stukje bankiersspelletjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:17 schreef RamboDirk het volgende:
De mensheid is weer een nutteloze oorlog rijker
Bijna Elden Ring.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:06 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 250 6/6
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 46 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟨⬛🟨⬛🟨
🟩⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟨⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟩🟨
Ik keur dit woord af.
nerdlegame 36 5/6
⬛⬛⬛⬛🟪🟩🟪⬛
🟪⬛🟩🟪⬛🟩⬛⬛
⬛🟪🟩🟩⬛🟩⬛🟪
🟩🟪🟩🟩⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
hoezo?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje jammer van btcgod he
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Speel ik niet.
Maar veel plezier ermee.
geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Is deze oorlog gunstig voor het cryptoklimaat?!
Ik speel wel Horizon Forbidden West. Dat is best een pareltje weer. En nog Nederlands ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Is deze oorlog gunstig voor het cryptoklimaat?!
Daar is ook niks mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik speel wel Horizon Forbidden West. Dat is best een pareltje weer. En nog Nederlands ook.![]()
![]()
ik vond die eerste echt heel erg gaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik speel wel Horizon Forbidden West. Dat is best een pareltje weer. En nog Nederlands ook.![]()
![]()
gelukkig!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe niet mee aan dat geneuzel.
Tja, als je er geen reet van kan snap ik dat wel. Maar deel 1 vond ik ook echt geweldig. Zowel qua gameplay als verhaal enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond die eerste echt heel erg gaar
terwijl robotdino's toch wel erg cool zijn
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, als je er geen reet van kan snap ik dat wel. Maar deel 1 vond ik ook echt geweldig. Zowel qua gameplay als verhaal enzo.
Maar dan moet je ook niet beginnen aan deel 2, wel wat vernieuwingen in gameplay maar ook heel veel hetzelfde.
Dat is mijn conclusie als je deel 1 'gaar' vond.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]Hoe haal je dat uit mijn post?
Mooi als je zo simpel in het leven staatquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is mijn conclusie als je deel 1 'gaar' vond.
Zekerquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooi als je zo simpel in het leven staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |