de broek van Tobiquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:55 schreef Benny het volgende:
Wat heeft Nawel dan voor broek aan?!
Begin jaren 90 helemaal hip en een maatje of 4-5 te groot
Ja, ook dan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook als iemand aan het poepen is, je kan op zoveel momenten iemand laten schrikken.
Eensquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Grace irritanter met haar geschreeuw en gedoe
en zegt ze nu echt datis mijn punani hand
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
vind dat haar van Hanne er ook smerig uit zien
(hmmm volgens mij heb ik ook een zeikdag![]()
)
Is van Tobi.Maaskantje style.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:55 schreef Benny het volgende:
Eens, vooral als het steeds vaker gebeurt dat je denkt he moet dat nu.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Grace irritanter met haar geschreeuw en gedoe
en zegt ze nu echt datis mijn punani hand
en toch lijkt het vetquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb haar wel eens naar BB horen roepen dat ze conditioner nodig heeft.
Gebleekte strepen en elke dag de stijltang. Gevolg: droog haar!!
Mijn zus had dat toen. En ik was jaloers... ik mocht het niet, was te klein daarvoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:55 schreef Benny het volgende:
En steeds met topje aan voor de camera. Hebben die in het dagelijkse leven nog wel tijd om te werken. Zij leven blijkbaar voornamelijk in de badkamer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:55 schreef Benny het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn zus had dat toen. En ik was jaloers... ik mocht het niet, was te klein daarvoor.
Als degene die gefilmd wordt ook in een deuk ligt en de ander kan terug pakken is het wel leuk ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer dat je hier een leeftijd aan hangt. Maar ieder zo z'n ding natuurlijk.
Bij ons op het werk laten wij elkaar ook telkens schrikken - en een ander filmt dat dan stiekem.
Als je met zoiets simpels plezier kunt maken, is toch gewoon super
Nous heeft de spijkerbroek van haar moeder mee??quote:
Oh, ja maar we doen dat niet bij mensen die het niet leuk vinden hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als degene die gefilmd wordt ook in een deuk ligt en de ander kan terug pakken is het wel leuk ja.
Jaquote:
Wortelbroek en zwaar stonewashed.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous heeft de spijkerbroek van haar moeder mee??
dat geloof ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Wel knap dat Nawel zo'n figuur heeft als ze zo weinig beweegt. Of zou ze thuis wel sporten?
Hoe doet ze dat danquote:
het leven is niet eerlijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe doet ze dat danIk wil dat ook.
Kogels groter dan de loopquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ah Meneer Wijdbeens zit ook weer buiten bij zijn maat.... 't is ook net of Kristoff
de hele dag 'n spreidbroekje aan heeft
vertel vertelquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
Wow, die grap van Hanne pakte een beetje verkeerd uit.![]()
![]()
![]()
Ik had tot mijn 40ste ook zo`n strak lijf.Zonder echt te sporten.quote:
mannen hebben het ook makkelijkerquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had tot mijn 40ste ook zo`n strak lijf.Zonder echt te sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |