eraf hakken.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Hele dag al hoofdpijn. Ik zoek nu iets om mijn hoofd eraf te hakken.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, was een of andere vage viool op straat.
je eigen hoofd er af halen is nog zo makkelijk niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wil ze helemaal niet dat je er aan zit.
Heb je Hereditary gezien?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je eigen hoofd er af halen is nog zo makkelijk niet hoor
Ja, is een goede tutorial voor het verwijderen van hoofden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
krijg je daar tips hoe je dat moet doen?
hmm ik zie horror. Vind ik altijd wat engquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is een goede tutorial voor het verwijderen van hoofden.
Maar in het restaurant kunnen ze toch gewoon goed kokenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
altijd weer spannend of het smaakt
ja maar soms gunnen ze ons dat nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar in het restaurant kunnen ze toch gewoon goed koken
veel verkocht?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:25 schreef Karzai het volgende:
Je kan merken dat de salarissen weer gestort zijn en dat het goed weer is
Uitkering ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:25 schreef Karzai het volgende:
Je kan merken dat de salarissen weer gestort zijn en dat het goed weer is
Of ze doen het expres zodat het volgende keer extra lekker isquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar soms gunnen ze ons dat niet
Valt mee, is niet zo goor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ik zie horror. Vind ik altijd wat eng
Zijn er ook lieve geesten dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet het probleem
Morgen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Donderdag opnieuw code geel vanwege windstoten
nee maar dan kijk ik het al nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet het probleem
Casper.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn er ook lieve geesten dan?
Even serieus, ik had die film in de bioscoop gezien 's avonds laat na een drukke week, en ik was echt even van de leg, zo naar vond ik hemquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan kijk ik het al niet
Ben je bang voor djinn's ?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan kijk ik het al niet
nou dan ga ik hem dus niet kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even serieus, ik had die film in de bioscoop gezien 's avonds laat na een drukke week, en ik was echt even van de leg, zo naar vond ik hem
Als ik de goeie in m'n hoofd heb, was die onthoofding niet het engst nee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even serieus, ik had die film in de bioscoop gezien 's avonds laat na een drukke week, en ik was echt even van de leg, zo naar vond ik hem
Welke van de tweequote:Op woensdag 23 februari 2022 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik de goeie in m'n hoofd heb, was die onthoofding niet het engst nee.
De eerste moest ik vooral om grinniken.quote:
O nee, ik zat echt van wtf wtf wtf wtf wtfquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste moest ik vooral om grinniken.
Pehehehe. Maar ik denk dat ik er met een iets andere state of mind in ging.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, ik zat echt van wtf wtf wtf wtf wtf
Welke zaal of ruimte sta je eigenlijk meestal, nu binnen toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we hebben ook nog een diner in een zaal.
Kun je niet rolschaatsen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we hebben ook nog een diner in een zaal.
quote:
Ik heb vanmiddag vrij genomen :-)quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door de zon krijg ik hier onbetamelijk veel zin in.
Dingen aan spiesjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met gloeiend hete tomatensoep
Ja gewoon het restaurant binnenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke zaal of ruimte sta je eigenlijk meestal, nu binnen toch?
Dezequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat hebben we aan dit berichtje zonder een foto?
Tomatensoepquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met gloeiend hete tomatensoep
Okquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon het restaurant binnen
Wat een show zal dat opleverenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rollerschaatsen met schalen met hele gebraden varkens
Met zwiepbenen de lucht in.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een show zal dat opleveren
En milkshakes in van die grote glazenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rollerschaatsen met schalen met hele gebraden varkens
Keertje als Ballie een sluit-dienst heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer gaan we een biertje klappen en een vorkje prikken daar?
Zaterdag wordt wel mooi weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer gaan we een biertje klappen en een vorkje prikken daar?
Gewoon een tafeltje vol bestellen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat was de website ook alweer? Ik ben zo'n millennial die eerst thuis de kaart uitpluist.
En dan zeker net doen alsof je de kaart voor het eerst ziet als je een keuze moet maken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat was de website ook alweer? Ik ben zo'n millennial die eerst thuis de kaart uitpluist.
en uiteraard beginnen over 'tafeltje vol'quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan zeker net doen alsof je de kaart voor het eerst ziet als je een keuze moet maken.
Ober: "dames hebben jullie een keuze kunnen maken"quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan zeker net doen alsof je de kaart voor het eerst ziet als je een keuze moet maken.
Ik ben altijd wel te veel aan het lullen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ober: "dames hebben jullie een keuze kunnen maken"
CL: "hihi *giechel* we hebben nog helemaal niet gekeken".
Maar een tafel hķķrt ook volquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en uiteraard beginnen over 'tafeltje vol'
'tafeltje vol' is een concept bij het Ballie restaurant dat voor ietwat discussies zorgdequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'tafeltje vol' is een concept bij het Ballie restaurant dat voor ietwat discussies zorgde
Ditquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:31 schreef Ama het volgende:
Wat is dat nou dan, vroeg ik laatst ook al.
concept bij restaurant Ballie dat ze je tafel volzetten met voor-hoofd-nagerechten, alleen per tafel te bestellenquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dit
Al vroeg ik het laatst niet, maar nu wel
Ik wil dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
concept bij restaurant Ballie dat ze je tafel volzetten met voor-hoofd-nagerechten, alleen per tafel te bestellen
Ok, dat klinkt heul niet verkeerdquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
concept bij restaurant Ballie dat ze je tafel volzetten met voor-hoofd-nagerechten, alleen per tafel te bestellen
Discussie in dit topicquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:34 schreef Koen66 het volgende:
maar er vroeg dus laatst een tafel of ze de voorgerechten voor het aantal mensen / 2 konden krijgen.
en dat zorgde dus daar en in dit topic voor een mooie discussie
Zeker van dat nerveuze geratelquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel te veel aan het lullen.
ahh okquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:34 schreef Koen66 het volgende:
maar er vroeg dus laatst een tafel of ze de voorgerechten voor het aantal mensen / 2 konden krijgen.
en dat zorgde dus daar en in dit topic voor een mooie discussie
vanaf post 34quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Discussie in dit topic![]()
GC / [KSC #13986] Moskau
Same. En moet nog kokenquote:
Dan kun je beter even een dutje gaan doenquote:
Nee slaap ik vannacht weer zo verrot.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kun je beter even een dutje gaan doen
Oh, ik heb niks tegen koken. Wat andere vrouwen daarvan vinden is een ander verhaal natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat toch graag van nature?
Net een dagje te laat eigenlijkquote:
ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je graag dat concept wil, van alles wat. Maar niet zo'n erge honger hebt. En als je als alternatief dan ala-carte geeft je het concept mist als klantquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:42 schreef Dqod het volgende:
Ik denk bitterbal wel te snappen. Klanten die altijd weer speshul behandeld willen worden_
Klant is koning-mentaliteit_
Je mag ook gewoon vertraagd zeggen hoorquote:
True, maar we willen al zoveel. En wanneer er tegenwoordig eens even iets niet kan is iedereen kats over de zeikquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat je graag dat concept wil, van alles wat. Maar niet zo'n erge honger hebt. En als je als alternatief dan ala-carte geeft je het concept mist als klant
Inkakkoken =quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, ik heb niks tegen koken. Wat andere vrouwen daarvan vinden is een ander verhaal natuurlijk
Maar ik moet koken terwijl ik ingekakt ben, dát is het
Dat is altijd leukquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:50 schreef Koen66 het volgende:
en het was uiteraard leuk om Ballie te stangen
Ik las dit als kakinkokenquote:
Wel verdomd verleidelijkquote:
oeh nicequote:Op woensdag 23 februari 2022 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomd verleidelijk
Nee, nee! De kipfilet en ingredienten voor kipkerrierijst liggen al klaar
Dadaggikquote:
Verklaar je nader, CLquote:
Ik had net een macadamia & choc cookiequote:
Ik heb zin in alles. In dikke patat met warme mayo, kroketten en frikandellen en cheeseburgers en milkshakes, en in chocola met pindakaas en hazelnoot en bastogne, en in toastjes met brie.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zin in alles. In dikke patat met warme mayo, kroketten en frikandellen en cheeseburgers en milkshakes, en in chocola met pindakaas en hazelnoot en bastogne, en in toastjes met brie.
Watisditviesbah?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zin in alles. In dikke patat met warme mayo, kroketten en frikandellen en cheeseburgers en milkshakes, en in chocola met pindakaas en hazelnoot en bastogne, en in toastjes met brie.
Even een minuutje in de magnetron zodat het niet alleen smaakt als hoerenkots maar het er ook zo uitzietquote:
Haterquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een minuutje in de magnetron zodat het niet alleen smaakt als hoerenkots maar het er ook zo uitziet
quote:
En tegelijkertijd is alles lekkerder zonder die klodder hadesejaculaatquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dikke klodder mayo is zo lekker bij vet veel dingen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is alles lekkerder zonder die klodder hadesejaculaat
Je typt met verkeerd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
knoflookquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Oven aan. Straks aardappels uit de oven met heel veel knoflook, tijm en amdere zooi
Aardappels in de schil in het aluminiumfolie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Oven aan. Straks aardappels uit de oven met heel veel knoflook, tijm en andere zooi
quote:
Nee, aardappelpartjes in de schil, in een schaalquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardappels in de schil in het aluminiumfolie?
Echte mannen houden van boekenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zwak of zo, geen kaas, geen knoflook.
Dat is geen eten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echte mannen houden van boeken
Dat kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, aardappelpartjes in de schil, in een schaal
Ben toch geen termietquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kookboeken?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is ook lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan ook lekker zijnMoest ineens weer denken aan aardappels met schil in het aluminiumfolie en dan op de barbecue tussen de kolen
Ik ben niet zo van de stripsquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stripboeken zoals Rooie Oortjes![]()
Ik heb ze allemaalquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de strips![]()
Heb wel bijna alle Suske en Wiskes
Waar knaagt ze nu op? Je muis?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat heeft mijn laptop en linkerarm geclaimd
Ze slaaptquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar knaagt ze nu op? Je muis?
Is het pas 14:08?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet nog even door.quote:
Clara-bella Carmen Eleonora?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Is zijn moeder er ook bij?quote:
Ik versta dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kutver zeg… ik dacht dat ik afgewerkt was
Met doorzichtige BH vragen of hij nog wat te drinken lust.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snel snel, laat iets naast hem vallen en dan sensueel schoonmaken
Ik geef mijn kat volgende keer ook een dubbele naam. Jan Diederik, Floris Federik of Jevaio Jeremy of zoquote:
Uit Straling.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef mijn kat volgende keer ook een dubbele naam. Jan Diederik, Floris Federik of Jevaio Jeremy of zo
Nee, dit is Nederland. Je doet gewoon normaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef mijn kat volgende keer ook een dubbele naam. Jan Diederik, Floris Federik of Jevaio Jeremy of zo
Sensueel even de krullies fatsoeneren…quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met doorzichtige BH vragen of hij nog wat te drinken lust.
Maar mijn katten zijn altijd *so extra*quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dit is Nederland. Je doet gewoon normaal.
Dubbele kers met steeltje in de mond steken en dan langzaam en zwoel het steeltje met je tong losfriemelen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sensueel even de krullies fatsoeneren…
Kurk uit een fles wijn zuigen en doorslikken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dubbele kers met steeltje in de mond steken en dan langzaam en zwoel het steeltje met je tong losfriemelen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kurk uit een fles wijn zuigen en doorslikken.
Kurken doen niet echt verteren toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kurk uit een fles wijn zuigen en doorslikken.
Zijn niet alle katten zo?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar mijn katten zijn altijd *so extra*
Je zit al hč?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
K zei dat als hij zijn eten niet op kreeg k kwam helpen
Dat was goed![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Dat was goed![]()
Roggel z’n nummer, maak een foto doe iets voor ons!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Dat was goed![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*even de gulp open maken.*
"zo heeft u meer ruimte"
Dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kurken doen niet echt verteren toch?
Beetje opletten bij het toiletbezoek.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kurken doen niet echt verteren toch?
hallo weggeefdamequote:Op woensdag 23 februari 2022 17:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Roggel z’n nummer, maak een foto doe iets voor ons!!!!
Passen katten zich ook aan aan hun baasje onderdaan?quote:
is wel onze ballie; die zal er straks wel achterkomen dat hij op zijn moeder aan het wachten was.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Roggel z’n nummer, maak een foto doe iets voor ons!!!!
Praat gewoon Nederlands joh.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:37 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven een cronut op.
Ik voel mezelf gewoon 'as we speak' aankomen
Eindelijk weer eens een hele dag mooi weer iddquote:
gisteren was ook al zo fantastischquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een hele dag mooi weer idd
Gisteren was eigenlijk vrij dramatischquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gisteren was ook al zo fantastisch
nee manquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren was eigenlijk vrij dramatisch
Het weer dan.quote:
ja van half negen tot tien uur 's morgens jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gisteren was ook al zo fantastisch
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van half negen tot tien uur 's morgens ja
quote:
ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:franticdj ik dacht dat dat wat anders was
Ging sneller over dan in Den Haag?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
Vorige week nog voor 't laatst dakschade gehad
Ik ben ook heel *extra* dus ja ik denk het welquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Passen katten zich ook aan aan hun baasje onderdaan?
herstelde zichzelfquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging sneller over dan in Den Haag?
Dekschade ?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:franticdj ik dacht dat dat wat anders was
schijt aan het milieu deze dimmyquote:
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijt aan het milieu deze dimmy
Gebruik van maken nu het nog kanquote:
Pffff warmtepompenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gebruik van maken nu het nog kan![]()
Rest van het voorjaar koud douchen en alle warmtepompen uitverkocht
echt he, de egoistquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe the fuck kun je een uur douchen.
Haar wassen, haar conditioner, haar masker, scheren,sopperwasseren, schrubben, aaah fuck nog een keer sopperwasseren, spoelen, spoelen, fuck ik ging nog iets met facewash doen… hop hop hop…. Daarna voor je uit staren want warmmmmmm lekker.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou muziekje, wijntje, haircare routine, scrubben, gezelschap.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou dat ook best kunnen als ik niks beters te doen had, heerlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Gezelschap? Dat moet ik niet onder de douche, alleen maar onhandigquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou muziekje, wijntje, haircare routine, scrubben, gezelschap.
Lekker knus johquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezelschap? Dat moet ik niet onder de douche, alleen maar onhandig
fapje tussendoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haar wassen, haar conditioner, haar masker, scheren,sopperwasseren, schrubben, aaah fuck nog een keer sopperwasseren, spoelen, spoelen, fuck ik ging nog iets met facewash doen… hop hop hop…. Daarna voor je uit staren want warmmmmmm lekker.
Ik red het ook wel
iedereen weet dat je bier drinkt onder de douchequote:
Je brengt mij wel op ideeen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen weet dat je bier drinkt onder de douche
beste zijn grolsch beugels. die kun je gewoon weer dicht maken zodat er geen water in komt
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je brengt mij wel op ideeen.
Maar die wijn lust ik ook wel als ik in bad lig. Liefst ook met een snaaiplank erbij
Ik vind dit altijd wel soort van kut, tenzij een dubbele douche want ik wil gewoon alle warmte en de straal op mijn lijf.quote:
Precies ditquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd wel soort van kut, tenzij een dubbele douche want ik wil gewoon alle warmte en de straal op mijn lijf.
beste niet Limburgse pils van Nederlandquote:
Ligt ook aan je douche denk ik. In mijn studentenhuis wist ik niet hoe snel ik er onderuit moest komen, smerige kleine douchequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:23 schreef Ama het volgende:
Oh nou ik vind de douche echt zo'n plek waar ik niet te lang wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |