Afleiding ook echtquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig weer genoeg werkafleiding vandaag
Goedemorgenquote:
Koffie staat klaar, goede morgenquote:Op woensdag 23 februari 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heeft iemand hier al koffie gezet?
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heeft iemand hier al koffie gezet?
Hey GGquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie staat klaar, goede morgen
Lekker Lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna kon ik helemáál niet meer slapen omdat ik er achter kwam dat er een user tussen stond waar ik nog niet van wist. Omdat ik eentijdje van FOK! weggeweest was, en die user ook niet (meer) poste in slowchats waar ik in zit.
Lekker droevig onderwerp op de vroege ochtend.sorry daarvoor.
Maar de tip is: als je niet kunt slapen, begin dan vooral niet aan dat topic, want ik was ineens 2 uur verder.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Lekker Lekker!
Ik kon gisteren niet slapen, en ben toen op dit topic uitgekomen.Staan inderdaad teveel mensen in die te vroeg zijn overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna kon ik helemáál niet meer slapen omdat ik er achter kwam dat er een user tussen stond waar ik nog niet van wist. Omdat ik eentijdje van FOK! weggeweest was, en die user ook niet (meer) poste in slowchats waar ik in zit.
Maar de tip is: als je niet kunt slapen, begin dan vooral niet aan dat topic, want ik was ineens 2 uur verder.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heerlijk om de ochtend mee te starten. En nog even nalezen over de overval gisteravond.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GGik doe mee met een lekker bakkie
[..]
[..]
Lekker Lekker!
Ik kon gisteren niet slapen, en ben toen op dit topic uitgekomen.Al vervelend dat je niet slapen kunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna kon ik helemáál niet meer slapen omdat ik er achter kwam dat er een user tussen stond waar ik nog niet van wist. Omdat ik eentijdje van FOK! weggeweest was, en die user ook niet (meer) poste in slowchats waar ik in zit.
Maar de tip is: als je niet kunt slapen, begin dan vooral niet aan dat topic, want ik was ineens 2 uur verder.
Dat komt hard aan he als je dat dan zo leest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staan inderdaad teveel mensen in die te vroeg zijn overleden.
Ja, dat komt inderdaad dan wel even hard aan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al vervelend dat je niet slapen kunt.
Dat komt hard aan he als je dat dan zo leest
Zeker een goede startquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk om de ochtend mee te starten. En nog even nalezen over de overval gisteravond.
Ja dat memoriam topic, droevig.
Op de NOS site staat dat de bestuurder van de politieauto in het onderzoek niet aangemerkt wordt als verdachte, maar als getuige.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker een goede start![]()
Wat een gebeuren he die gijzeling en wat een snelle reactie van die agent met die auto
Ben benieuwd wat voor commentaar daar op gaat komen
En terecht vond het top hoe snel hij handelde en erger heeft voorkomenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de NOS site staat dat de bestuurder van de politieauto in het onderzoek niet aangemerkt wordt als verdachte, maar als getuige.
[..]
[..]
Lekker Lekker!
Ik kon gisteren niet slapen, en ben toen op dit topic uitgekomen.Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna kon ik helemáál niet meer slapen omdat ik er achter kwam dat er een user tussen stond waar ik nog niet van wist. Omdat ik eentijdje van FOK! weggeweest was, en die user ook niet (meer) poste in slowchats waar ik in zit.
Dat is dan geen leuk iets.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Inderdaad. En dan die groene lasers op de dader. Het leek wel een film.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En terecht vond het top hoe snel hij handelde en erger heeft voorkomen
Ja was heel onwezenlijk om te zien hequote:Op woensdag 23 februari 2022 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan die groene lasers op de dader. Het leek wel een film.
Volgende week krijg je nieuwe bewoners daar. Wie weet wat dat voor mensen zijnquote:
Van genieten door speed core op standje 450 te draaien?quote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van genieten door speed core op standje 450 te draaien?
Zal wel wat meevallen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende week krijg je nieuwe bewoners daar. Wie weet wat dat voor mensen zijn
Hij draaide dat vaak rond deze tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |