Komkommer lust hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Probeer fruit? Of komkommer? Zit ook veel vocht in.
En niet ijskoud ....
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig geen plaatje er van in de OP
Ik ken iemand die daar werkt, dit komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,psychotisch op sommige momenten.Mijn zus was begeleidster van hem bij GGZ.
Even deze topic vol spammenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
Gadverdamme wat een TT![]()
![]()
Ik voel het avondeten alweer naar boven komen
Had ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig geen plaatje er van in de OP
Yepquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nog voller dan die spuitluier van mini?
Je b ent nu ook helemaal zen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:superbadeendje
NOG HEEL ERG BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE TIP!!!!! Van de sterrenprojector. Ik heb hem binnen! Echt ben zo blij ermee en mijn dag week maand jaaris helemaal gemaakt. Dus hierbij wil ik nog ff zeggen BEDANKT!!!!!
je caps zit vastquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:superbadeendje
NOG HEEL ERG BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE TIP!!!!! Van de sterrenprojector. Ik heb hem binnen! Echt ben zo blij ermee en mijn dag week maand jaaris helemaal gemaakt. Dus hierbij wil ik nog ff zeggen BEDANKT!!!!!
Ik ben nu de app aan het installen. Ff wel in de stekker gedaan maar was al leip wat ik zag.,quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je b ent nu ook helemaal zen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |