Ik vind Urbanus ook leuk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij de iets oudere vlamingen ook hoor.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : BB, als we de sauna mogen ruilen voor de hottub, wilt u dan nu de lampjes aanzetten...
[ afbeelding ]
Er is iets met haar wimpers .. de theorie waar we nu mee werken is dat haar nepwimpers los moeten komen, maar dat dat niet lukt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:42 schreef Benny het volgende:
Hanne heeft ook wel een redelijke obsessie met de spiegel. Of niet soms?
Ja, gisteravond, Tobias.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben ze de hottub nou schoongemaakt?
Morgen
Zwaanst naa nie hè !quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:43 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
absoluut onverstaanbaar , vind er niets aan
Doe normaaaaahaaaalquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:46 schreef Jockari het volgende:
Salar laat Nousch schrikken
[ afbeelding ]
Ik moet zijn laatste shows nog zien.Iets met Autisten en verslaafdenquote:
Er is iets met de nep wimpers die eraf moeten maar ze trekt haar eigen wimpers mee. Zoiets denk ik hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:42 schreef Benny het volgende:
Hanne heeft ook wel een redelijke obsessie met de spiegel. Of niet soms?
quote:
Woooow had hij het licht gezienquote:
Niet alleen vandaag. Ze kan naar mijn idee wel ene behoorlijke tijd voor de spiegel staanquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is iets met haar wimpers .. de theorie waar we nu mee werken is dat haar nepwimpers los moeten komen, maar dat dat niet lukt.
drukkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij hoort haar geluidjes maken in de wc.
Dat gevoel heb ik totaal nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het een beetje gemaakt overkomen....maar dat kan aan mij liggen.
ik wil er niet naar kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:50 schreef Benny het volgende:
Julio heeft weer depridag? Gezien zijn gezicht en lichaamshouding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is me net teveel. beide boven de twintig. Een keer leuk maar elke week....vindt het meer voor 15jarige.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:50 schreef Benny het volgende:
Julio heeft weer depridag? Gezien zijn gezicht en lichaamshouding
Jammer dat je hier een leeftijd aan hangt. Maar ieder zo z'n ding natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is me net teveel. beide boven de twintig. Een keer leuk maar elke week....vindt het meer voor 15jarige.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
vind dat haar van Hanne er ook smerig uit zien
(hmmm volgens mij heb ik ook een zeikdag![]()
)
Check even die jeans van Nouch dan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
vind dat haar van Hanne er ook smerig uit zien
(hmmm volgens mij heb ik ook een zeikdag![]()
)
Mee eensquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer dat je hier een leeftijd aan hangt. Maar ieder zo z'n ding natuurlijk.
Bij ons op het werk laten wij elkaar ook telkens schrikken - en een ander filmt dat dan stiekem.
Als je met zoiets simpels plezier kunt maken, is toch gewoon super
Ook als iemand aan het poepen is, je kan op zoveel momenten iemand laten schrikken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer dat je hier een leeftijd aan hangt. Maar ieder zo z'n ding natuurlijk.
Bij ons op het werk laten wij elkaar ook telkens schrikken - en een ander filmt dat dan stiekem.
Als je met zoiets simpels plezier kunt maken, is toch gewoon super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |