Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.quote:
@KingRolandquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
Gisteren een halve kies afgebroken bij het avondetenquote:
Soms lopen de zaken zo in het leven. Eet smakelijk allen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, ik ben net als @:GGMM erg druk. Maar nu gaan we lunchen!
Eet smakelijk allemaal.
Auquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gisteren een halve kies afgebroken bij het avondetenkan pas morgenochtend bij een tandarts terecht dus loop nog minstens een dag met een half gat in m'n mond
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb daar gelukkig nooit last van.
Ik poets dagelijks m'n tanden.
Verstandskies?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaas
Dat zou niet moeten kunnen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaas
Stoken doet hij wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen.
Goed stokeren en flossen maat
Tennis is een tokkiesport.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Flip jij ook wel eens op de baan?
[ twitter ]
Flos jij je billetjes wel eens?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen.
Goed stokeren en flossen maat
Hou dit soort infantiele idioterie lekker in KLBquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flos jij je billetjes wel eens?
Daar zit nog een hoektand tussen als het goed is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee die zijn er alle vier uitgehaald, de eerste kies na de snijtand
Ik bedoelde na de hoektand iddquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar zit nog een hoektand tussen als het goed is.
En de reden was?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |