quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
darkraver is onderweg zie ik
[ afbeelding ]
in een crisis zijn ze altijd loesoequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
och halsema is aan het sjillen in het buitenland
Inmiddels redelijk oud nieuws maar ik vond het toch wel leuk om te lezen.quote:
kiek danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Inmiddels redelijk oud nieuws maar ik vond het toch wel leuk om te lezen.
https://www.oehoewerkgroe(...)ehoekuikens-van-bdl/
heb je de stream nog gekeken??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Inmiddels redelijk oud nieuws maar ik vond het toch wel leuk om te lezen.
https://www.oehoewerkgroe(...)ehoekuikens-van-bdl/
Die ogenquote:
Jazeker. Kijk wel regelmatig maar er gebeurd nog niet zoveel. Wel heb ik gezien dat ze bijgevoerd wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je de stream nog gekeken??
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker. Kijk wel regelmatig maar er gebeurd nog niet zoveel. Wel heb ik gezien dat ze bijgevoerd wordenToen het vrouwtje weg was gooide iemand een lading muizen naar binnen.
Ah dat wist ik niet. Vond het al wat apart want normaal blijven ze zoveel mogelijk weg bij die kasten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
mannetje was weg tijdens de storm en kwam maar niet terug
vandaar extra muizen
en toen kwam het mannetje gelukkig ook weer
Jij hebt de hele collectie nogquote:
heel af en toe loopt er hier ook een vosquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:40 schreef engine het volgende:
@:greysbones
Ook van hun kanaal
En de slechtvalken heb ik vorig jaar ook gevolgd daar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Vond het al wat apart want normaal blijven ze zoveel mogelijk weg bij die kasten.
je bent gratis aan het shoppen in de apple store?quote:
wat te vroeg?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
echt ik had mijn apple store grap maar gebackspaced
gelukkig greysie niet
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
oh was geen drone maar een helikopter
ja ik ook, ik lees later wel terug. Want ben wel benieuwd wat er allemaal is gebeurd daarbinnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zo maar even afleveringetje code 37 kijken want dat at5 is echt rete saai
moooiquote:
komt net een hele stoet mensen die de bus pakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ook, ik lees later wel terug. Want ben wel benieuwd wat er allemaal is gebeurd daarbinnen.
"Kom naar buiten!"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ook, ik lees later wel terug. Want ben wel benieuwd wat er allemaal is gebeurd daarbinnen.
zouden ze wel een OV chip hebben??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
komt net een hele stoet mensen die de bus pakken
Als je lief doet dit keerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
moooi
kun je nog even van mijn aanwezigheid genieten
niet nodig, bus heeft geen dienstquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze wel een OV chip hebben??
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet nodig, bus heeft geen dienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |