quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet naar Dierenpark in Rhenen, daar hebben ze een berenbos, ze redden daar juist beren.
Dus.
Waarom maakten ze ze af?
Jij zei doodgeschoten toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kraagberen Morritz en Frederike zijn dinsdag 22 februari overleden. Het tweetal dat al dertien jaar in de dierentuin in Mierlo woonde, had al langere tijd last van gezondheidsproblemen.
“Veertien jaar lang waren ze de portieren van ons park. Heel veel bezoekers hebben van ze genoten”, vertelt Rijnen. “Maar ze waren oud en kampten al lange tijd met gezondheidsproblemen. We hebben daarom in overleg met de dierenartsen de moeilijke beslissing moeten nemen om ze in te laten slapen.” Met het overlijden van Morritz en Frederike leeft deze soort niet meer in Dierenrijk.
Erg verdrietig
@:3rr0r
Veel plezier in Belgrado alvast makker. Als je aanraders hebt geef maar door, ik wil gaan in het Hemelvaartsweekend (vanuit Albanië, omdat op woensdag Feyenoord daar een belangrijke wedstrijd gaat spelen)quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
Mijn vlucht gaat over minder dan 48 uur en ik kan nog steeds niet inchecken
Dat wordt morgen weer met zo’n waardeloze klantenservice bellen. Woedend ben ik
TiranaGODquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier in Belgrado alvast makker. Als je aanraders hebt geef maar door, ik wil gaan in het Hemelvaartsweekend (vanuit Albanië, omdat op woensdag Feyenoord daar een belangrijke wedstrijd gaat spelen)
8.000 tickets ongeveer voor Feyenoord, moet lukken denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
TiranaGOD
Dat wordt alleen een hel om aan kaarten te komen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:43 schreef Scrummie het volgende:
https://indianexpress.com(...)-years-away-7784048/
@:onlogisch
Genotquote:According to ESA, this image is part of the Galaxy Zoo citizen science project that investigates “weird and wonderful” galaxies from Hubble observations.
It crowdsourced time from more than 100,000 volunteers to classify 900,000 unexamined galaxies. ESA claims that the project has achieved in 175 days what would have taken years if done by a professional astronomer.
Helemaal locoquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Rene! @:GGMM I'm back 2.0 Ik ga weer vieze dingen met je meisje @:Scrummie doen! Proost jonguh!![]()
[ afbeelding ]
@:wereldgozer @:muskusboktor57 @:Lenny_leonard @:KingRoland @:Maxi-mus @:tong80 @:coco @:scrupuleus @:AFCNiels @:atypisch @:Caland @:Elan @:Lange_lans @:Zipportal @:Oriente @:Drizzt @:3rr0r
Zielig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kraagberen Morritz en Frederike zijn dinsdag 22 februari overleden. Het tweetal dat al dertien jaar in de dierentuin in Mierlo woonde, had al langere tijd last van gezondheidsproblemen.
“Veertien jaar lang waren ze de portieren van ons park. Heel veel bezoekers hebben van ze genoten”, vertelt Rijnen. “Maar ze waren oud en kampten al lange tijd met gezondheidsproblemen. We hebben daarom in overleg met de dierenartsen de moeilijke beslissing moeten nemen om ze in te laten slapen.” Met het overlijden van Morritz en Frederike leeft deze soort niet meer in Dierenrijk.
Erg verdrietig
@:3rr0r
Gohquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Klinkt niet erg Nederlands.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:30 schreef Caland het volgende:
Wakker worden met oorlog in Europa![]()
Komt nu wel erg dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |