Dood door corona neem ik ook wel met wat korreltjes zout. De buurman is ook "door corona dood gegaan" Dat de beste man al 94 jaar was en de 2 jaar daarvoor al regelmatig in het ziekenhuis lag vanwege ernstige hart en longklachten telt natuurlijk niet mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja volgens Jinek is 't wel een onbetrouwbare bron
Ik moest gewoon hardop lachenquote:
Kan best dat die problematiek net het zetje hebben gekregen door coronaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dood door corona neem ik ook wel met wat korreltjes zout. De buurman is ook "door corona dood gegaan" Dat de beste man al 94 jaar was en de 2 jaar daarvoor al regelmatig in het ziekenhuis lag vanwege ernstige hart en longklachten telt natuurlijk niet mee.
Yup.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dood door corona neem ik ook wel met wat korreltjes zout. De buurman is ook "door corona dood gegaan" Dat de beste man al 94 jaar was en de 2 jaar daarvoor al regelmatig in het ziekenhuis lag vanwege ernstige hart en longklachten telt natuurlijk niet mee.
We zullen het nooit weten, hijzelf had er geen verschijnselen van. Het werd pas na zijn dood vastgesteld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan best dat die problematiek net het zetje hebben gekregen door corona
Dat lijkt me toch wel een minpuntje voor een badmeester. Sterkte.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.
al is mijn ervaring met 2e keer corona nu, met wel de kanttekening dat ik astma heb, dat mijn uithoudingsvermogen drastisch achteruit is gegaan op een week tijd en dat mn longen een flinke opneukertjes hebben gekregen.
Spare-Air allesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een minpuntje voor een badmeester. Sterkte.
Ik denk dat het voor de nabestaande ook weinig zin heeft om te weten of hij corona had of niet en of dat de druppel was.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten, hijzelf had er geen verschijnselen van. Het werd pas na zijn dood vastgesteld.
ja ik val ook onder 't noemertje COPD.. dat is de kapstok tegenwoordig..quote:
Ik val onder de medaille Gold 1, dus ik kan nog 3 tredenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik val ook onder 't noemertje COPD.. dat is de kapstok tegenwoordig..
de onderkant van mijn longen is verkleefd
oh zo goed ben ik niet op de hoogtequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik val onder de medaille Gold 1, dus ik kan nog 3 treden
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik val ook onder 't noemertje COPD.. dat is de kapstok tegenwoordig..
de onderkant van mijn longen is verkleefd
Wat klote.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik val onder de medaille Gold 1, dus ik kan nog 3 treden
Ik heb al sinds mijn jeugd astma. Dit is een logisch gevolg. Ik heb er niet zoveel last van hoor verder. Maar thanks!quote:
Ach je hebt er mee leren leven maar het is ook weer zo dat je er steeds rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn jeugd astma. Dit is een logisch gevolg. Ik heb er niet zoveel last van hoor verder. Maar thanks!
Ik ben niet zo goed in rekenenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach je hebt er mee leren leven maar het is ook weer zo dat je er steeds rekening mee moet houden.
quote:
Alsof jij normaal bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weirdest welterusten die ik ooit heb gezien lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |