heel af en toe loopt er hier ook een vosquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:40 schreef engine het volgende:
@:greysbones
Ook van hun kanaal
En de slechtvalken heb ik vorig jaar ook gevolgd daar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Vond het al wat apart want normaal blijven ze zoveel mogelijk weg bij die kasten.
je bent gratis aan het shoppen in de apple store?quote:
wat te vroeg?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
echt ik had mijn apple store grap maar gebackspaced
gelukkig greysie niet
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
oh was geen drone maar een helikopter
ja ik ook, ik lees later wel terug. Want ben wel benieuwd wat er allemaal is gebeurd daarbinnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
zo maar even afleveringetje code 37 kijken want dat at5 is echt rete saai
moooiquote:
komt net een hele stoet mensen die de bus pakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ook, ik lees later wel terug. Want ben wel benieuwd wat er allemaal is gebeurd daarbinnen.
"Kom naar buiten!"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ook, ik lees later wel terug. Want ben wel benieuwd wat er allemaal is gebeurd daarbinnen.
zouden ze wel een OV chip hebben??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
komt net een hele stoet mensen die de bus pakken
Als je lief doet dit keerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
moooi
kun je nog even van mijn aanwezigheid genieten
niet nodig, bus heeft geen dienstquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze wel een OV chip hebben??
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet nodig, bus heeft geen dienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |