Het was ooit onderdeel van het Russische Rijk dus Rusland heeft er recht op en ze bezetten feitelijk Russisch grondgebied, aldus Putler.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt ook mooi aan de grens met West-Oekraine dus die moet dan natuurlijk ook mee terwijl daar maar 2 % Russen woont
Da's natuurlijk gewoon waar, Trump heeft al lang gezegd dat hij Oekraine een Russische aangelegenheid vond, dus daar hoefde Putin geen enkele weerstand van te verwachten.quote:
Gelukkig maar, zijn moslims toch een stuk minder erg dan Rusland, want Putin heeft in zijn hallucinante donderpreek met zoveel woorden de Maidan capture/kill list bevestigd, en dat wordt dus een half Oekraiense genocide, dat met "zelfbeschikking" weinig te maken heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iets minder naar Wilders luisteren, speknek. De islamitische wereld heeft een geschiedenis van relatief veel respect voor minderheden. Uiteraard in relatieve zin, want het was niet de moderne wereld. Maar toch..
Ten tijde van de Ottomanen hadden Joden het beter dan onder het systeem van het derde rijk. Je weet wel: onze uitvinding.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Respect voor de joden en ongelovigen, je weet toch!
Opmerkelijk, dan zie je die dingen die er niet zijn. Ik denk vanuit dat oogpunt dat er voornamelijk frustratie aan jouw kant is simpelweg omdat een bepaalde trend wordt benoemd. Ik zou gewoon met deze emotie proberen te dealen en dit niet op anderen te projecteren. Misschien ook jezelf afvragen waarom het zo trigger is als iemand deze trend benoemd.quote:
De Baltische staten zijn lid van de NAVO, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren. Maar voor de rest zie ik het somber in als de voormalige USSR in ere herstellen dus echt een officiele doctrine is:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat vrees ik inderdaad ook. Als Oekrane lukt, waarom daar stoppen? Poetin zal meer willen. Denk aan Moldavi, Wit-Rusland en de Baltische staten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:53 schreef theunderdog het volgende:
Een referendum in Donetsk en Luhansk zoals de AFD voorstelt is toch geen gek idee? kan de meerderheid beslissen wat ze willen..
[..]
Nou en. Het gaat hier niet om het eerlijke verhaal, maar om welke belangen het dichts bij onze belangen zitten.
Genoeg kritiek op de VS te geven, maar ik heb liever hen aan het roer dan China en Rusland.
De grap is natuurlijk dat zolang je stukjes land opbreekt in delen waarin een bepaalde bevolking de meerderheid vormt je altijd de uitslag kan sturen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:52 schreef theunderdog het volgende:
Een referendum in Donetsk en Luhansk zoals de AFD voorstelt is toch geen gek idee? kan de meerderheid beslissen wat ze willen..
Gelukkig weten ze in Vietnam en Irak dat de VS wel veel rekening houdt met mensenrechten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zijn moslims toch een stuk minder erg dan Rusland, want Putin heeft in zijn hallucinante donderpreek met zoveel woorden de Maidan capture/kill list bevestigd, en dat wordt dus een half Oekraiense genocide, dat met "zelfbeschikking" weinig te maken heeft.
waren dat die twee oorlogen onder valse voorwendselen, leugens en het zelf binnenvallen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze in Vietnam en Irak dat de VS wel veel rekening houdt met mensenrechten.
Erg rullevant voor het topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze in Vietnam en Irak dat de VS wel veel rekening houdt met mensenrechten.
Kunnen we erna gelijk door Gerrymandering ervoor zorgen dat de SGP een groot deel van Nederland heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Doen we gelijk een referendum in Amsterdam-West voor een Islamitische staat.
In principe hebben ze wel respect voor mensen van het boek zoals Joden en Christenen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Respect voor de joden en ongelovigen, je weet toch!
David Dubnitskiyquote:
Ja, in 2022 hebben de Russen ook echt goedkeuring van de Oekraense overheid nodig. (Dat is een bandietenregime dat de burgerbevolking in brand steekt).quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, in 2014 hadden de Amerikanen ook echt goedkeuring van de Syrische overheid nodig (dat is een bandietenregime dat de burgerbevolking bombardeerde).
Islamitische staat was dat wel? je laat je progressieve waarde wel erg snel in het niets gaan voor wat neocon-talkingpoints, speknek.quote:
Alexander Solzhenitsyn predicted current situation in Ukraine almost 50 years agoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Baltische staten zijn lid van de NAVO, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren. Maar voor de rest zie ik het somber in als de voormalige USSR in ere herstellen dus echt een officiele doctrine is:
[ afbeelding ]
Ik zie het nog wel gebeuren. Rusland heeft natuurlijk Kaliningrad Oblast dat vrij afgezonderd ligt. Als je Wit-Rusland, Oekrane, Moldavi en Litouwen pakt, heb je met Kaliningrad tezamen een hele mooie strook om de rest van Europa heen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Baltische staten zijn lid van de NAVO, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren. Maar voor de rest zie ik het somber in als de voormalige USSR in ere herstellen dus echt een officiele doctrine is:
[ afbeelding ]
Ah ja, een 'verkiezing' in bezet Russisch gebied...dat gaat eerlijke uitslagen opleverenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:52 schreef theunderdog het volgende:
Eerst roepen dat een 'minor incursion' niet bestaat en nu opeens roepen dat de invasie geen echte invasie is.quote:
1. Die bron staat niet bekend om zijn juistheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Ja, in 2022 hebben de Russen ook echt goedkeuring van de Oekraense overheid nodig. (Dat is een bandietenregime dat de burgerbevolking in brand steekt).
https://www.peoplesworld.(...)essa-union-building/
Litouwen is een NAVO land, dat gaat niet zo maar. Als Poetin ook daarvoor wil gaan dan gaan er veel doden vallen voor de "droom" van Poetin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren. Rusland heeft natuurlijk Kaliningrad Oblast dat vrij afgezonderd ligt. Als je Wit-Rusland, Oekrane, Moldavi en Litouwen pakt, heb je met Kaliningrad tezamen een hele mooie strook om de rest van Europa heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |