quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Julio gelukt?
Tobias is klaar
Julio dan gaan we afronden voor nu.
Vindt Tobias absoluut finale waardigquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is iedereen ineens streng voor Tobias. Ik geloof zijn verhalen wel dat hij het niet gemakkelijk heeft gehad. Ok hij is wat vlak om naar te kijken maar hij hoort wel in de finale mijn inziens en samen met Salar dus geen Grace en met Kristoff en met Nawel.
Dit. Niks mis met Tobi. Gewoon een beetje serieusquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is iedereen ineens streng voor Tobias. Ik geloof zijn verhalen wel dat hij het niet gemakkelijk heeft gehad. Ok hij is wat vlak om naar te kijken maar hij hoort wel in de finale mijn inziens en samen met Salar dus geen Grace en met Kristoff en met Nawel.
Denk dat wij als COS ook maar een factuur aan BB moeten sturen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:27 schreef mangalie het volgende:
Daar heb je het al..Factuurtje sturen
O dat filmpje heb ik dus gemist.quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben al een beetje klaar met deze versie van BB, zeker omdat de winnaar al lang vast staat.
Het bewijs hiervoor kwam wederom vandaag, het filmpje dat Nawel met haar familie spreekt werd verwijderd.
[ afbeelding ]
Ik heb enkele tientallen fragmenten online gezet, en alleen deze en eentje van Leroy werden verwijderd ....
Zou dat in dit geval niet met de auteursrechten te maken kunnen hebben van de muziek??quote:Op woensdag 23 februari 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben al een beetje klaar met deze versie van BB, zeker omdat de winnaar al lang vast staat.
Het bewijs hiervoor kwam wederom vandaag, het filmpje dat Nawel met haar familie spreekt werd verwijderd.
[ afbeelding ]
Ik heb enkele tientallen fragmenten online gezet, en alleen deze en eentje van Leroy werden verwijderd ....
Morguhquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou dat in dit geval niet met de auteursrechten te maken kunnen hebben van de muziek??
Vanmiddag om 16 uur een spel met 3 bewoners waarbij een nominatie wordt uitgedeeld. Er zijn er nog 4 over die nog niks hebben, dus ik vermoed vanochtend ook nog een pin te pakken ergens.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Wel jammer altijd van het werk wat de DGK er mee heeft. Hij heeft gelukkig een onuitputtelijke bron van geduld en zet ze zou weer online![]()
Ben benieuwd hoe het nomineren gaat vandaag.
Zijn er nog maar 5 waar ze op kunnen stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |