SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
vvvvvvvvvv.........quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
Dus heb van beide soorten 2 in de kast liggen nu.(Wel melkchocolade hoor)
alles!!quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh wat hebben mannen nu weer misdaan?
Ik zeg toch dat het in de kast ligt en niet hier voor mijn neus? Ik doe daar wel een tijdje mee hoor.quote:
opquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ineens enorme trek in appeltaart met slagroom
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het in de kast ligt en niet hier voor mijn neus? Ik doe daar wel een tijdje mee hoor.
Wat nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh wat hebben mannen nu weer misdaan?
mensen staan daar altijd in de rij voor een plekje op het terrasquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer naar Hotel New York dan.
Gaat zeker uit het assortiment.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:07 schreef Ama het volgende:
Normaal is dat ¤10.80 samen en nu ¤2. Beetje dom om dan 1 reep te halen.
Ja, ik wil binnen zitten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen staan daar altijd in de rij voor een plekje op het terras
ja om 1700quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moest toch werken vandaag?
nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je net niks aan je dag.
Geen idee, was van de week bij "mijn eigen" Jumbo en daar zag ik het nog gewoon liggen. Er staat ook nog steeds nieuw op de verpakking.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat zeker uit het assortiment.
Nog een uurtje en dan kun je gaan rollenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet.
ik zit alleen maar te wachten totdat ik weg kan
Nee, was een of andere vage viool op straat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg je er een dickpic bij?
ja eerder want half 5 etenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan kun je gaan rollen
ik kom er aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Hele dag al hoofdpijn. Ik zoek nu iets om mijn hoofd eraf hakken.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
Hele dag al hoofdpijn. Ik zoek nu iets om mijn hoofd eraf te hakken.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, was een of andere vage viool op straat.
je eigen hoofd er af halen is nog zo makkelijk niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien wil ze helemaal niet dat je er aan zit.
Heb je Hereditary gezien?quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je eigen hoofd er af halen is nog zo makkelijk niet hoor
Ja, is een goede tutorial voor het verwijderen van hoofden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
krijg je daar tips hoe je dat moet doen?
hmm ik zie horror. Vind ik altijd wat engquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is een goede tutorial voor het verwijderen van hoofden.
Maar in het restaurant kunnen ze toch gewoon goed kokenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
altijd weer spannend of het smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |