Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.quote:
@KingRolandquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
Gisteren een halve kies afgebroken bij het avondetenquote:
Soms lopen de zaken zo in het leven. Eet smakelijk allen!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, ik ben net als @:GGMM erg druk. Maar nu gaan we lunchen!
Eet smakelijk allemaal.
Auquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gisteren een halve kies afgebroken bij het avondetenkan pas morgenochtend bij een tandarts terecht dus loop nog minstens een dag met een half gat in m'n mond
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb daar gelukkig nooit last van.
Ik poets dagelijks m'n tanden.
Verstandskies?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaas
Dat zou niet moeten kunnen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook, 2x per dag zelfs, helaas
Stoken doet hij wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen.
Goed stokeren en flossen maat
Tennis is een tokkiesport.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Flip jij ook wel eens op de baan?
[ twitter ]
Flos jij je billetjes wel eens?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dit soort infantiele idioterie lekker in KLBquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Flos jij je billetjes wel eens?
Daar zit nog een hoektand tussen als het goed is.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee die zijn er alle vier uitgehaald, de eerste kies na de snijtand
Ik bedoelde na de hoektand iddquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar zit nog een hoektand tussen als het goed is.
En de reden was?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben hier in de dierentuin 2 beren afgemaakt.
Erg teleurstellend.
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik eerder de gele apen afmaken. Ik vind dat onhygiënische beesten.
Graag jouw mening.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
Ik wil bij deze openlijk mijn excuus aanbieden voor het gescheld van gisteren. Ondanks dat ik het nog altijd niet eens ben met hoe ik hier word behandeld, was het nergens voor nodig om zo tekeer te gaan. Het sloeg eigenlijk gewoon helemaal nergens op, die berichten van mij. Dus bij deze, mijn excuses!
Geen probleem maatquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
Ik wil bij deze openlijk mijn excuus aanbieden voor het gescheld van gisteren. Ondanks dat ik het nog altijd niet eens ben met hoe ik hier word behandeld, was het nergens voor nodig om zo tekeer te gaan. Het sloeg eigenlijk gewoon helemaal nergens op, die berichten van mij. Dus bij deze, mijn excuses!
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
Vroeger wel eens ziedend geworden ja. Maar meer op mezelf.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Flip jij ook wel eens op de baan?
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroeger wel eens ziedend geworden ja. Maar meer op mezelf.
Daar leer je van. Nu doe ik dat niet meer.
Otter Sakura keurt dit goed:quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongens!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Otter Sakura keurt dit goed:
[ afbeelding ]
Ach kijk eens. En maar liefst twee likes van notabene zwakzinnige users @Scrummie en @Coco . Nu verdenk ik jullie drieën. Vast en zeker met een klein ieniemienie Turtle handdoekje. Lekker maat!quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou dit soort infantiele idioterie lekker in KLB
Laat mij en @Scrummie met rust.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kijk eens. En maar liefst twee likes van notabene zwakzinnige users @:scrummie en @:coco . Nu verdenk ik jullie drieën. Vast en zeker met een klein ieniemienie Turtle handdoekje. Lekker maat!
Lekker Waterpik gebruiken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie is niet zwakzinnigquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kijk eens. En maar liefst twee likes van notabene zwakzinnige users @:scrummie en @:coco . Nu verdenk ik jullie drieën. Vast en zeker met een klein ieniemienie Turtle handdoekje. Lekker maat!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen last van die debiel, blockfunctie genot.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:18 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Even off: kan jij mij als moderator uitleggen waarom het voor TS nog steeds mogelijk is om bij elke hersenscheet (die veelal bizar van aard zijn) een nieuw topic te openen? Waarom wordt hier niets tegen gedaan? Het is namelijk echt enorm vervuilend voor het forum, en daardoor ook erg storend voor andere Fokkers.
Je opent wel echt heel vaak baggerquote:
Is ook duur zo'n racket natuurlijk. Lijkt mij wel lekker afreageren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stuk of 40.000 maar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je opent wel echt heel vaak bagger
Eigenlijk schijt je het hele forum onder.
Maar goed, je bedoelt het goed
Het is vaak wel met goede bedoeling en regelmatig kunnen er ook best leuke discussies uitkomen maar vaak is er ook al een bestaand topic, waar een ander moeite in heeft gestopt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je opent wel echt heel vaak bagger
Eigenlijk schijt je het hele forum onder.
Maar goed, je bedoelt het goed
Bij de Apple Store in Friesland verkopen ze echte appels.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Net even in het zonnetje op het terras gezeten met moeders en boodschappen gedaan. Allemaal nieuwe kleren gekregen!Tony en Meadow zijn erg blij met de shoptas.
Wel wat saai, geen gijzeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |