Dat kan, maar degene die ze kiezen neemt te besluiten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jawel hoor maar de bevolking was niet zo heel blij met die 180 graden draai.
Wat zouden Sylvana Simons en zo er ook voor zinnigs over kunnen zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit debatje in de kamer is ook maar voor de bühne.
Breder debat in de Kamer over middellange termijn strategie voor buitenland ontbreekt al jaren. Gaat alleen maar over dit soort brandjes en kleinere incidenten.
Iran nog niks gemeld.quote:
Als je verdere escalatie wilt versnellen wel ja..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Het rode gedeelte afstoten van Oekraïne en het gele gedeelte per direct lid maken van de NAVO. Zou dat wat zijn?
Jawel;quote:
https://timesofindia.indi(...)cleshow/89746023.cmsquote:TEHRAN: Iran urged "restraint" from both Russia and Ukraine on Tuesday while blaming the United States and Nato for the sharp escalation of tensions.
Van zovel Rusland als Oekraine.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel;
[..]
https://timesofindia.indi(...)cleshow/89746023.cms
Wat zou jij doen? Landjepik accepteren en verder gaan met het leven?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je verdere escalatie wilt versnellen wel ja..
Ik heb geen idee eigenlijk. Te mild reageren geeft een verkeerd signaal af en te hard reageren kan dat net zo doen. Heb het idee dat Rusland nu een weg is ingeslagen die ze zelf willen beheersen en controleren, onafhankelijk van wat er ook voor sancties komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Landjepik accepteren en verder gaan met het leven?
Ontzettend interessant wat er de komende tijd gaat gebeuren om deze redenen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Te mild reageren geeft een verkeerd signaal af en te hard reageren kan dat net zo doen. Heb het idee dat Rusland nu een weg is ingeslagen die ze zelf willen beheersen en controleren, onafhankelijk van wat er ook voor sancties komen.
quote:De finale van de Champions League moet wat de Britse premier Boris Johnson betreft worden weggehaald uit Rusland. Johnson zegt te willen overleggen met de verantwoordelijke autoriteiten over het verplaatsen van de finale, die op 28 mei gepland staat in Sint-Petersburg.
,,Ik vind het ondenkbaar dat grote internationale voetbaltoernooien in Rusland kunnen plaatsvinden na de invasie van een soeverein land", zei Johnson. De Europese voetbalbond UEFA, die de Champions League organiseert, heeft een statement van afgelopen weekend herhaald waarin het zegt nog geen plannen te hebben de finale te verplaatsen. Op sociale media leidde dat tot kritiek van onder anderen het Britse parlementslid Tom Tugendhat. Hij sprak van 'een beschamende beslissing
Was eerst ook het planquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:41 schreef Rambolin het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Donetsk/Luhansk niet gewoon als één entiteit doorgaan i.p.v. twee?
Niet lang denk ik..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Jojoke het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Rusland zich 'genoodzaakt voelt' om ook de rest van Oekraïne binnen te trekken.
Voorbeeld; direct alle russische investeringen in de britste vastgoedmarkt blokkeren of zelfs afpakken. Dan raak je die rijke lui in rusland echt. Maar doen ze niet want die torenhoge vastgoedprijzen zijn wel lekker stiekem (behalve voor de gewone britste man)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Te mild reageren geeft een verkeerd signaal af en te hard reageren kan dat net zo doen. Heb het idee dat Rusland nu een weg is ingeslagen die ze zelf willen beheersen en controleren, onafhankelijk van wat er ook voor sancties komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |