Natuurlijk geeft putin een idioot voorstel waarvan hij weet dat zijn 'vijand' dat nooit zal aannemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahhahaha gaan ze nooit doen natuurlijk andersom komt het Oekrainse volk en leger zelf wel in opstand.
Het is ook geen vergelijking met een oorlogssituatie, dat is niet eerlijk. En toetreding tot de EU leidt natuurlijk ook tot toetreding tot Schengen tenzij je aparte afspraken maakt. En een 3 jaar uitstel net zoals bij Bulgarije en Roemenië is natuurlijk eenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Minder rap dan met wat er nu staat te gebeuren. Tevens in de EU wil niet zeggen meteen in Shengen.
"Those who vote decide nothing. Those who count the vote decide everything"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De leden zijn daar wel gekozen, en mogen toch wel hun eigen stem laten horen.
Normalization ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef polderturk het volgende:
Als ik dit goed lees dan wil Rusland de totale overgave van Oekraïene.
[ twitter ]
Vrijheid van personenverkeer geldt voor alle EU lidstaten, daarvoor hoef je niet in Schengen te zitten. Je bent al meteen vrij om in een ander land te gaan werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Minder rap dan met wat er nu staat te gebeuren. Tevens in de EU wil niet zeggen meteen in Shengen.
Als jij dat denkt kerel, dan zal het zo zijn toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef Ali_boo het volgende:
Gaan ze serieus Rusland aanvallen, in het winter ?
[ twitter ]
Als putin een stap over de grens zet met wat apparatuur en laarzen. Denk dat we dan een shitstorm krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef Ali_boo het volgende:
Gaan ze serieus Rusland aanvallen, in het winter ?
[ twitter ]
RT heeft een uur, maar dan nagesynchroniseerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is die speech van 5 kwartier na te luisteren (ondertiteld uiteraard) ?
Ik heb wel een link voor je met russsische ondertitels.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is die speech van 5 kwartier na te luisteren (ondertiteld uiteraard) ?
Ayyyy lmaoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef Idisrom het volgende:
De leden zijn daar wel gekozen, en mogen toch wel hun eigen stem laten horen. Lijkt mij.
Tjah maar wel het gevolg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het is ook geen vergelijking met een oorlogssituatie, dat is niet eerlijk. En toetreding tot de EU leidt natuurlijk ook tot toetreding tot Schengen tenzij je aparte afspraken maakt. En een 3 jaar uitstel net zoals bij Bulgarije en Roemenië is natuurlijk eenwaard
Volgens de Israëlische inlichtingendienst zou er vandaag een oorlog beginnenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als putin een stap over de grens zet met wat apparatuur en laarzen. Denk dat we dan een shitstorm krijgen.
Hahaha.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De leden zijn daar wel gekozen, en mogen toch wel hun eigen stem laten horen. Lijkt mij. Je hoeft er niet eens te zijn, maar dat is wat anders dan sancties tegen die leden opleggen.
wel goed voor zijn ratings, oorlogstijden zijn over het algemeen goed voor degene die op het pluche zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:45 schreef Ali_boo het volgende:
Bidan zal het volk toespreken over een kwartier
Hun 'verkiezing' is net zo geloofwaardig als die van Noord-Korea.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De leden zijn daar wel gekozen, en mogen toch wel hun eigen stem laten horen. Lijkt mij. Je hoeft er niet eens te zijn, maar dat is wat anders dan sancties tegen die leden opleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |