Ik krijg bezoek van BDSquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen die fotos van voedsel gaan plaatsen zal ik persoonlijk komen opzoeken
Ik kan niet dansen, dus misschien ben ik stiekem wel geen Nederlanderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Nederland kennen we alleen de twee linker handen versie, blijkbaar kunnen alle Nederlanders goed dansen
Van de heks van Hans en Grietje?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
Koekjes in het bos, hier klopt iets niet.
Drakin is die heks?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van de heks van Hans en Grietje?
Of juist wel ... want volgens mij kunnen nederlanders niet dansenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen, dus misschien ben ik stiekem wel geen Nederlander
Ik wel! Maar ben dan ook half Schotsequote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Of juist wel ... want volgens mij kunnen nederlanders niet dansen
Dan klopt de theorie van @Deisyy dus nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Schotlandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wel! Maar ben dan ook half Schotse
Laat haar lekker in de waanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan klopt de theorie van @:Deisyy dus niet
Er zit ook een touwtje aan zie ik nuquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
Dat zag ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zit ook een touwtje aan zie ik nu
Die anderen kunnen het gewoon beter.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je wel! Het is een valstrik om mensen te lokken!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spinnenrag, dat koekje ligt er dus al heel lang.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand eerst lekker maken met een koekje en dan wegtrekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zie je wel! Het is een valstrik om mensen te lokken!![]()
He jakkes, dan mag iemand anders dat koekje hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spinnenrag, dat koekje ligt er dus al heel lang.
Het waren ook verdraaid lekkere koekjesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand eerst lekker maken met een koekje en dan wegtrekken
Kijkt in spiegelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Drakin is die heks?![]()
Ai oppassen dus
Wees blijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijkt in spiegel
Hoor ik dan niet een flinke pukkel te hebben? Die ontbreekt hier.
Zo'n koekje dat een sterrenchef van zn bureau haalt en over een gerecht schaaft en waar de recensenten van de Michelin gids hem dan een (extra) ster voor geeft waardoor hij dat zelfde gerecht voor de ddubbele prijs aan kan bieden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spinnenrag, dat koekje ligt er dus al heel lang.
Ik eet wel koekjesquote:
Groeien die daar in het wild?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
Dat vraag ik me ook afquote:
Is je taart al af / op ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jakkes, dan mag iemand anders dat koekje hebben
Ze zitten niet bij mij thuisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen die fotos van voedsel gaan plaatsen zal ik persoonlijk komen opzoeken
Ik loop nog vrijrondquote:
quote:
Ook al nietquote:
@BoonDockSaintquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pullup loopt nog vrij rond zei hij net
Oude koekjes uit een bos?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
@:BoonDockSaint
Pullup plaatste voedsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |