Ach, misschien hebben ze helemaal niet zoveel haast hoor. Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Er is nog niet gesproken over salaris, arbeidsvoorwaarden, hoeveel uur. Maar goed, ik kan dinsdag wel
Ze zijn verdeeld onder iedereen en de laatste zijn vanmorgen genuttigd als een pre-lunch hapjequote:Op woensdag 23 februari 2022 11:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
De vraag stellen…
@:P. Hoe is het afgelopen met de overige 119 gebakjes?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En @fietsie feli met alweer 12-jarige uk!
En idd hoe gaat het met mw fiets?
Gebakjes en door G zelfgebakken koekjes. En vergeleken met een Slowaakse bruiloft was het blijkbaar weinigquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:12 schreef Myraela het volgende:
Wat hadden jullie allemaal in de goodiebag?
Ik begin een beetje de neiging te krijgen om steeds meer te hamsteren.
Hoe was het buffet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gebakjes en door G zelfgebakken koekjes. En vergeleken met een Slowaakse bruiloft was het blijkbaar weinig
Memo volgens mij iets eerder, in mei. Ik begin juni.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:54 schreef Barreltje het volgende:
En wat is nu dan de volgende cul-sc bruiloft? Die van MeMo? Of is Myr eerder? (Of ben ik weer iemand vergeten)
Wat voor kleur is je jurk dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:17 schreef Myraela het volgende:
En ik ben heel slecht in schoenen uitzoeken. Mijn jurk is dus niet echt wit, dus witte schoenen staan er niet onder. Maar wat dan wel. Eigenlijk hakken sandalen, maar eigenlijk wil ik alles zo comfy mogelijk houden. Hakken op een grasveld lijkt me daarvoor niet het beste idee.
Er zijn nu espadrilles onderweg, even testen of dat misschien staat.
Beetje creme. Met dus geborduurde roze bloemetjes aan de bovenkant, dus misschien roze schoenen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat voor kleur is je jurk dan?
Klinkt ingewikkeld en duur.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
En schoenen laten verven in de juiste kleur? Of (klinkt misschien raar) laten bekleden? Dat zag ik op een engels fb pagina, daar had iemand een paarsige jurk voor iets gemaakt en kon geen goede schoenen vinden en had de schoenen dus bekleed.
Ik zou er ook niet aan beginnen. Hooguit beplakken met de juiste stof.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld en duur.Maar dan zou ik sowieso eerst een modelletje moeten vinden waar ik blij van word. En vervolgens een kleur verzinnen die er wel goed bij past.
Maar ik kom er nog wel, anders ga ik op blote voeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ik denk ik wel even de labeltjes eraf halen, maar goed, dat is minder werk dan schoenen verven vermoed ik zo![]()
En anders kijken of je iets van sandalen (eventueel met wat bredere hak, zoals ze vaak bij vintage pumps hebben? Met naaldhakken zak je wel weg in het grasveld ja) voor de ceremonie? En dan lekker daarna de rest van de dag meer comfy?
Ik las te snel "ik zag een buizerd fietsen"quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:57 schreef Blues het volgende:
Ik zag een buizerd met fietsen
En ik ben (nog) niet duizelig
Ook nog geen koortsiggevoel
Zou het dan NU NU echt beter worden in dit ouwe gammele lijf![]()
Een mailtje? Dat wordt pas over 3 dagen gelezen...quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef derLudolf het volgende:
Tsjechische chauffeur doet heel lang over een bochtje achteruit. Volgens collega's rookt de man ook behoorlijk naar drank. Toch maar een mailtje gestuurd naar DB Schenker.
Liever een verrader dan dat ie straks iemand van de sokken rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Huh, die waar je alleen nog de arbeidsvoorwaarden moest bespreken?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Drie op een rij.
Ik ben het niet geworden.![]()
Officieel niet vanwege de leeftijd maar ze hebben het idee dat de andere dingen sneller zal oppikken. Die komt ook (volgens deze dame) uit een overheidsbaan..
Tja, is niet anders. Ze had het over "werk sneller oppikken" "langere inwerktijd" Dat geeft mij te denken dat leeftijd een rol speelt (logisch, veel mensen denken zo)quote:
Nou zeg. Wat ontzettend stom.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Drie op een rij.
Officieel niet vanwege de leeftijd maar ze hebben het idee dat de andere dingen sneller zal oppikken. Die komt ook (volgens deze dame) uit een overheidsbaan..
Ja, dat zei ze vorige week "ik bel je volgende week want we hebben het nog niet over de arbeidsvoorwaarden gehad".quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, die waar je alleen nog de arbeidsvoorwaarden moest bespreken?
Nohquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Drie op een rij.
Ze zeggen het niet. Of eigenlijk ze zei expliciet het de leeftijd er niet toe deed maar dat ze dachten dat die ander het sneller zou oppikken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:38 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Kaat wat een tegenvaller.![]()
Het uwv waar men niet aan discriminatie doet?
Ja die indruk had ik ook wel een beetje. Maar ja, als ze me niet willen, laat dan ook maar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:42 schreef Blues het volgende:
Oh Kaat ik dacht dat het wel gebakken zat, wat een leeftijdsdiscriminatie én aannamesStommerts dat ze jou laten lopen
![]()
![]()
Nog 1 ijzertje in t vuur toch?
Kleurtje scoort nog meer inclusiviteitspuntjes waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:42 schreef Blues het volgende:
Oh Kaat ik dacht dat het wel gebakken zat, wat een leeftijdsdiscriminatie én aannamesStommerts dat ze jou laten lopen
![]()
![]()
Nog 1 ijzertje in t vuur toch?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kleurtje scoort nog meer inclusiviteitspuntjes waarschijnlijk.
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand of je 1 enkel bericht op Facebook op openbaar kunt zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |