abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 februari 2022 @ 17:57:32 #101
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203783554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:42 schreef ipa84 het volgende:
Maar als ik kijk hoe de PvdA, GroenLinks en de SP soms letterlijke smeekte om meer maatregelen en veel nevenschade negeerde kan ik niet echt zeggen dat die het zo goed gedaan hebben voor hun achterban.
De PvdA wel. Dat is vooral een partij van pensionado's tegenwoordig, dus die hebben het (selectieve) belang van hun achterban prima gediend.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:00:21 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203783584
quote:
Het moment komt dichterbij waarop de tijdelijke coronawet niet meer kan worden verlengd, zegt de Raad van State in een nieuw advies. De Tijdelijke wet maatregelen Covid-19 (Twm) is de juridische grondslag voor de coronamaatregelen en moet elke drie maanden worden verlengd. Hij loopt ten minste tot 1 maart, maar het kabinet heeft al aangegeven hem nog tot 1 juni te willen verlengen.

De raad heeft wel begrip voor de meest recente verlenging, maar vraagt ook wanneer er geen sprake meer is van een crisissituatie. ,,De vraag is wanneer nog sprake is van een 'directe dreiging' en op welk moment de huidige crisis overgaat in een (min of meer) normale situatie.''

Het draagvlak voor de maatregelen neemt af, constateert de raad. Daarnaast zijn maatregelen recent snel en vergaand afgeschaald. ,,Door deze ontwikkelingen komt het moment waarop (een groot deel van) deze wet redelijkerwijs niet meer verlengd kan worden, geleidelijk dichterbij." Volgens de raad moet de Wet publieke gezondheid 'zo snel mogelijk' worden aangepast, zodat de Twm niet meer nodig is.

De Kamer besloot eerder deze maand al meer de regie naar zich toe te trekken, wat betreft de procedure voor verlenging van de wet. Voorheen kon de Kamer zich alleen achteraf uitspreken over verlenging van de Twm, in de toekomst moeten zowel de Eerste als Tweede Kamer vooraf instemmen. Die nieuwe procedure is nog niet van toepassing op de voorgenomen verlenging tot 1 juni.
https://www.gelderlander.(...)n-verlengd~a8043e9b/

Dat laatste had ik na het debat helemaal gemist. Ik verkeerde in de veronderstelling dat de Kamer besloten had dat al bij de eerstvolgende verlenging (per 1 maart dus) de toestemming van het parlement vooraf moest plaatsvinden. Maar niet dus; Kuipers kan op eigen houtje besluiten tot verlenging en dan mag de Kamer ergens rond Hemelvaart een keer tekenen bij het kruisje.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:08:12 #103
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_203783718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Yep. Kaartjes gekocht met je vrienden voor een festival en er dan een dag van tevoren achter komen dat je niet mag gaan omdat je positief test terwijl je verder nergens last van hebt.
Mijn dochter is net een week “genezen” (echt ziek was ze niet :P ) en vreest nu dat ze nog positief test voor carnaval.
Gaat echt nergens over dat 1g
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:28:40 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203783985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hebben ze dat technisch al voor elkaar eigenlijk? Het moet over drie dagen in werking treden toch?
Neen, niet conform de app grondslagen enzo O+

Maaruh

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Tegen die tijd zul je toch wel ergens valse testbewijzen kunnen krijgen. Ik ben voor. Niet omdat ik bang ben postief te zijn, maar omdat ik het een stom systeem vind.
Als het dan nog is.
We kunnen een collectief Fok testcentrum opzetten, volledig geautomatiseerd voor ¤2,- administratiekosten een direct gegenereerde negatieve testuitslag ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:39:00 #105
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203784155
Haha wie hier nog post is geeeeeekkkkkk...
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203784373
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:39 schreef DonDruiper het volgende:
Haha wie hier nog post is geeeeeekkkkkk...
Waar zijn de maatregelpleiters gebleven? Hoeft oma niet meer beschermd te worden? En die duizenden long covid patiënten per dag, opeens geen probleem meer?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:59:42 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203784472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:52 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Waar zijn de maatregelpleiters gebleven? Hoeft oma niet meer beschermd te worden? En die duizenden long covid patiënten per dag, opeens geen probleem meer?
Voor oma dragen we nog een mondkapje in de bus. Verder zoekt ze het zelf maar uit.
pi_203784566
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:39 schreef DonDruiper het volgende:
Haha wie hier nog post is geeeeeekkkkkk...
Moet weer een nieuwe hobby zoeken i.p.v. zeiken op maatregelen, cijfertjes bijhouden en mezelf ergeren aan Marion/Diederik/Marc/wie dan ook.... Zwart gat enzo


:')
  dinsdag 22 februari 2022 @ 19:15:13 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_203784741
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:

[..]
Mijn dochter is net een week “genezen” (echt ziek was ze niet :P ) en vreest nu dat ze nog positief test voor carnaval.
Gaat echt nergens over dat 1g
Waar moet je testen voor carnaval?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 19:17:23 #110
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_203784789
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef Blik het volgende:

[..]
Waar moet je testen voor carnaval?
Ze gaan naar een zalencentrum waar meer dan 500 man komen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_203787294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:55 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hebben ze dat technisch al voor elkaar eigenlijk? Het moet over drie dagen in werking treden toch?
Waarschijnlijk wel.
Feitelijk vervalt de 3G optie (dus met vaccinatie / booster en internationale) en komt er een nieuwe scan optie 1G bij in de scanner.

Deze nieuwe QR codes zullen dus vanaf donderdag uitgegeven moeten gaan worden door TvT teststraten.
En de clubs met 500+ bezoekers zullen de scanner app moeten gaan updaten.

Ik zie de nieuwe scanoptie nog niet in de app zelf, maar de github van VWS heeft dit al verwerkt.

Zou mooi zijn als het komend weekend instort als een kaartenhuis.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:42:23 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203787334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel.
Feitelijk vervalt de 3G optie (dus met vaccinatie / booster en internationale) en komt er een nieuwe scan optie 1G bij in de scanner.

Deze nieuwe QR codes zullen dus vanaf donderdag uitgegeven moeten gaan worden door TvT teststraten.
En de clubs met 500+ bezoekers zullen de scanner app moeten gaan updaten.

Ik zie de nieuwe scanoptie nog niet in de app zelf, maar de github van VWS heeft dit al verwerkt.

Zou mooi zijn als het komend weekend instort als een kaartenhuis.
Ik hoop het

Teringlijers

En hoop tevens op een AP-tje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203787444
Zijn er echt nog mensen die het proportioneel of uberhaupt nuttig vinden die hele circus met 500+ mensen?

Dan moet je écht goed gehersenspoeld zijn zeg.
Dat die machtswellustigen cognitieve dissonantie trekjes vertonen (maken zichzelf graag wijs dat het heel zinvol is omdat ze de macht wel prettig vinden) daar sta ik niet van te kijken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203787727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel.
Feitelijk vervalt de 3G optie (dus met vaccinatie / booster en internationale) en komt er een nieuwe scan optie 1G bij in de scanner.

Deze nieuwe QR codes zullen dus vanaf donderdag uitgegeven moeten gaan worden door TvT teststraten.
En de clubs met 500+ bezoekers zullen de scanner app moeten gaan updaten.

Ik zie de nieuwe scanoptie nog niet in de app zelf, maar de github van VWS heeft dit al verwerkt.

Zou mooi zijn als het komend weekend instort als een kaartenhuis.
En de BOA's moeten ook nog eens gaan handhaven dat de juiste scanner-app wordt gebruikt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203787747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben nu door mijn zelftesten heen, en voorlopig ook geen plannen om een nieuwe voorraad in te slaan. Het is wel leuk geweest.
ha, nooit eentje gekocht zelfs
pi_203787763
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik hoop het

Teringlijers

En hoop tevens op een AP-tje
Dat ze bij AP (nog) niet wakker zijn geworden, verbaast mij ook zeer.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203787793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En de BOA's moeten ook nog eens gaan handhaven dat de juiste scanner-app wordt gebruikt.
Correct, en er zullen uiteraard genoeg mensen voor de deur staan zonder 1G test.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203787838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:47 schreef ludovico het volgende:
Zijn er echt nog mensen die het proportioneel of uberhaupt nuttig vinden die hele circus met 500+ mensen?

Dan moet je écht goed gehersenspoeld zijn zeg.
Dat die machtswellustigen cognitieve dissonantie trekjes vertonen (maken zichzelf graag wijs dat het heel zinvol is omdat ze de macht wel prettig vinden) daar sta ik niet van te kijken.

Niemand, maar het is niet dat je een keuze krijgt als 500+ zaal eigenaar
Ja 499 kaartjes verkopen, maar dat lijkt mij voor een Ziggo Dome niet echt een bespreekbare optie.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:04:36 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203787890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel.
Feitelijk vervalt de 3G optie (dus met vaccinatie / booster en internationale) en komt er een nieuwe scan optie 1G bij in de scanner.

Deze nieuwe QR codes zullen dus vanaf donderdag uitgegeven moeten gaan worden door TvT teststraten.
En de clubs met 500+ bezoekers zullen de scanner app moeten gaan updaten.

Ik zie de nieuwe scanoptie nog niet in de app zelf, maar de github van VWS heeft dit al verwerkt.

Zou mooi zijn als het komend weekend instort als een kaartenhuis.
Bij de Grolsch Veste hadden ze afgelopen zondag zelfs de oude app niet goed meer op orde bij de persingang. het interesseerde ze ook geen kloten meer had ik de indruk

@trein2000
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 22 februari 2022 @ 21:06:21 #120
408813 crew  trein2000
pi_203787935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Bij de Grolsch Veste hadden ze afgelopen zondag zelfs de oude app niet goed meer op orde bij de persingang. het interesseerde ze ook geen kloten meer had ik de indruk

@:trein2000
Ik was niet bij de persingang maar bij een supportersingang. Het boeide ze geen zak meer, aangeboden ID-kaarten werden zelfs actief afgeslagen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:09:15 #121
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_203788013
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Moet weer een nieuwe hobby zoeken i.p.v. zeiken op maatregelen, cijfertjes bijhouden en mezelf ergeren aan Marion/Diederik/Marc/wie dan ook.... Zwart gat enzo


:')
Iets met Rusland een optie :7
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_203788059
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Bij de Grolsch Veste hadden ze afgelopen zondag zelfs de oude app niet goed meer op orde bij de persingang. het interesseerde ze ook geen kloten meer had ik de indruk

@:trein2000
Tubantia?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203788085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:01 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat ze bij AP (nog) niet wakker zijn geworden, verbaast mij ook zeer.
Gasten lopen jaren achter. Enorm verloop ook nog eens.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:33:16 #124
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203788594
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel.
Feitelijk vervalt de 3G optie (dus met vaccinatie / booster en internationale) en komt er een nieuwe scan optie 1G bij in de scanner.

Deze nieuwe QR codes zullen dus vanaf donderdag uitgegeven moeten gaan worden door TvT teststraten.
En de clubs met 500+ bezoekers zullen de scanner app moeten gaan updaten.

Ik zie de nieuwe scanoptie nog niet in de app zelf, maar de github van VWS heeft dit al verwerkt.

Zou mooi zijn als het komend weekend instort als een kaartenhuis.
Oftewel, dat wordt een teringzooi. Lekker weekend ook om op te starten, tijdens carnaval.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203788757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Oftewel, dat wordt een teringzooi. Lekker weekend ook om op te starten, tijdens carnaval.
Carnaval is een non-issue, daar heb je geen 500 man in een zaak.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')