En dus heb je er wat mij betreft niks te zoeken...zie weleens van die vadsige figuren rondlopen in hun politie-uniformpje en vraag me echt af hoe die geslaagd zijn voor de trainingquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet iedere politie agent kan die training en bevoegheden aan.
Zith, Mo_Muffin Giertje en Static... Daar wist ik niets van.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
@:Moeraskat
Wil je vertellen om wie het gaat?
Je bent nu een beetje te kort door de bocht hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dus heb je er wat mij betreft niks te zoeken...zie weleens van die vadsige figuren rondlopen in hun politie-uniformpje en vraag me echt af hoe die geslaagd zijn voor de trainingAls ik bij de DSI zat zou ik me serieus kapot schamen voor de incompetentie van veel politieagenten.
Mo heb ik ook vrij goed gekend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zith, Mo_Muffin Giertje en Static... Daar wist ik niets van.
O, je wist het niet. Waar is hij gebleven dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze zijn huis leeggetrokken.Er stonden hier opeens 10 man op de oprit.
Zoals @Moeraskat al zei is dat beetje erg kort door de bocht, maar ik snap het wel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En dus heb je er wat mij betreft niks te zoeken...zie weleens van die vadsige figuren rondlopen in hun politie-uniformpje en vraag me echt af hoe die geslaagd zijn voor de trainingAls ik bij de DSI zat zou ik me serieus kapot schamen voor de incompetentie van veel politieagenten.
Dat wilde hij niet zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je wist het niet. Waar is hij gebleven dan?
Ja, en heb ook die topic's gelezen en zo. Echt zo verdrietig allemaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mo heb ik ook vrij goed gekend.
Wel even slikken dan.
Ja misschien komt het ook omdat ik idolaat ben van de DSIquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals @:moeraskat al zei is dat beetje erg kort door de bocht, maar ik snap het wel.
Ik heb een familie lid die een aantal jaar gediend heeft bij het korps mariniers die wel eens naar een schietbaan is geweest met iemand uit haar oude dorp die politie agent is en een tijd ME'er is geweest. Daarvan heeft ze ook paar keer gezegd 'voor iemand die al zo lang bij het politie korps zit schiet die verdomde slecht. Het verbaast me als die 2 mensen op 100 meter kan omleggen met een pistool magazijn'
Nou wel eerlijk dat je daar voor uitkomt. Dan heeft het denk ik voor mij ook geen zin om je dingen uit te leggen of zo?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja misschien komt het ook omdat ik idolaat ben van de DSIwant over het algemeen ben ik vanaf jongs af aan opgegroeid/opgevoed met een redelijke ACAB attitude. Maar goed, zal ook heus wel dat te kort door de bocht /bevooroordeeld enzo ben, maar ik heb gewoon amper respect voor de "gewone" politieagent..can't help it
Wij hadden een geweldige dorpsagent waar iedereen best wel respect voor had.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja misschien komt het ook omdat ik idolaat ben van de DSIwant over het algemeen ben ik vanaf jongs af aan opgegroeid/opgevoed met een redelijke ACAB attitude. Maar goed, zal ook heus wel dat te kort door de bocht /bevooroordeeld enzo ben, maar ik heb gewoon amper respect voor de "gewone" politieagent..can't help it
Always carry a bible.quote:
Nu heb ik deze gozer in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een geweldige dorpsagent waar iedereen best wel respect voor had.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik deze gozer in mijn hoofd zitten![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk is niemand ooit te oud om te leren, dus als je en de tijd en de zin hebt om dingen uit te leggen, ik sta er voor open iigquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou wel eerlijk dat je daar voor uitkomt. Dan heeft het denk ik voor mij ook geen zin om je dingen uit te leggen of zo?
Geef mijn pet terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik deze gozer in mijn hoofd zitten![]()
[ afbeelding ]
Pappaquote:
Ah top! Als dat niet zo was, was het ook goed hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is niemand ooit te oud om te leren, dus als je en de tijd en de zin hebt om dingen uit te leggen, ik sta er voor open iig![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pappa https://i.gyazo.com/c9e5a5b0ee1c711fa20f1d255ca51f30.png
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |